反串

狀王之王|王浩信扮女人大放笑彈 回顧歷年15位男星反串扮相

最新娛聞

廣告

《狀王之王》早前播出的集數中,有視帝王浩信反串女裝引起網民熱議!講到反串扮相,仲有《愛回家》的周嘉洛、《反黑路人甲》的張振朗等等,不過要數最經典,一定係曾經重播3次,由羅嘉良做主角的《先生貴性》!咁多年嚟都有不少TVB男星反串扮女人,即刻重溫各個經典造型啦!

1.王浩信《狀王之王》變東北「孫阿姐」

王浩信在《狀王之王》中反串扮女人,今次仲孖住金剛化身「孫阿姐」以及「孫九妹」,2人在劇中仲以東北口音上陣,齊齊大放笑彈!而王浩信的女裝扮相更被網民笑稱係九頭身美女,評價可謂相當之高!

反串 王浩信在新劇《狀王之王》孖住金剛化身「孫阿姐」以及「孫九妹」。
王浩信在新劇《狀王之王》孖住金剛化身「孫阿姐」以及「孫九妹」。(圖片來源:TVB《狀王之王》截圖)
反串 王浩信更被網民笑稱係九頭身美女!
王浩信更被網民笑稱係九頭身美女!(圖片來源:TVB《狀王之王》截圖)

2.陳山聰《十八年後的終極告白2.0》變態易服連環殺手

陳山聰在《十八年後的終極告白2.0》中飾演有易服癖兼心理變態的方志浩,劇中曾以女性打扮連殺譚凱琪、趙希洛、何啟南等人。雖然這身打扮衝觀眾眼球,不過亦有網民讚佢做得好,留言:「唔知點解見到陳山聰扮女人唔想打佢,仲覺得佢幾有味道,下次可以考慮開套陳山聰扮女人嘅劇喎!」亦有網民覺得佢撞樣姚嘉妮。

反串 十八年後的終極告白2 陳山聰 陳山聰就係之前提過桃紅色衫,豹紋鞋嘅「女人」。
陳山聰於劇中有易服癖,而且仲係連環殺手。(圖片來源:《十八年後的終極告白2.0》截圖)
反串 十八年後的終極告白2 陳山聰同譚俊彥friend到激咀。
陳山聰同譚俊彥friend到激咀。(圖片來源:IG@joelshanchung)
反串 有網民覺得陳山聰扮女人撞樣姚嘉妮。
有網民覺得陳山聰扮女人撞樣姚嘉妮。(圖片來源:網上圖片)

3.周嘉洛《愛回家》「島大女神」捉色狼醫生

周嘉洛在《愛回家》中飾演「廢青安」,劇中唔止一次扮女人,更有「島大女神」的稱號。劇中講佢曾為咗幫林凱恩、葉蒨文捉拿鹹濕醫生扮女人,又試過為咗幫手電影學會拍《我可能真的愛你》做女主角,都好殺食㗎!

反串 周嘉洛扮女學生又真係有料到。
周嘉洛扮女學生又真係有料到。(圖片來源:《愛回家》截圖)
反串 周嘉洛扮女學生幫手捉拿鹹濕醫生。
周嘉洛扮女學生幫手捉拿鹹濕醫生。(圖片來源:《愛回家》截圖)

4.羅嘉良《先生貴性》超經典

戚其義監制的《先生貴性》三度重播,1999年羅嘉良喺《先生貴性》反串扮女人化名Diana,本來係粗魯圍村佬,卻被陳慧珊上身,分成不同階段扮女人,當年網民覺得女性化嘅佢依然不失豪邁感覺,真呢個look都真係經典呀!原來《先生貴性》係由《天與地》監制戚其義操刀,劇集已是1999年作品,睇見羅嘉良扮陳慧珊真係好多觀眾嘅同年回憶。

回顧歷年13位男星反串扮女人 網民:嬌俏過啲女星!
羅嘉良反串扮Diana真係超級經典!(圖片來源:網上圖片)
反串 羅嘉良嘅反串仍然係網民嘅首選!
羅嘉良嘅反串仍然係網民嘅首選!(圖片來源:網上圖片)

5.張彥博撞樣宋智孝

張彥博憑《跳躍生命線》中「雄姐」一角而大受觀眾歡迎,早前就上載自己扮女仔嘅相同片,結果就被網民指佢同韓星宋智孝有幾分相似!

反串 張彥博被指同韓星宋智孝有幾分相似!
張彥博被指同韓星宋智孝有幾分相似!(圖片來源:IG@bobcyp1005、my_songjihyo)

之前《降魔的2.0》開拍,有份參演嘅張彥博更再次男扮女妝上陣,並留言:「豁出去了,抱歉…讓大家難受」,其實眼大大嘅佢扮女人都幾靚,所以相信應該冇咩人會覺得難受嘅!

反串 張彥博次次戴起長假髮都有種女人味~
張彥博次次戴起長假髮都有種女人味!(圖片來源:(圖片來源:IG@bobcyp1005)

6.袁偉豪反串全因人格分裂

《三個女人一個「因」》有集劇情就講袁偉豪(Benjamin)要扮女人去做人格分裂角色。見Benjamin化晒妝嬌美嘅樣好似「幾養眼」,但亦有網民話:「OMG !! no eye see 」、「我的天啊!受不了!」。

反串 袁偉豪扮女人@三個女人一個因
袁偉豪喺《三個女人一個因》中反串扮女人。(圖片來源:TVB

7.陳鍵鋒靚過同劇胡定欣

近北上發展嘅陳鍵鋒以前喺TVB劇集《王老虎搶親》為咗親近胡定欣,所以男扮女裝。當時,網民就話佢睇起嚟非常嬌俏,仲有網民話佢靚過胡定欣,所以叫佢做美人!

