劉溫馨

劉溫馨Staycation玩無添加恤衫透視誘惑

最新娛聞

廣告

劉溫馨為2013年港姐第四名,當年大熱倒灶輸畀陳凱琳,明明中央戲劇學院本科畢業,可惜加入無綫咁耐就一直做二打六角色,難得佢從來冇諗過放棄堅持做好每一個小角色,終於捱到近期角色有名有姓又有對白,繼早前在重頭劇《 那些我愛過的人 》中扮護士,又不時客串《愛回家》的「頭皮博士」,據知劉溫馨在將播放的《香港愛情故事》亦有份演出,戲份亦越來越重。因肺炎疫情,不少女藝人潮興玩Staycation,劉溫馨都唔例外,早前到酒店過夜Staycation,更在酒店拍攝自家寫真,講明無瀘鏡,絕非P圖!

撰文:東方新地|圖片:劉溫馨社交網

Staycation另類玩法 劉溫馨影遍每個角落

劉溫馨29歲雖然未做過重要角色,不過她默默演,每場戲都用心演繹,參演而未播出的劇集有《愛美麗狂想曲》、《踩過界2》、《香港愛情故事》和拍攝中的《BB大晒》及《換命真相》。雖然角色戲份不多,但亦劇接劇早晚有抬頭機會,近日劉溫馨潮玩Staycation,更邀請女攝影師為她拍無添加寫真留念,酒店房無論窗前景緻、浴室、大玻璃鏡等一律唔放過。

劉溫馨Staycation窗前透視極惹火

劉溫馨打變幻球身材話變就變

早前劉溫馨在《那些我愛過的人》出演護士,制服誘惑裝雖然養眼不過密密實實有啲翳焗?其實平時嘅劉溫馨上得山下得水又係瑜伽高手,身材 fit到漏仲好大方影埋好多靚相每日喺網上供應,follow 開嘅朋友多數都留意到,無論晚裝look、運動 look、水著 look、休閒 look,劉溫馨嘅衣著妝容打扮得宜,連上圍都識得隨著場合與衣著放大又縮細。

中央戲劇學院表演系本科畢業,又係2013年港姐冠軍陳凱琳以外第二大熱,劉溫馨有樣又有實力,捱足七年角色愈嚟愈吃重,新劇《那些我愛過的人》有份做俏護士Mandy。

《 那些我愛過的人 》俏護士上位 29歲劉溫馨打變幻球

有實力之餘亦都有樣有身材,信心爆棚又愛戶外活動,劉溫馨周不時三點式上陣一樣好養眼。
有實力之餘亦都有樣有身材,信心爆棚又愛戶外活動,劉溫馨周不時三點式上陣一樣好養眼。
著上bra top做gym,大騷事業線。
素顏著上bra top做gym,大騷事業線。