超能使者 鐵拳英雄

超能使者|《鐵拳英雄》玩「異能 」 唐仁街班底新時裝劇變X-Men!

劇情

廣告

2019年拍畢的無綫劇《鐵拳英雄》(原名《唐人街》)前年慘被打入倉底,終於在2022年一月為TVB打響頭炮,成功牽起不少話題。但若然嫌《鐵拳》未夠喉,其實監製文偉鴻及一班演員早於2020年另開時裝動作劇《超能使者》,當日開鏡拜神儀式上39歲唐詩詠膠面殘樣開劇,而作為《城寨英雄》及《鐵拳英雄》班底,《超能使者》今次轉型大玩特技,預告片在2022年已經登場!相信今年之內就會播出!一齊估吓大家有咩超能力?

陳展鵬《超能使者》孖八上身演按摩師

男一陳展鵬上次在《鐵拳英雄》及《城寨英雄》打到飛起,功架十足,不過今次飾演按摩師唔使打舒服得多,他還說早前頻頻去按摩順便偷師,覺得按摩能讓人舒服唔容易,而且每次按到人家穴位讓人情不自禁叫出來大叫爽,笑言自己外號是「孖八」。

▼陳展鵬與唐詩詠日前出席新劇 《超能使者》 拜神儀式,陳展鵬透露有意簽唱片公司圓歌手夢:「當年我出道時係想做歌手,但未出到碟就同唱片公司解咗約,好開心近年公司畀好多機會我去唱主題曲,令我重拾番信心,依家有兩間唱片公司同我傾緊,都係交畀公司經理人去處理。」
▼陳展鵬與唐詩詠日前出席新劇 《超能使者》 拜神儀式,陳展鵬透露有意簽唱片公司圓歌手夢:「當年我出道時係想做歌手,但未出到碟就同唱片公司解咗約,好開心近年公司畀好多機會我去唱主題曲,令我重拾番信心,依家有兩間唱片公司同我傾緊,都係交畀公司經理人去處理。」

王君馨飾演黑幫頭目、打戲山聰頂晒

大熱天時拍戲,古裝以外打戲就最吃力!人氣男主角陳山聰就有少少怨言,他在劇中飾演有特異功能的國術隊導師,拍住劇中飾演他女朋友的劉穎鏇由頭打到尾。而曾在《城寨英雄》演花曼打到上位的君馨,直言打戲不太多,仲話有少少技癢,旁邊山聰聽罷即笑謂:「嘩咁不如留俾你打啦!」

超能使者 王君馨在新劇飾演黑幫頭目,並將繼劇集 《性在有情》 後與沈震軒再做一對。
王君馨在新劇飾演黑幫頭目,並將繼劇集 《性在有情》 後與沈震軒再做一對。

劉佩玥負責搞笑

唐詩詠在劇中唔使打,自言有超能力主要負責搞笑,仲話冇佢唔掂喎!不過就堅持唔肯劇透,另一女二劉佩玥飾演煎Pang老婆,她解說《超能》跟外國電影的super hero超能力不太同,而佢擁有的超能力專用在陳展鵬,大賣關子,莫非係愛的魔法?!

