佘詩曼

佘詩曼揀手錶如揀男友? 透露與《天與地》班底再拍劇

最新娛聞

廣告

佘詩曼昨日去到澳門出席手錶品牌活動,身穿一襲火紅色跌膊連身裙,夠晒明豔照人。阿佘就話揀手錶就好似咁揀男朋友一樣,一定要內外美兼備!另外阿佘又透露下月底會接拍戚其義監製的網劇,熱切期待這個全香港人的班底,仲會同神劇《天與地》拍檔陳豪、黃德斌再合作,好期待!

撰文、圖片:東方新地

佘詩曼揀手錶如揀男友

佘詩曼呢日一襲火紅色跌膊連身裙夠晒省鏡,不過佢手上隻手錶更加搶鏡,錶入面有一隻識得郁的小鳥,品牌全球只有一隻!所以佢希望男朋友好似隻錶咁,係屬於自己的唯一一個!

佘詩曼與《天與地》班底再拍劇

佘詩曼又透露下月底會接拍戚其義監製的網劇,將會同部分那些年神劇《天與地》的拍檔合作,其中包括陳豪同黃德斌!另外仲有其他演員就唔可以透露住,不過係一個全香港人的班底!

大家都記得當年《天與地》播出時有唔少金句爆出,唔知呢次係咪同樣會帶俾觀眾更多金句?阿佘就話劇本仲未有,因為大家戚其義監製做事嚴謹,劇本一定係精心雕琢,未咁快俾大家知

即刻去片: