30歲蔣家旻暗撻蔡思貝40歲舊愛 街頭捧花做最佳女朋友

娛聞

廣告

做《愛 •回家》馬子妮入晒屋的蔣家 ,大家最深印象可能是她與哎吔阿哥羅天宇的緋聞,其實女神從不愁寂寞,除羅天宇外,至少換畫三次,近期更秘撻姣精蔡思貝舊愛麥秋成,不足三個月已將細十年的蔣家馴得貼貼服服。

撰文、圖片:東方新地

蔣家旻感情生活比事業精彩與羅天宇傳足幾年

滿30歲的蔣家旻,曾憑《愛•回家》 乖乖女馬子妮,以及《天與地》的嫩版阿佘葉梓恩大受歡迎,一度人氣急升,成為無綫力捧小花,不過,近年後勁不繼,反而感情生活比事業更多姿多釆,入行第一個男友是新人朱敏瀚,不過好快就撇甩奀星,同哎吔阿哥羅天宇傳緋聞,近年更轉口味轉媾老闆仔,先後同網台DJ兼開有製作公司的Martin拍 拖,分手後又緊接同搞婚禮統籌公司的老闆Nic相戀,可惜,戀情冇個長過兩年,全部都係冇米粥!近期自認單身的她,原來已經有愛情滋潤,新歡是《狂舞派》舞蹈總監麥秋成。

跟蔡思貝40歲舊愛麥秋成學舞 即變小粉絲

原來,蔣家旻自17年底拍完綜藝節目《馬家過聖誕》,在韓國學過一堂舞 後,返港便舞癮大發,透過朋友介紹跟排舞師麥秋成學舞,對大隻有型,曾是陳偉霆、鍾舒漫御用排舞師的麥秋成相當著迷,好快就被對方舞技降服。據知情者透露:「Angel( 蔣家旻)細個學過芭蕾舞,但入行之後,對跳舞興趣已經唔係咁大,不過,17年底,佢同黎諾懿、羅天宇去韓國拍《馬家過聖誕》,跟諾懿一齊學咗堂舞,之後佢就跳到上咗癮,返香港學咗一輪中國舞,最近就跟麥秋成學跳舞,本身Angel就好鍾意啲有才華嘅人,之前同婚紗統籌公司老闆Nic拍拖,都係覺得對方有頭腦,咁麥秋成跳舞咁厲害,佢直頭變小粉絲,學咗幾堂已經對男方好傾慕,加上麥秋成對Angel教舞又特別細心,兩個好快已經撻著。」

男方唔肯公開蔣家旻諗盡辦法箍實舞壇筍盤

現年40歲的麥秋成,雖然知名度不及蔣家旻,但在香港舞壇就無人不識,除 咗舞技精湛,更開有舞蹈學校,絕對是舞壇筍盤,身邊除咗女Dancers氹氹轉外,更是小花殺手,試過同樣因為教跳舞撻著姣花蔡思貝,今次又因教蔣家旻跳舞跳出愛火,相當好艷福。雖然學舞撻著3個月,不過,男方之前試過戀蔡思貝時新聞多多,今次再戀娛圈小花亦有壓力,所以一直唔肯公開戀情,蔣家旻亦只好配合將戀情密封,不過為箍舞壇筍盤,她近期亦撳唔住愛火,經常在IG晒出跟麥秋成學舞短片,同麥秋成合照時又一副冧到入心表情。

據知情者透露:「做排舞師身邊梗係多女氹氹轉,不過,Angel好進擊,成日會主動約男方,等其他女埋唔到身,近排喺無綫工作唔算好忙嘅佢,相對麥秋成排舞時間密麻麻,為多見男友,佢成日黐實跟男友學舞,又check實麥秋成啲教舞時間,就算男友話排舞開會好 忙,預唔到時間出嚟,佢都唔介意等收工,閒閒地等個幾鐘都面不改容,真係好冧條仔!

街頭捧花勁狼狽做閨密「最佳女朋友」

不過蔣家旻都不失為「最佳女朋友」,因為佢對身邊班閨密的確唔錯!日前見到蔣家旻手忙腳亂一袋二袋現身銅鑼灣街頭,一大紮鮮花、一袋餐具、一袋禮 物都未夠,最繁忙時間仲要電話響完又響聽完又聽。因乜事咁大工程咁多嘢安排?對番紮花,原來成班閨密幫朱千雪慶祝生日,蔣家旻除咗買禮物,仲要負責壽星女紮賀壽鮮花囉!係就係辛苦啲忙亂啲,不過見到壽星女笑得甜,乜都抵番晒!