卓楓而

《3日2夜》新女神卓楓而 激似Angelababy?

最新娛聞

廣告

早前無綫推出限奶令,令一眾賣開身材的小花、以及鍾意睇小花的觀眾都叫苦連天!其中唔少人都擔心向來盛產索女的《3日2夜》會失色不少。不過早前的《3日2夜》無令大家失望,反而引起網民熱烈討論,咪就係因為IG女神卓楓而(Candice)!唔少人激讚佢似Angelababy、樣貌身材一級棒,佢喺節目中更疑似露點?

撰文:東方新地
圖片:myTV Super截圖、c4candice@IG

《3日2夜》新女神卓楓而

今次《3日2夜》唔係由大台小花做主持,找來喺網絡上甚有人氣的IG女神卓楓而(Candice),仲以故事形式帶大家遊塞班島,同楊潮凱擦出唔少火花~

 

次次都爆乳三點式,有時睇得多都真係會膩,但卓楓而呢件黑色連身泳衣,既凸顯到佢豐滿上圍、修長美腿,中間仲有少少透視,靚到絕!

 

之後卓楓而喺節目中有多個唔同造型,都突顯其青春無敵的形象,又有少少事業線睇,正呀喂!

呢件黃色泳衣都算係全集最性感啦!

疑似露點?

喺節目中其中一幕,卓楓而同楊潮凱一齊去海底漫步時,身穿黃色泳衣的卓楓而竟然疑似露點,相信魚就能很清楚地看見,觀眾就……

激似Angelababy?

卓楓而喺讀書期間一直擔任業餘模特參與多個拍攝工作,在2016年就已經在胡鴻鈞的《讓我放開》以及周柏豪的《磨牙》中出現,擔任女主角,儲落一定人氣。這位被讚激似Angelababy的IG女神在2017年正式加入演藝圈,並在七月推出第一首新歌《End of Time》。

 

前度係有米律師

雖然平時好少賣大包,但卓楓而身材都唔講得笑㗎!雖然低調是美德,不過小編希望佢以後派多啲福利啦!講開又講,卓楓而前度Warren Tong係一個有米律師,但曾被指搭上前港姐冠軍陳庭欣,而陳庭欣又有個緋聞男友翟威廉,關係非常複雜!不過老老實實,卓楓而絕不比陳庭欣差!

卓楓而唔只香港男士like,更衝出國際?話說早年外國一個擁有40萬訂閱者的YouTuber來港參加展覽,Candice擔任一款VR GO Backpack的模特兒。本身Candice個樣已經好吸睛,加上當時佢着住一條迷你超貼身白色短裙,露纖腰又晒美腿,現場閃光燈冇停過,難怪引起一眾外國網民大規模討論⋯ 卓楓而真係為港增光啦!

正片重溫:

https://www.youtube.com/watch?v=iBITJonfDiI

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!