劉馬車 viutv

劉馬車終放棄參加《造星》 突擊踩場ViuTV :多謝花姐令我明白娛樂圈幾黑暗

最新娛聞

廣告

劉馬車自出獄後一直有個「明星夢」,不時在YouTube拍片表示希望可以參加選秀節目令更多人認識他,而當中《全民造星5》就是他的首要目標。但他早前拍片喊爆大呻被節目組奚落,更指花姐無理要求太過火。昨天(22日)劉馬車去到ViuTV門口,盡訴心中情。

劉馬車踩場ViuTV 直言:多謝花姐令我明白娛樂圈幾黑暗!

劉馬車昨日(22日)頭戴紅色頭帶,手持Cam去到ViuTV位於九龍灣的總部訴苦,他先是聲明「自己唔係嚟搞事」,又一路在自白中提及「如果花姐喺入面可以叫佢出一出嚟」。

劉馬車 ViuTV
(圖片來源:YouTube@劉馬車)

因為花姐明白娛樂圈黑暗

劉馬車之後再提及是花姐令到自己明白「娛樂圈幾黑暗」,還有原來進入娛樂圈有十分多的潛規則,他再次提及如果自己要入選《全民造星5》,花姐的要求他「扮傻扮癲去鬧佢哋」。劉馬車表示自己已經長大了,唔會再扮傻扮癲,會做返一個真正的人。同時也說自己幾年前已經來過ViuTV拍節目,批當時的節目相當「垃圾」,「完全唔知有咩意義」。又指節目單位都有叫劉馬車俾意見開咩節目,馬車就話想整個「詩詞大會」去宣揚中華文化。

劉馬車 ViuTV
(圖片來源:YouTube@劉馬車)

插花姐淨係識捧MIRROR

劉馬車直斥ViuTV口中有說給機會年輕人追夢,但為了收視、要求他扮傻,「咁你哋繼續捧你哋嘅姜濤同MIRROR囉,根本不是真正接納有心、有夢想參加節目的年輕人」。暗指花姐淨係識攬實MIRROR呢棵「搖錢樹」,但卻放棄了給其他年輕人機會,相信該言論一出,又會掀起鏡粉大軍去怒罵劉馬車。

劉馬車 ViuTV
(圖片來源:YouTube@劉馬車)

預告星期日跑均全香港

最後劉馬車指自己決定放棄參加《全民造星5》,因為被ViuTV高層及花姐深深傷害過,他為了證明自己渣馬並沒有中途亂入一事,所以決定在今個星期日舉行「跑均全香港」。劉馬車將會由天水圍出發,去證明自己。劉馬車也享自己將轉戰《全民林寶》,該節目是由香港的一個加密貨幣平台去舉行,目的為求送出林寶跑車。劉馬車也在頻道上傳一則唱歌影片「劉馬車送給花姐:《黑色幽默》」,去暗諷花姐的所作所為。

劉馬車 ViuTV
(圖片來源:YouTube@劉馬車)
劉馬車 ViuTV
(圖片來源:YouTube@劉馬車)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:YouTube@劉馬車資料或影片來源:原文刊於NewMonday