迪麗熱巴

紅咗就耍大牌係定律?《一千零一夜》女主角迪麗熱巴被臨時演員公審 工作人員急忙澄清!

最新娛聞

廣告

內地最火紅的女演員迪麗熱巴,喺來自新疆維吾爾族。由於佢身材高挑﹑擁有五官深邃、天使般嘅面孔令佢迷倒不少fans。出道短短5年間,佢已經演過好多劇本的女主角,作品都大受歡迎。而最近剛開播嘅新劇《一千零一夜》,熱巴都係擔任主演,不過就有人自稱是劇組的臨時演員出來爆料,話熱巴耍大牌,到底件事係點呢?

撰文: 東方新地 | 圖片來源:Weibo﹑劇照

人前人後兩個樣?!

人紅就惹是非,最近就有人在網上借題發揮,自稱喺依部劇嘅臨時演員,寫咗個post爆料,話迪麗熱巴耍大牌,見證住佢人前人後兩個樣!依件事件已經喺網上瘋傳廣討論。

不過又有人見到件事愈炒愈熱烈,劇組工作人員亦都開post為熱巴澄清,究竟誰是誰非呢?

避風都唔得?

自稱喺《一千零一夜》的臨時演員話,拍攝個日係冬天,一班演員因為天氣太凍所以未拍攝前就走入一間花店避風。

但係避咗風一陣間,導演就趕佢哋出去,話熱巴要入嚟。這個行為令到佢哋好嬲好唔公平。演員又話,熱巴從來唔願意同佢哋合照簽名。佢一拍完就遮遮掩掩入休息室。

拍戲都要有黑傘旁身?

呢位爆料人士就話熱巴連小朋友fans都唔睬,一拍完自己的戲分,甚至會用把黑傘遮住自己行入休息室,令身邊嘅人都好困惑點解佢會有呢啲舉動?

真人皮膚差又似男人…

人見人愛嘅熱巴一直俾人感覺佢好上鏡,個個都覺得佢生得好靚,樣子好標緻!但依位臨時演員就話佢真人其實唔係咁嘅樣,該臨演更稱熱巴形容熱巴嘅五官,其實係擠在一張好窄兼皮膚好差嘅臉上,唔笑嘅時候成個男人咁等等嘅負評。

呢位爆料人士似乎睇透咗好多嘢,仲話熱巴真人真係一啲都唔靚!

工作人員:「子虛烏有!」

事件愈傳愈熱,似乎觸動了另一位《一千零一夜》嘅工作人員,佢忍唔住跳出嚟為熱巴發聲,證明所謂的耍大牌以及上述的指控其實係子虛烏有!

工作人員出post話,熱巴在片場其實好乖好暖心,絕對唔係上述嘅幾宗罪!

依位工作人員為咗令人相信自己嘅身份,仲貼了劇組照片。佢表示自己有好多拍攝時的例子,差唔多全部都讚熱巴其實係一位十分有禮貌嘅女仔。表明熱巴喺現場只不過係一位演員,一直都很服從,所有事情都有聽導演指揮。

質問熱巴怎會有權力去驅趕臨時演員,或者阻止他人避風呢?

除咗澄清事件之外,工作人員更加大力稱讚佢好專業、有好多打戲﹑淋雨戲﹑她亦都是親自上陣拍攝的,力證她是一位好演員。其實有好多網友撐熱巴,唔覺得佢會係一位會耍大牌的人。

又覺得該名臨演只係片面之詞,靠一篇文章亂講嘢,甚至懷疑對方的身分以及大造文章用心。

相關新聞:

無得修圖就露餡!即刻老咗10歲?一輯照片揭迪麗熱巴法令紋、膚色不均 無晒仙氣…

一直被喻為「零死角美女」的內地女星迪麗熱巴,身為新疆維吾爾族血統的她,除了有一副精緻五官,而且舉手投足的瞬間也仙氣滿滿,如此女神風範使她在內地走紅。然而,近日一輯「零修圖」的照片廣泛瘋傳,使她的完美臉蛋大受質疑。

 

 

迪麗熱巴原來都係靠P圖?仙氣美貌失守…

迪麗熱巴出道以來幾乎是零負評,想在網絡上想搜尋她的醜照也很難,這位「零死角美女」無論在任何環境或仼何鏡頭下都沒有一點破綻!

不管是日常的家居照,或是媒體側拍的照片也好,都只有熱巴雪白幼嫩的牛奶肌膚,以及近乎完美的細緻五官。

 

晒過學生相 力證純天然!

熱巴人氣愈來愈高,雖然她也曾被懷疑這麼完美的臉容是否也有丁點後天加工的成分?不過,熱巴後來公開的一堆學生時代舊照又似乎證實了自己絕對是天生麗質,又封晒大家把口!

這些都不禁讓人猜想,到底迪麗熱巴的美貌是否不會有一刻失守?

熱巴被揭皮膚黃了幾度 仲有細紋、法令紋…

而答案是⋯⋯會的!最近就有一輯相片在微博流傳,鏡頭下的熱巴,將略顯疲態的迪麗熱巴,膚色拍得比平常黃了幾度!

有網友更指這些近鏡照片曝露了熱巴女神的細紋、法令紋,使她看起來比實際年齡更要大的感覺!眼袋部份更是女神顯老的關鍵!看來女神真的要多多休息了。

最主要是細紋比較顯眼,皮膚沒有那麼平滑吧!

但其實,相比起熱巴平日的相片,在「照妖鏡」下熱巴也是挺順眼的,大家是不是對女神太苟刻呢?

為免大家幻想破滅…即刻幫女神修修圖!

即刻送上熱巴平日貼出的靚相,對比一下到底是否有這麼大的差別吧!

話雖如此,熱巴將工作排得密密麻麻,又嚴重缺乏休息之下,還能在粉絲眼中保持女神地位,算是很不錯了。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
迪麗熱巴