馮盈盈

學電影對白氹男友 馮盈盈:我唔拍劇點養你?

藝人專訪

廣告

有「貼地港姐」之稱的16年度港姐冠軍馮盈盈,在今次與本刊訪問中,大談與十優醫生男友Martin的相處之道,以及未來的計劃等,仲自爆曾經對男友講過:「我唔拍劇點養你!」

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片、Instagram

馮盈盈:試過家用都畀唔到

問馮盈盈入行以來,收入都OK?無試過食少一、兩餐?佢直言:「點會無,人點會有一帆風順?人哋睇我係港姐冠軍、人生贏家,其實都唔係,好似選港姐嗰三個月係無業狀態、無收入,只可以摵大學期間嘅積蓄,更多嘅係要靠屋企幫手,例如買衫買裙買鞋。選完都好大開支,都繼續買衫買裙買鞋,同時間學唱歌跳舞做戲,都需要啲資本,即使有工作support,但家用都畀唔到,依家都夠使嘅,同埋都交到家用,我已經覺得好開心、好感恩嘞!當然唔希望停落嚟,希望努力工作,賺多啲錢,畀屋企更好嘅生活。」

拍劇方面,由《果欄中的江湖大嫂》、《白色強人》到《解決師》,係咪預期中咁順利?馮盈盈話:「全部都係surprise同bonus。我本身預期唔好鬧得咁甘,唔係差到『你以後唔好再出現!』我就心滿意足嘞!」

180324 Fantastic Four💫💫💫💫 😂 #果欄中的江湖大嫂 #破屋中的神奇四俠 #財仔格格不入的笑容十分符合人物角色性格 #大家都好入戲😂 #小狼女 #葡撻 #財仔 #孖八 #幕後花絮系列 #遲post好過無post
Crystal Fung(@crystalfyy)分享的貼文 於 張貼

Crystal Fung(@crystalfyy)分享的貼文 張貼

Crystal Fung(@crystalfyy)分享的貼文 張貼

言論同公司有共識

又問佢言論方面同其他嘅港姐冠軍好唔同,非常之大方、直接、坦白,公司有無意見?「選完出嚟,我都有諗過,我應該做一個點嘅港姐、個定位係點,我審視吓自己,發覺優雅、大方實在唔夠其他師姐,咁不如輕輕鬆鬆做自己好過,一定唔會做錯嘛,一定唔會畀人覺得『你扮斯文都扮得咁差嘅?』所以唔強迫自己改變,得到某啲人認同,都係surprise嚟。公司亦都無壓力,因為我呢個直接、坦白嘅形象一開始係喺《#後生仔傾吓偈》展露出嚟,事前其實都同節目嘅編審團隊傾過嘅,所以同公司係有共識。」

喺主持《#後生仔傾吓偈》時,因為對AV片種熟悉,被封「性博士」,係經驗豐富定資料搜集充足?馮盈盈答:「你唔好睇我喺節目任何話題都好似滔滔不絕,其實背後係有做資料搜集㗎,真係有做吓功課或者問吓朋友有無呢方面經驗,好似我喺節目講我嘅朋友,其實我係真係問過我啲朋友㗎!」

Crystal Fung(@crystalfyy)分享的貼文 張貼

而講到同男朋友嘅相處,問佢哋參選前同當選後,價值觀有無唔同?互相對大家嘅嘴臉又有冇變?馮盈盈坦言:「梗係有,我參選前雖然有做兼職模特兒,但仲係學生嚟,嗰時價值觀唔同係,佢係全職嘅醫生,返工好忙,見住我成日放假、瞓到黃朝百晏,有時佢同我訴苦話:『其實做嘢真係好辛苦!一至六都要返工,得禮拜日可以休息。』我完全唔明,佢會覺得我完全唔了解佢。反而當選後,我終於有嘢撈嘞,叫做有工作,我終於明白佢多啲,明白有時有啲嘢身不由己,唔係想放假就放假,有時工作會好忙、好攰,唔單止身體上、精神上都好攰,有時會控制唔到情緒,特別down、發脾氣⋯⋯我終於理解到佢嘞,價值觀終於一致咗。」

令男友安心

娛樂圈係大染缸,又話好多飯局,男友有冇好擔心?馮盈盈笑言:「首先選港姐呢件事係佢提議,所以就算之後佢有啲擔心,我都可以回一句:『你提議嘅!』同埋實際我同佢溝通係好坦白,我哋嘅電話大家可以互相睇,佢見到我除咗工作之外,我都唔會多咗好多應酬交際,當然工作上同好多唔同嘅人合作,拍劇會有男對手,佢一開頭對於我要拍劇都有唔開心,甚至唔太鼓勵嘅,但當然有咁重要嘅機會嚟到,同佢分析咗利弊,譬如:『我唔拍劇點樣賺錢養?』咁佢都覺得應該要去做嘅,都會好放手同鼓勵。哈哈!但係男對手呢樣嘢都係解決唔到㗎嘛,好好彩so far合作嘅男對手都有女朋友或者太太,同埋要拍親熱戲我都會同佢講定,畀晒劇本佢睇,拍完又會同佢做一個好詳盡嘅賽後報告,甚至介紹埋藝人嘅朋友畀佢識,令佢安心。」

最後問佢有冇結婚時間表或者計劃?馮盈盈答:「So far未有具體,因為我仲覺得自己年紀尚輕,廿四歲咋嘛,都未去到急住嫁,大把市場、大把時間啦!但我同佢其實都有共識,都視佢為長遠伴侶、結婚對象。我覺得起碼同佢有呢個共識,先可以畀到安全感佢吖嘛,先解釋到我依家努力工作,都係為咗我哋將來著想咋,係咪先?」

訪問後,取笑馮盈盈竟對醫生男友說:「我唔拍劇點養你!」她即偷笑指此話其實改自《喜劇之王》中張栢芝的扯皮條男友所說的對白:「你唔做雞我邊有錢?我無錢點養你?」認真鬼馬又貼地。

馮盈盈由參選至今一直坦承有個十優醫生男友Martin,兩人的密照更不時在網絡出現。

馮盈盈首部劇集《果欄中的江湖大嫂》普遍評價不錯,都說她搶眼、演出自然。

《#後生仔傾吓偈》中馮盈盈言論大膽貼地,對自慰、AV等話題也極多見解發表,因而儲落一班年輕支持者。

訪問時提及任何話題馮盈盈都無顧忌,係非一般港姐