唐詩詠

不婚即「分」 唐詩詠 洪永城正式分手

最新娛聞

廣告

唐詩詠 近日盛傳與男友洪永城情變,兩人異口同聲避談感情事,詩詠早前回應時更講到眼濕濕,話適當時候會向大家交代。但今日有消息指出,詩詠與洪永城其實已正式分手,原因係婚期上未能達到共識,不婚即「分」!

唐詩詠 含淚回應

詩詠早前出席TVB新劇《棟仁的時光》造型及拜神儀式,被追問與洪永城的感情狀況,佢堅持沒有多講,只係一直重複兩人需要更多時間,有共識會喺適當時候先公布。不過講吓講吓,詩詠對眼就愈來愈紅,眼泛淚光,不斷努力擠出苦笑… 冇問題就奇啦!

承認受感情困擾

而昨日詩詠出席《不懂撒嬌的女人》宣傳活動,再次被追問感情事,佢首先向大家講聲唔好意思,因為自己唔太識得處理感情事,令到大家有誤會。而感情係兩個人的事,需要尊重雙方,同時需要時間處理,所以希望大家俾空間佢哋。外界估計佢一係結婚一係分手?詩詠回答:「唔講啦,我寧願一次過講。」但佢就點頭承認呢件事令佢好困擾,並希望短期內可以解決。

婚期有分歧 和平分手

詩詠與洪永城已經拍拖兩年多,兩人都已屆適婚年齡,尤其詩詠已經36歲,心急想結婚亦無可厚非。但消息指33歲的洪永城仍然未定性,更自認「冇本事」養老婆,最後兩人在婚期上未能達成共識,更因此經常有爭拗,所以最終決定和平分手!

稍後正式公布

不過詩詠與洪永城「分」後再見亦是朋友,佢哋已經向無綫備案,亦希望之後有機會一齊交代呢件事。詩詠早前承認受感情困擾,話佢哋兩人需要多啲時間,並會喺適當時間同大家公布,如無意外就係分手一事了……

「不能錯過的女友」情路坎坷

人美心善身材更好的 唐詩詠 ,被喻為「不能錯過的女友」,可惜在愛情路上屢受創傷,被前男友余文樂、崔建邦背棄出賣,令佢對愛情缺乏安全感。早年詩詠同洪永城拍劇互生好感,花了近半年時間觀察期始接受對方追求,但執到寶的洪永城未有好好珍惜,拍拖期間被爆跟前度藕斷絲連,又多次跟同劇拍檔傳緋聞,不過詩詠一一投以信任一票。

 

《不懂撒嬌的女人》中,詩詠與王浩信願意暫時放下婚姻的枷鎖,好好享受愛情,可惜劇集情節未有發生在詩詠與洪永城身上……

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!