姜皓文

姜皓文 談與曾志偉美麗的誤會

藝人專訪

廣告

去年姜皓文憑《樹大招風》提名金像獎「最佳男配角」,最終由曾志偉獲獎,當時佢話:「我一部撼你廿六部⋯⋯」網民覺得有貶意,戥姜皓文唔抵;姜皓文同圈中出名惡嘅杜琪峰導演有過唔少合作,杜sir又係咪真係咁惡?黑仔娓娓道來…

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫

姜皓文:志偉好錫我

講到去年金像獎同曾志偉嘅是非,姜皓文話:「其實志偉san係好錫我,根本嗰時喺亞視,係佢點名叫我做《開心主流派》,由嗰段時間佢就好關心我,仲有一段時間,佢有叫我去TVB㖭!佢搞經理人公司,又叫過我去佢公司,佢講嘢嘅語氣同性格,我哋熟嘅就知,如果唔熟佢,佢嗰件形態係會令到人有啲誤會嘅,有陣時佢口急,講快咗!」

姜皓文又為曾志偉解畫稱:「佢話『我一部撼你廿六部!』係一個切磋嘅對白,如果唔係,佢直頭唔使提我㖭啦,佢有心幫我、佢都戥我肉緊,係美麗嘅誤會!」

杜SIR好惡? 姜皓文:係霸氣

講到杜琪峰導演,黑仔拍過杜SIR執導嘅《奪命金》、《毒戰》、《盲探》等多部電影,問佢杜SIR係咪真係好惡?佢話:「杜生係有種霸氣,有種大師級嘅風範,佢唔係貿貿然去惡,唔好話杜生,每一個導演都係!太專心想做好一樣嘢就會緊張咗。」

姜皓文憶述:「我記得有次拍《毒戰》,唔醒起兩部機一齊拍,我角色中槍死咗,聽到嗌cut,我起身,杜生大嗌:『邊個郁?』真係驚到尿都想標出嚟!後尾我自首,同佢講:『導演,唔好意思!』佢淨係『唏』嘆咗聲氣,然後叫我哋去食飯。」

恨拍文藝片

問到姜皓文仲有咩角色想做?佢答:「想拍文藝愛情片,唔係動作愛情片,哈!男女主角完全唔襯,但好轟烈嘅愛情片,因為我啱啱拍完《翠絲》,鍾意咗文藝嘅節奏,唔想拍嚟拍去打、開槍,好攰呀!想演繹好輕柔嘅姜皓文畀大家睇。」

最好有兩個獎

講到今次兩部戲提名金像獎,姜皓文直言超級緊張:「如果畀我兩個獎就好嘞,我又想《拆彈專家》有份,又想《大樂師.為愛配樂》有份,我開心㗎,倉田保昭係我嘅超級偶像,我能夠同佢個名一齊角逐,我已經贏咗啦!希望票數唔會拉薄啦!」

曾志偉啜爆性感女模影片詳情?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更…詳情請看

被啜爆的性感女模是誰?

影片流出之後,女模的身份背景亦立即被起底。原來女模擁有180cm魔鬼身形,曾經被傳是擔任過多間上市公司主席富豪余錦基的契女…詳情請看