再見仲係朋友 Eddie想翻撻朱慧敏

再見仲係朋友 Eddie想翻撻朱慧敏

最新娛聞

廣告

去年因偷食而被朱慧敏怒撇嘅彭懷安(Eddie),今日二人出席活動,Eddie主動同前度握手,而朱慧敏亦大方示好,仲齊齊做訪問,講到雙方關係,二人異口同聲話:「我哋嘅關係係生意上嘅拍擋,嚟緊2月中會開第6間分店。」

提到曾去到談婚論嫁地步,有否翻撻可能,Eddie似想再續前緣說:「一切隨緣喇!將來嘅嘢冇人知,做好自己嘅事。」至於朱慧敏落閘說:「做人要開心,要向前看,今日的我打倒昨日的我,要係事業同工作向前看,除咗工作以外嘅事就冇諗。」

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!