何啟華

何啟華燈牌騎刧Chill Club頒獎禮 FansClub會長澄清當日根本冇人入場

最新娛聞

廣告

Anson Lo在今年Chill Club頒獎禮狂掃兩大獎成為焦點,但另一焦點就是幾乎佔盡全晚鏡頭的何啟華燈牌,令不少觀眾都笑指何啟華騎刧了整個頒獎禮,以為Dee Gor Fans抽到靚位?原來只是錯有錯着!

何啟華Fans Club會長無份入場 託朋友掛燈牌

今年的Chill Club頒獎禮最為亮眼,相信就是老是常出現的「何啟華」燈牌,大大個相當搶眼,以為是Dee Gor粉絲抽到靚位置而刻意安排擺放特大燈牌?但何啟華Fans Club會長接受「Viu1 娛樂新聞」是就透露,原來當日她沒有門票而無法入場,於是託鏡粉朋友幫手帶燈牌入場,笑謂「人唔到,燈牌都要到!」又笑指:「可能佢比較懶,無拎起,就咁擺喺度!」沒想到位置正正在主鏡頭的C位,令「何啟華」成為整個節目的焦點!

何啟華 何啟華一哥,原來當日都冇粉絲到場?
何啟華一哥,原來當日都冇粉絲到場?(圖片來源:IG@deegor_hkwa)
無論任何表演,都會見到大大個何啟華燈牌。
無論任何表演,都會見到大大個何啟華燈牌。(圖片來源:Viu1娛樂新聞截圖)

Dee Gor貼心舉動 感動粉絲

另一位追隨何啟華阿Dee數年的粉絲阿藍,透露送了一份生日禮物給阿Dee,阿Dee拍照再傳給她,她發現三年前她送給阿Dee的一隻公仔:「我喺張相背景發現到,當時佢唔知我係邊個,亦唔知隻公仔係我送比佢,當刻覺得好窩心,即使佢唔知你係邊個,你送比佢嘅嘢佢都會好珍惜!」

兩位Dee哥忠實粉絲稱「何啟華」的出現只是錯有錯着。
兩位Dee哥忠實粉絲稱「何啟華」的出現只是錯有錯着。(圖片來源:Viu1娛樂新聞截圖)
何啟華 會唔會係陳卓賢嘅粉絲幫佢帶入場呢?
會唔會係陳卓賢嘅粉絲幫佢帶入場呢?(圖片來源:Viu1娛樂新聞截圖)

何啟華粉絲心願:同Lokman Alton出Rap歌

阿Dee與Lokman、Alton是好兄弟很多人都知,三人感情深厚,MIRROR與ERROR出道四年,阿Dee是唯一ERROR成員中沒有solo歌,故粉絲希望「無悔三兄弟」可以出一首Rap歌,又希望阿Dee將來可以勇奪金像影帝。

何啟華 阿Dee與Lokman、Alton情同手足,粉絲望三人可出Rap歌。
阿Dee與Lokman、Alton情同手足,粉絲望三人可出Rap歌。(圖片來源:Viu1娛樂新聞截圖)

何啟華fans club會長如何讓應援燈牌成功搶鏡?

fans club會長透露當日並沒有門票,無法親自入場,然後⋯⋯詳情請看

何啟華粉絲有什麼心願?

阿Dee是唯一ERROR成員中沒有solo歌,故粉絲希望⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:Viu1娛樂新聞截圖、IG@deegor_hkwa