《巨輪II》Rachel Sam重遇最感人

《巨輪II》Rachel Sam重遇最感人

娛聞

廣告

《巨輪II》昨晚劇情終於見到Rachel(鍾嘉欣)同Sam(陳展鵬)重逢!原來Rachel於日本發生車禍後,下半身癱瘓,為免拖累Sam,所以Rachel叫家姐Emily(李亞男)講大話,同Sam講佢已經離世!不過,最終Rachel被Sam誠意打動,尤其求婚場面最感人!

收Rachel噩耗 Sam痛哭

Sam同信(蕭正楠)追問Emily到底Rachel喺邊,Emily扮說出真相,講大話指Rachel已離世!Sam即雙眼通紅哭了出來!Emily為了令Sam同信盡快離開沖繩,等Rachel能於當地好好休養,於是指Rachel的骨灰已運回加拿大!

 

Rachel Sam終重遇

Sam同信離開沖繩傷心地,途中Sam見到車上出現熟悉面孔,佢肯定就係Rachel!於是追上!結果,皇天不負有心人,佢同Rachel終於重遇!

 

Sam向Rachel求婚好感人

Rachel說出一直避開Sam原因,係因為自己於日本車禍後,下半身癱瘓,為了唔想影響Sam前途,所以一直選擇逃避!不過,Sam始終對Rachel不離不棄,用真誠打動Rachel,慢慢融化Rachel冰封嘅心!Sam之後更向Rachel求婚,見Sam堅定不移嘅眼神,Rachel最終重投Sam懷抱,二人相擁激動到爆喊,場面真係好感人!

 

Rachel Sam完美結局

Rachel同Sam步入教堂,信同Emily一齊見證二人大婚之喜,之後一對新人為對方戴上戒指,即來個深情擁吻,終於大團圓結局,觀眾都戥二人開心!最後Sam接受大家祝福,抱起Rachel去享受二人世界!

全文完