後生仔傾吓偈

有佳麗初戀竟然係吳尊?!2018香港小姐20位佳麗上《後生仔傾吓偈》公開感情狀況

娛聞

廣告

《2018香港小姐》的20位後選佳麗,日前出席了J2清談節目《後生仔傾吓偈》,分享了各自的情史和現時的感情狀況,有佳麗大談當年「戴綠帽」的慘豬經歷,更有佳麗聲稱還是A0,看來各位兄弟追女神有望了!下面仲附送每個佳麗的IG比大家!

撰文:Cherry@Central|圖片來源:《後生仔傾吓偈》節目截圖

香港小姐20位佳麗上《後生仔傾吓偈》報感情狀況

在8月13日播出的《後生仔傾吓偈》,請來20位佳麗分享自己的感情狀況,一開始,麥明詩講解A(Available)、O(Occupied)及U(Urgent),見幾位佳麗都搖頭表示不知道「U」是指甚麼,麥明詩就再解釋道是同時間和幾個人搞曖昧,不過正確意思應該為急需伴侶!而「六號」更搞笑地表示還有「F」,即指Finding或Finding a funny guy!

1號.蘭倚婷:A2(IG:gracelanyiting

2號.庄嘉慧:O1(IG:chongkawai

庄嘉慧(Kathy)和現時的初戀男朋友是大學同學,不過大家的關係是最近才開始,而且更時牙醫診所偶遇重逢,很浪漫啊!

3號.梁致欣:O2(IG:jennypalette

4號.鄧美欣:O1(IG:venustmy_

同樣是初戀的鄧美欣(Venus),一開口就指男朋友好sweet,穩定地拍了三年,不單只支持佢選港姐,不時會傳msg為佢打氣!

5號.鞏姿希:A3(IG:its.krystl

鞏姿希(Krystl)初戀是15歲發生,很早熟呢!但沒想到她接著說初戀對象是一個不認識的人,到底係咩意思?佢又講嗰個人其實係吳尊!啊!原來係咁!即係冇事發生過!

6號.杜愛恩:A0(IG:olivia.to.music_

現時23歲的杜愛恩(Olivia)提到雖然身邊有不少追求者,但自己沒有多想戀愛的事,馮盈盈和麥明詩表示:肯定係「揀唔落」同「眼覺高」,不過杜愛恩最後都有要求大家幫佢安排下對象,自問長相還過得去的兄弟就挑戰下啦!

7號.丁子田:A4BM(IG:stingalingg

首先解釋下BM係指Busy With Mysekf,丁子田(Sara)第一次同男仔拖手仔係13歲時,而且係影貼紙相時男方突然拖手,很青春!

8號.陳靜堯:A2BWL(IG:claudiiiiac

陳靜堯(Claudia)第一次分手是21歲,因為兩人的志向不一樣,而且大家身處唔同城市,所以就散咗!想知BWL指咩?之唔係Busy With Life囉!

9號.工藤佑采:A3(IG:yutorikudo

中日混血兒的工藤佑采第一次失戀是20歲,仲要係男方比「綠帽」佢,而且亦唔否認,真係想大嗌一聲「賤男」啊!

10號.李芷晴:O4(IG:step_bystep

李芷晴(Stephanie)是在場戀愛次數最多,不過麥明詩表示芷晴份人可能比較認真,連「短拖」都計埋,亦指在場好多人可能「短拖」就唔會計!芷晴的男朋友都好支持佢參選,不怕當選後會即分手,馮盈盈更講自己就是成功例子,叫佢不用搶心!

11號.李明芙:A0(IG:s._.lizzzz6

和6號後麗佳麗杜愛恩同樣23歲的李明芙(Samantha),因為家教比較嚴,媽媽不批准佢18歲之前不能單獨出街,加上之前讀書時的男同學又看不上眼,最慘的是佢自稱屋企人唔心急催佢拍拖,因為預咗佢做「老姑婆」!李明芙樣子甜美又年輕,真係不用愁嫁唔出!

12號.童銘欣:O3(IG:christytungyan

戀愛中的童銘欣(Christy)為了保護男朋友,將兩人的合照在IG上hidden了,既然兩人咁sweet,大家就唔好諗啦!

13號.黎智:O3(IG:linsylai

黎智(Linsy)的初戀可謂全場最細,12歲時拍拖,更厲害的是她看上了男神,不時在對方的身邊出現,最後成功令男神對佢表白!

14號.何泳芍:TVB3(IG:honeyho_mermaid

何泳芍(Honey)心在TVB,連拍拖都只係同TVB拍,真係識講嘢!

15號.陳苑澄:A3(IG:taniachanyc

16號.黃子桐 :A3(IG:rachelw603

黃子桐第一次分手是17歲,理由很簡單,就是冇新鮮感,而且更比14號佳麗何泳芍爆料,這是雙子座分手的典型籍口。

17號.陳曉華:A3(IG:herachann

大熱門後選之一陳曉華(Hera),相信大家都好奇佢的情史,佢指初戀是16歲時愛上籃球場上的男神,再用欲拒還迎的方法將男神釣到手!前男友更是藝人狄易達,想追曉華的人可能要從兵團方面入手了!

18號.高育英:A1(IG:misskellyyk

19號.楊帆:A1(IG:krystalll_yanggg

20號.鄧卓殷:O1(IG:amber.tcy

同初戀對象拍了6年的鄧卓殷(Amber),第一次拖手仔經歷同馮盈盈一樣,在戲院發生,當時還未開始拍拖,男方就大膽拖住卓殷的手,卓殷即時嚇到縮咗手,不過幸好冇阻礙呢段戀情的開始。