陳浩德

陳浩德 葉振棠 李龍基笑談人生 老友鬼鬼四十幾年!

藝人專訪

廣告

65歲的陳浩德、68歲的李龍基,還有73歲的葉振棠三個加埋二百多歲,是行業裡前輩中的前輩。剛剛在伊館舞台上舉行《 三生有幸經典傳奇演唱會 》,連唱三晚、場場爆滿,三人還把部分收益捐助到音樂農莊兒童脊科基金和香港失明人協進會,令人敬佩。今次就睇下佢哋三位如何笑談人生!

撰文:東方新地|圖片:東方新地

陳浩德 葉振棠 李龍基笑談人生

65歲的陳浩德、68歲的李龍基,還有73歲的葉振棠三個加埋二百多歲。先是陳浩德,有村長唔做,圍村仔唱到上大舞台,六十歲已經有個年過四十的兒子,兩個女人、各為他生下一子一女,到頭來唯一的妻子,則是相伴二十多年的高爾夫波友。

葉振棠十歲就因為發高燒,眼睛半盲視線模糊,卻從澳門唱到香港,一段婚姻、一個紅顏知己, 一對兒女,還有外孫、內孫好幾個,人生亦算是非常完滿。

李龍基入行前還做過嘉頓技工,親手設計漢堡包灑芝麻機,會唱歌演戲拉小提琴,如今萬大事大不過第二任太太,老有所依,名下中港七個物業全在對方名下,愛妻號一名。

陳浩德 葉振棠 李龍基組開演唱會

早前,陳浩德、李龍基及葉振棠開了三場演唱會,不過這樣的組合開演唱會則是第一次。李龍基認為是他們三人皆唱得好才布此機會。陳浩德指大家互相相識四十幾年,今次剛巧有老細出錢、搵到場地、大家又夾到期,是天時地利人和的造就。

三人當中,葉振棠年紀最大,他表示三人性情夾到、如兄弟一樣,從來不會有妒忌心,指這個年代的年輕人不會如此像他們之間豁達。同時,他說:「八十年代我唱電視主題曲,叫做係最高峰時期,不停登台、錄唱片,永遠都唔會有自己時間剩,咪又係乜都靠自己,邊有唱片公司保母照顧?」

搵錢快 洗錢仲快?

陳浩德:「我買車玩車,同埋買錶買衫!八十年代,警察軍裝入職係千五蚊人工,我唱一兩晚已經係呢個價,一萬幾千容乜易搵到?我就原居民嚟嘅,唔使諗買樓,不過啲錢去得更快!」

李龍基則指登台衫搵專人訂造,出名的師傅一件開價三五萬。他更大爆當年:「買樓一次要兩間,經過間車行,架波子28萬呀?好,要咗佢!同埋我衰大方,晚晚請食飯。去水車屋食日本料理,次次都千幾蚊埋單!」

李龍基仲話:「個個都食我嘅,有乜所謂呢?今日使咗佢,聽日咪搵得番囉!」年輕的他認真夠大方豪氣!

三人自揭感情世界

李龍基說話:「我份人好清醒,風光時揈錢一回事,不過呢啲嘢好清醒。試過同對好出名嘅樂隊一齊去登台,佢哋玩到烏厘 單刀,我就有女衝入房都推番佢出去!」

李龍基與第二任太太結婚逾二十年,人前人後表現恩愛,平時與圈中人聚會,他都會帶同太太一齊出席。李龍基連走埠亦與太太同行,夫婦二人足跡遍布世界各地,羨煞旁人。

至於陳浩德,他指:「我哋唔使去夜總會嘅,唱歌喎,梗係大把靚女黐埋嚟,使乜花錢買感情呢?」

另一邊廂,棠哥三年前身邊紅顏知己于楓因癌去世,他說難過,不過有心理準備:「難捱過事業低 潮,不過係天意,就要接受,習慣一個人。」