劉德華

傳有喜朱麗倩陪出席歌迷聚會 劉德華開腔:我每晚都好努力

最新娛聞

廣告

劉德華自從六年前和太太朱麗倩誕下囡囡向蕙,外界以及華仔口中的「家人」粉絲們都好期待華仔再宣布喜訊,六年來不時傳出朱麗倩再度有喜。近日再度傳出現年52歲嘅朱麗倩成功陀B,日前被傳媒捕獲同囡囡現身醫務所林立嘅中環中建大廈,身穿闊身衫嘅劉太令傳聞更加言之有物⋯⋯

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、華博

劉德華 父母齊慶祝

正當大家想恭喜華仔之際,華仔周六(9日) 現身九龍灣舉行嘅「2018華仔天地30周年晚會」時,親自開腔回應傳聞,華仔話:「我都希望傳聞是真的!」又搞笑話:「每晚我都好努力!」雖然恨生B恨到出面,但就否認咗再做老竇。

華仔為年尾舉行的演唱會,下月要閉關準備,所以提前跟「家人們」慶祝歌迷會成立三十周年,據知當晚有來自世界各地的粉絲,華仔感激大家跟隨他三十年,然後劉爸爸、劉媽媽、太太朱麗倩及囡囡向蕙上台一起切蛋糕。

據知由細跟爸爸出席大型歌迷聚會嘅向蕙毫不怯場,表現淡定,之後華仔一口氣唱出多首歌曲,如小型演唱會!

9日劉德華出席「2018華仔天地30周年晚會」,上台時主動回應近日太太朱麗倩再度有喜嘅傳聞!

當晚十時半,太太朱麗倩和華仔先後登上保母車,未見囡囡,相信是較早時分安排先行離去!

劉爸爸和劉媽媽亦有出席,更上台一起切蛋糕,而劉爸爸更負責開香檳。

多年忠粉歐陽妙芝亦有份出席及上台,離開時還手持大會心型螢光棒。

華仔在停車場上車準備離去時,大批歌迷圍住保母車,華仔從保母車天窗企起身指揮交通,勸喻歌迷不要阻塞去路,又叮囑歌迷小心﹗有歌迷更搞笑地將華仔代言的盒裝飲品放車頂給華仔,華仔亦樂意接受好意!

同場加映:恩愛出席囡囡畢業禮

日前華仔和太太朱麗倩出席囡囡幼稚園畢業禮,華仔一現身立即成為全場焦點,不停瘋狂影佢,但華仔未有理會亦不介意。

華仔每當見到囡囡上台就表現興奮,不其然站起身觀看,又跟太太相視而笑。

華子又肉緊望場館的大熒幕,似乎好緊張囡囡幾時出場!

華仔成套老西出席囡囡在灣仔伊館舉行的畢業禮,暑假後囡囡就升小一!

劉德華 曾做洗頭仔

作為民選特首的劉華,早於入行前竟是個「洗頭仔」!除了曾於髮型屋工作外,他更於父親所開設的小食店中幫手,擔起家中的經濟。外表俊朗的他加入TVB藝訓班後便被力捧作「無線五虎將」。

貴為天王嘅華仔可以講係由基層出身而不斷努力嘅典範,佢出身於新界農村,6歲時搬到鑽石山嘅木屋區,但喺11歲時家園卻被大火燒毀,遷住寮屋,1年後再搬到藍田邨。

當年中六預科肄業嘅華仔,因入咗TVB藝員訓練班,結果就成為咗佢入行之路,至今一共參演了27部電視劇和超過140部電影,作品數量驚人。

依家56歲嘅華仔歌、影、視均見其影,多年嚟對香港電影及音樂貢獻良多,喺工作上嘅熱誠同認真,一定無可置疑。所以,今日華仔嘅成就,全憑個人驚人毅力同努力爭取番嚟。