丘梓謙

「蔥頭」丘梓謙對負評有獨特見解:我覺得係提點 公開多謝女友麥皓兒

最新娛聞

廣告

丘梓謙在《愛.回家之開心速遞》飾演「蔥頭」一角而為人熟悉,最近接受無綫娛樂新聞台節目《星光路上》專訪,與主持潘盈慧分享做童星及長大後拍劇的趣聞,更大談經常面對網民攻擊及負評的做睇法。

丘梓謙 童星 負評
丘梓謙因飾演蔥頭而成功入屋﹗(圖片來源:FB@丘梓謙)

丘梓謙童星出身 重回電視圈演死屍

現年28歲的丘梓謙童星出身,演出超過 60 部無綫劇集,童星時期演出作品包括《心花放》、《布衣神相》、《人間蒸發》及《秀才遇著兵》等,並曾與林峯及苗僑偉等合作。升上中學後,丘梓謙暫別幕前專注學業,2014年畢業後報讀藝訓班重投電視圈,但多為行行企企及死屍等等閒角,直到 2019 年播出的《十二傳說》,飾演殺人犯的丘梓謙才令人關注,丘梓謙亦直認該部作品是其演藝生涯轉捩點。

丘梓謙 童星 負評
大家對丘梓謙有冇印象呢?(圖片來源:TVB

童星出身演過六十部劇:

丘梓謙面對負評:我會睇晒所有報道同留言

之後 2021年丘梓謙因飾演《愛.回家之開心速遞》「蔥頭」一角而入屋,同時因被指惡搞人氣偶像姜濤引起不少迴響,引來不少負評。問他怎樣面對負評,丘梓謙說:「我有睇晒所有報道同埋留言,其實都預咗會有人鬧同讚,做演員一定會遇到呢樣嘢,例如話我笑到咁樣衰,咁我就會諗:『係喎!呢個 Shot 唔係笑得咁靚。』 我就會記住呢樣嘢,下次拍嘅時候唔好再犯錯。我會覺得呢啲係提點,而唔係負評。做演員被批評係正常嘅,我覺得冇咩所謂。」

丘梓謙 童星 負評
丘梓謙喺《愛.回家之開心速遞》飾演蔥頭引起迴響,所有正評同負評佢都欣然接受同面對。(圖片來源:TVB
丘梓謙 童星 負評
丘梓謙喺《十二傳說》飾演殺人犯,該部劇集亦成為了他演藝生涯的轉捩點。(圖片來源:TVB)
丘梓謙 童星 負評
丘梓謙讀完書後報讀藝訓班,重投電視圈。(圖片來源:TVB)

同劉佩玥演親熱戲心跳加速

除了《愛.回家之開心速遞》,丘梓謙去年還遇上了另一部對其演藝事業有幫助的作品, 便是台慶劇《換命真相》!劇中與女神劉佩玥(Moon)有不少感情戲的丘梓謙,笑言對於在士多房的親熱戲最為印象深刻,他坦言當時其實十分緊張:「個環境又窄,啲攝影師又走晒入去,好多人望住,又要對住鏡頭同阿 Moon,好有壓迫感,現場又好靜,聽到心跳聲!」

丘梓謙 童星 負評
丘梓謙同女神劉佩玥喺台慶劇《換命真相》上演姊弟戀。(圖片來源:TVB)
丘梓謙 童星 負評
丘梓謙同劉佩玥在《換命真相》有親熱戲﹗(圖片來源:TVB)

公開多謝大自己6年女友麥皓兒

問到與女神如此親密接觸怕否女友麥皓兒呷醋,蔥頭笑言:「我哋一齊睇㗎!我坐喺側邊冇出聲,佢就覺得出嚟感覺靚就 OK。」談到與年長 6 歲的麥皓兒拍拖,丘梓謙坦言二人相處十分舒服:「其實女友有小朋友、亦有成熟一面,大家會成日溝通,好多嘢 佢都會提點我。」

丘梓謙 童星 負評
丘梓謙現實中都係姊弟戀,同年長 6 歲嘅麥皓兒拍拖,愛得甜蜜。(圖片來源:FB@丘梓謙)
丘梓謙 童星 負評
公開戀情,未有玩地下情﹗(圖片來源:FB@丘梓謙)
丘梓謙 童星 負評
除咗演戲,丘梓謙都好鍾意唱歌跳舞。(圖片來源:TVB)
丘梓謙 童星 負評
不時分享跳舞片。(圖片來源:TVB)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:TVB、《星光路上》截圖、FB@丘梓謙