回顧歷年13位男星反串扮女人 網民:嬌俏過啲女星!
陳鍵鋒眼大大,面同嘴細細嘅陳鍵鋒扮起女人上嚟都真係幾靚!(圖片來源:TVB截圖)
回顧歷年13位男星反串扮女人 網民:嬌俏過啲女星!
陳鍵鋒當時更被網民指反串靚過同劇嘅胡定欣!(圖片來源:TVB截圖)

8.黃宗澤扮到上晒癮

Bosco曾經喺個人社交網一次過將自己扮女人造型放上網晒冷,仲留言問網民:「上一次問的係軍裝,今次問係女裝!多年來我穿過的女裝,你哋最喜歡哪一套?」,見到套緊身皮衣同粉紅護士裝,都真係幾…索!

回顧歷年13位男星反串扮女人 網民:嬌俏過啲女星!
黃宗澤的女裝扮相十分火辣!(圖片來源:微博@黃宗澤)
回顧歷年13位男星反串扮女人 網民:嬌俏過啲女星!
黃宗澤仲反串扮過女護士!(圖片來源:微博@黃宗澤)
反串 黃宗澤仲有兩張扮AV封面嘅電影海報,睇嚟佢對反串唔太反感!
黃宗澤仲有兩張扮AV封面嘅電影海報,睇嚟佢對反串唔太反感!(圖片來源:微博@黃宗澤)

9. 王祖藍「慳啲啦Baby」超級出位

扮女人起家的王祖藍,當藍喺《荃家福祿壽》中扮Handelababy(慳啲啦Baby)著上比基尼、空姐、貓女郎等造型,都非常搶眼,而最代表性嘅一句:「我接受唔到囉」,至今依然言猶在耳!

反串 2021年回巢TVB,《開心大綜藝》一嚟就扮林鄭,得到災難級負評⋯⋯
王祖藍2021年回巢TVB,在《開心大綜藝》一嚟就扮林鄭,得到災難級負評⋯⋯(圖片來源:TVB.com)
回顧歷年13位男星反串扮女人 網民:嬌俏過啲女星!
王祖藍呢個低胸性感造型亦令不少觀眾印象深刻。(圖片來源:新傳媒資料庫)

10 & 11. 李思捷、阮兆祥連環反串

反串做女人嘅又點止王祖藍一個,其餘兩位《荃家福祿壽》嘅主持李思捷同阮兆祥都有份一齊扮女人。

回顧歷年13位男星反串扮女人 網民:嬌俏過啲女星!
李思捷同阮兆祥其實都有反串扮過女人!(圖片來源:新傳媒資料庫)
回顧歷年13位男星反串扮女人 網民:嬌俏過啲女星!
3位當年在節目上反串女裝非常出位!(圖片來源:新傳媒資料庫)

12.李豪清純樣睇唔出係反串

李豪曾在劇集《Fall In Love》中破天荒反串扮女人,不過李豪睇落十分清純的樣子都可以話係呃得吓人!甚至直到現時提起反串,都仍然會有不少人第一時間諗起佢!

反串 李豪曾在劇集中反串扮女人。
李豪曾在劇集中反串扮女人。(圖片來源:微博@李豪)
反串 李豪清純的樣子扮起女人完全冇壓力!
李豪清純的樣子扮起女人完全冇壓力!(圖片來源:微博@李豪)

13.張衛健靚到搶埋港姐風頭

張衛健的反串可謂是完美到無可挑剔,精緻的五官化起妝十分吸睛!尤其是1992年在香港小姐競選中反串登場,直程搶埋台上一眾佳麗嘅風頭啊!

反串 張衛健在1992年香港小姐競選中反串登場,十分驚豔!
張衛健在1992年香港小姐競選中反串登場,十分驚豔!(圖片來源:網上圖片)
反串 張衛健精緻的五官化起女性化的妝容超級好睇!
張衛健精緻的五官化起女性化的妝容超級好睇!(圖片來源:網上圖片)

14.廖偉雄「乜太」

廖偉雄在1990出演搞笑節目《笑星救地球》,扮演「乜太」成為當時的經典!廖偉雄以反串造型示人,教大家煮嘢食之餘,仲頻頻爆金句,十分搞笑!

反串 廖偉雄在《笑星救地球》中扮演「乜太」成為經典。
廖偉雄在《笑星救地球》中扮演「乜太」成為經典。(圖片來源:網上圖片)
反串 廖偉雄仲會藉對白大放笑彈!
廖偉雄仲會藉對白大放笑彈!(圖片來源:網上圖片)

15.李健仁經典無法超越

講到反串,李健仁的「如花」真係經典中的經典,至今都無法超越!雖然李健仁反串的形象以搞怪為主,但係正正因為夠晒出位,所以只要提起反串都一定會諗起佢!

反串 李健仁的「如花」可以話係經典中嘅經典!
李健仁的「如花」可以話係經典中嘅經典!(圖片來源:網上圖片)
反串 講到反串,李健仁的「如花」一定有份!
講到反串,李健仁的「如花」一定有份!(圖片來源:網上圖片)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:節目截圖、新傳媒資料庫、IG@bobcyp1005、IG@ my_songjihyo、IG@joelshanchung、網上圖片、微博@黃宗澤、微博@李豪