Vien, 空姐, IG, 街頭訪問, 馬爾代夫

Vien BB馬爾代夫噴血泳衣照 巴打:點解會有條黑邊嘅?

熱話

廣告

夏日熱辣辣,香港近排日日三十幾度,真係唔少人都想跳落水降降溫!就算你唔識游水都唔緊要,好似以下呢位港女空姐咁換上性感泳裝浸浸腳,大騷勁爆噴血身材, 令呢個夏日更火辣!

撰文:膠hub | 圖片來源:Instagram| 編輯:乖乖隆地洞@central

港女空姐Vien BB馬爾代夫大解放

「好賤呀」嗰位索空姐Vien相信唔使小編多介紹,網民經常都好期待佢會有咩福利照益街坊,話說佢最近去咗「人間天堂」馬爾代夫,享受陽光與海灘,雖然Vien自爆唔識游水, 但佢著泳衣真係不得了!

同場加映:

Vien改善大細胸有法

Vien早前又有新相益網民,相中見到佢化好個靚妝、皮膚白到反晒光,身穿吊帶小背心打橫瞓喺度,豐滿上圍遮都遮唔住!Vien留言自爆其實有大細胸的問題,於是再食早前執屋時搵到的豐胸丸,邊食邊針對較細的一邊胸部按摩,仲話之後感覺上同眼見的確有改善,大細胸差距真係有減少~

Vien BB又透露自己去年最重試過有成58-59kg(近130磅),後來瘦咗之後,近日都係維持在53-54kg(唔到120磅)。Vien仲話由於肥過一段時間,所以依家雖然磅數輕咗,但胸入面的脂肪都冇乜流失!呢個相信大家都睇得出~

酒店房搞乜鬼?

早前Vien的IG Story中,見到佢身穿同上圖一樣的小背心,再次展示何謂波濤「胸」湧!今次Vien又有問題問大家,佢表示外面天氣熱、喺間房入面又好熱,而且好晏都未食嘢,究竟出唔出去好?有網民就話相中背後似乎係酒店房,唔知Vien喺房搞咩搞到嘢都唔食呢?

Vien疑二度發育「Big」爆mon

小編相信唔少網民都見識過Vien身材好有睇頭,不過喺Vien同一身打扮的另一張相中,從另一個角度睇,發覺佢上圍實在非常「胸 」湧!仲要隱隱約約見列美腿,睇到一眾網民O晒嘴。雖然Vien係想問大家剪唔剪頭髮好,不過重點已被無視!

 

向IG女神邁進

事隔一段日子,Vien現已重新出發,向IG女神方向邁進,粉絲愈來愈多!呢日Vien又分享新相俾大家睇,見到Vien著住件灰色無袖上衣,原來佢去咗相舖影相~大家覺得Vien有冇唔同到呢?

Vien街訪後爆紅

話說Vien本來只係個普通的靚女空姐,不過因接受一媒體街頭訪問而爆紅,訪問內容大概係少女無懼寒凍露美腿的原因,當時攝影師公然定格影住對腳,Vien嬌嗲地對住鏡頭講左句「好賤呀!」搞到網民們都勁讚個女仔又靚又甜,Vien隨即火速被「起底」。

 

「閃卡」在網上流出

一句「好賤呀」,搞到Vien被火速起底,大家都知道佢係空姐,IG粉絲暴增。 但可惜人紅是非多,之後Vien更有「閃卡」喺網上流出!

搞到空姐都冇得做

之後Vien寫咗好長的 IG Story講返成件事… 原來上年Vien同Ex分手,但個賤男一直騷擾佢,仲威脅會公開閃卡。即使佢報咗警,但都無用。最後因為街頭採訪搞到佢爆紅,被公司知道後逼佢辭職等等。

詳情:Vien被賤男Ex公開閃卡 搞到空姐都冇得做

咁當然唔少得欣賞Vien BB的IG靚相~