超能使者 ▲劉佩玥劇中將飾演陳展鵬老婆,以及郭子豪的前女友,與唐詩詠同樣擁有超能力。
▲劉佩玥劇中將飾演陳展鵬老婆,以及郭子豪的前女友,與唐詩詠同樣擁有超能力。
超能使者 ▲劉穎鏇穿著性感小背心加熱褲現身,她笑指劇中將有大量動作戲:「 戲 服太貼身,我要忍口唔食嘢去減磅先得。」
▲劉穎鏇穿著性感小背心加熱褲現身,她笑指劇中將有大量動作戲:「 戲 服太貼身,我要忍口唔食嘢去減磅先得。」
超能使者 ▲陳山聰在劇中和林子善飾演一對孖生兄弟,提到今次新劇將與劉穎鏇合演情侶,陳山聰笑言: 「上次拍 《大步走》佢演我個女,我已經話下次合作佢會做我個女朋友,點知真係開口中,可能再下次合作佢就做埋我阿媽㖭!」
▲陳山聰在劇中和林子善飾演一對孖生兄弟,提到今次新劇將與劉穎鏇合演情侶,陳山聰笑言: 「上次拍 《大步走》佢演我個女,我已經話下次合作佢會做我個女朋友,點知真係開口中,可能再下次合作佢就做埋我阿媽㖭!」
超能使者 ▲伍樂怡(左一)在劇中以熱褲造型上陣,大晒長腿。
▲伍樂怡(左一)在劇中以熱褲造型上陣,大晒長腿。
超能使者 ▲楊卓娜今次繼《十八年後的終極告白》後再與陳山聰合作,在劇中飾演唐詩詠家姐。
▲楊卓娜今次繼《十八年後的終極告白》後再與陳山聰合作,在劇中飾演唐詩詠家姐。

劇中亮點仲有在《愛回家》飾演KC入晒屋,愈老愈型的歐瑞偉,劇中與陳國峰飾演父子,睇佢留鬢造型似足Iron Man,相信睇得又打得,有粉絲仲率先幫佢起朵「呃人man」連陳山聰都偷笑呀!

無綫新劇《超能使者》個玩「異能 」 《城寨英雄》班底開時裝新劇陳山聰、唐詩詠打戲連場

超能使者 ▲歐瑞偉(左二)劇中與王君馨同樣飾演黑幫頭目,並與陳國峰(左一)飾演兩父子。
▲歐瑞偉(左二)劇中與王君馨同樣飾演黑幫頭目,並與陳國峰(左一)飾演兩父子。

去片!《超能使者》開鏡試造型演員受訪:

城寨英雄班底開拍新劇超能使者 估吓大家有咩超能力?

娛樂新聞 | 超能使者開鏡拜神 展鵬子善為角色做足準備(此片段來自娛樂新聞台)————————————–【睇電視新型態】美國觀眾 • 隨時隨地 • 免費睇TVB節目,立即下載encoreTVB APP!iOS ➔ https://apple.co/36N1zaXAndroid ➔ http://bit.ly/36LB71h電腦網站 ➔ http://www.encoreTVB.comAmazon Fire TV ➔ https://amzn.to/2OgCUVFApple TV ➔ https://apple.co/390Ain6Roku ➔ http://bit.ly/2tk8T01————————————–官方網站: http://www.tvbusa.comYouTube: https://www.youtube.com /TVBUSAofficialInstagram:https://www.instagram.com/tvbusa

Posted by TVBUSA on Monday, 18 May 2020

呢個班底仲有:隱形戰隊|劉佩玥羅拉上身演狙擊手 被網民恥笑做戲唔做全套

超能使者 劉佩玥在《隱形戰隊》飾演一名狙擊手﹗
劉佩玥在《隱形戰隊》飾演一名狙擊手﹗
超能使者 劉佩玥一身羅拉造型,好吸睛﹗
劉佩玥一身羅拉造型,好吸睛﹗

異能題材唔係第一次!倉底貨《十兄弟》拍完唔播3大騎呢位

一套未平,一套又起。大台又有膠劇喇,你準備好未?大台重拍《十兄弟》,不過最近有預告片流出,網民認為呢套電視劇好像集百家大成,有不少電影的影子,難道是TVB順應潮流,把它拍成如《復仇者聯盟》和《功夫》的電視劇?到底放在倉底2018年的《十兄弟》有甚麼膠位?馬上為你數出3大騎呢之處。

TVB重拍新版《十兄弟》為何胎死腹中?預告片花抄足《功夫》同《復仇者聯盟》

《超能使者》會於2022年何時播出?

目前,《超能使者》未有確實的播出日期,不過預告片早已…詳情請看

《超能使者》有什麼看點值得期待?

《超能使者》的監制及一眾演員都將會是《鐵拳英雄》的班底,亦會轉型大玩…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:東方新地、IG@arryuu、《東張西望》截圖