手握錄音 陳冠希女友指Chiling搞屎棍

手握錄音 陳冠希女友指Chiling搞屎棍

娛聞

廣告

陳冠希為女友秦舒培爆粗辱罵林志玲(Chiling)事件,鬧到滿城風雨!昨日Chiling經理人指陳冠希前言不對後語,暗示對方講大話!今日,秦舒培於微博貼文,表示手握錄音,證明Chiling堅係搞屎棍!

其他文章:

胡定欣宣布跟Terry分手

邱淑貞激索大女拍片唱歌

 

感委屈Chiling爆喊

昨日陳冠希跟林志玲分別於上海出席活動,指若Chiling唔出來交代清楚,陳就爆對方大鑊!而大感莫名嘅Chiling得知此事後,依然一頭霧水及大感委屈,終於活動上眼泛淚光,真係我見猶憐!

Chiling經理人代發聲

而Chiling經理人閻柔怡指陳冠希期間只係搵中間人打過兩次電話嚟問:「《我的新衣》是不是林志玲不讓秦舒培參加?」而閻柔怡表示兩次都回覆唔知節目單位其他選角名單,Chiling只係應邀參加,故中間溝通一定有誤會。

手握錄音 秦舒培爆大鑊?

眼見男友陳冠希寡不敵眾,身為當事人嘅秦舒培今日於微博貼文,指自己手握錄音證明Chiling係搞屎棍!不過,從其文字中顯示,秦舒培當時根本未跟內地節目《我的新衣》簽約,皆因佢仍未有期拍攝,所以人哋急住要埋班,飛走你再搵他人後補都唔出奇!不過,若然你真係有錄音為證,唔好得個講字,立即公開先俾大家一個交代仲好啦!

陳冠希:有人從中作梗

陳冠希之後於微博發功,反擊Chiling經理人閻柔怡:「一天說不認識,也沒交集,一切來得真莫名,也很冤枉,隔天就說有兩次接觸,一天一樣,你現在記得我了嗎?另外一個人一天說從來沒有想過要請她上節目,隔天就說其實有烤爐過請她上節目,到底是哪一個版本,等等,誰在熱蔓真相?誰在中間作梗?聰明的人會懂的我在說甚麼。」

 

全文完