金宵大廈2| 姐姐 黃婉華

金宵大廈2|菲傭姐姐LuLu黃婉華原來係香港人!演藝畢業飾菲傭極神似

劇情

廣告

《金宵大廈2》第四單元〈姐姐〉由2019年香港演藝學院戲畢業生黃婉華飾菲傭,同劇還有黃子雄、樊亦敏及林景程飾演一家人。

金宵大廈2|1-20集劇情搶先睇:4月4日開播劇透 10個迷離單元故事

金宵大廈2|第6-10集劇情劇透:第四單元〈姐姐〉吳宅新外傭有古怪 黃子雄 樊亦敏

金宵大廈2|黃婉華演活菲傭姐姐LuLu 放棄高薪厚職讀演藝獲獎無數

《金宵大廈2》單元四〈姐姐〉黃婉華演技有驚喜

喺香港,有老有嫩嘅家庭都必備一位工人姐姐,叫佢做姐姐,係咪可以當佢係親人?【金宵大廈2】第四個單元:姐姐。金宵大廈呢位姐姐究竟去咗個咩詭異家庭?可唔可以融入家中?

姐姐黃婉華加國大學畢業 在反對聲中考入演藝學院

黃婉華現為自由身演員及戲劇導師,黃婉華在聖保褖中學讀書,高中到加拿大升學,2013年畢業於加拿大卡加里大學,獲市場學學士學位,回港工作,有穩定收入及生活。 為了追夢,毅然放棄高薪厚職,在反對聲下考入演藝學院﹗黃婉華曾在訪問中話:「返咗香港做咗幾年嘢,想去讀演藝都幾掙扎,有一半人反對因為我已經讀咗四年大學,要放低之前一切重頭嚟過,令我都會質疑自己,所以都要多謝曾鼓勵我行呢條路嘅人﹗」從此走上演員之路。

金宵大廈2 Franchesca 在聖保褖中學讀書,高中到加拿大升學。
Franchesca 在聖保褖中學讀書,高中到加拿大升學。(圖片來源:IG@franchesca_wong)
金宵大廈2 黃婉華
為了劇集,黃婉華再用化妝令膚色更黑﹗成個造型真係激似工人姐姐﹗(圖片來源:《金宵大廈2》劇照)

金宵大廈2| 第四單元 黃婉華
(圖片來源:《金宵大廈2》劇照)

監製葉鎮輝和編審羅佩清率領原班人馬,《金宵大廈2》 講述在平行時空的金宵大廈內發生的故事。陳山聰和李施嬅將會以全新角色登場,串連十個以本地故事為基礎的迷離單元, 帶領觀眾走進不一樣的奇幻空間。

金宵大廈2
(圖片來源:TVB提供《金宵大廈2》劇照)

《金宵大廈2》第四單元〈姐姐〉預告:

為咗令家庭完整,對工人姐姐做盡荒謬怪異事嚟堆砌美滿圍牆,幸福表象背後有恐怖真相!

《金宵大廈2》第四單元〈姐姐〉有什麼怪事?

《金宵大廈2》第四單元〈姐姐〉講述吳宅新請工人Louisa後怪事不斷……即睇劇情劇透

《金宵大廈2》第四單元〈姐姐〉飾演LuLu的演員由誰飾演?

《金宵大廈2》監製在選角上非常嚴謹,其中一個單元《姐姐》講述「工人姐姐」與僱主家庭的關係,「工人姐姐」一角經過千挑萬選後,最後選定⋯⋯按此看詳情

關鍵詞
金宵大廈2
撰文:東方新地圖片來源:TVB.com