君琳 行山片

「山系女神」君琳嘆做Double May之煩惱|多圖!有片!開窿小背心片爆紅

最新娛聞
KOL君琳去年尾一條行山影片中,身穿心口穿窿的小背心,加上全片以邪惡視角,動感爆燈之效,在討論區及TG群組瘋傳,令身高嬌小而擁傲人身形的君琳一夜爆紅。被認證為Double May的君琳近日卻拍片大呻煩惱,更指負擔重到行樓梯都辛苦呀陰公!

君琳 行山片 君琳 君琳因為一條行山片而被封為「山系女神」
君琳因為一條行山片而被封為「山系女神」。(圖片來源:IG@kwanlam218)

君琳雖然指被認證做Double May令她很煩惱,但她依然在IG不時大放福利照,跟自身的說法很矛盾,像早前去餐廳食飯,她便穿了一年吊帶露腰背心,加上這件背心中門大開,令不少網友不禁望多幾眼,更嘲笑君琳說:「做乜著童裝」。

君琳 行山片
(圖片來源:IG@ kwanlam218)
君琳 行山片 中門大開...
中門大開…(圖片來源:IG@ kwanlam218)
君琳 行山片 食飯著呢件衫。
食飯著呢件衫。(圖片來源:IG@ kwanlam218)

君琳:啲男仔會話就算我被性騷擾都係自己攞嚟!

君琳近日接受DJ艾力的YouTube頻道訪問,她透露中五才發育至現在的驕人身形:「我中四既時候係平到一個點,啱啱開始唔習慣,去沙灘唔敢著比堅尼,要著T恤遮。」她又指聽過不少難聽說話:「啲男仔會話就算我被性騷擾都係自己攞嚟,都抵我啦。啲男仔會覺得係女仔問題囉,著得性感就要預咗,但好似我今日只係著貼身T恤,咁算唔算性感先?我又唔係著個bra top去搭地鐵咩?」

君琳 行山片 君琳 君琳接受艾力訪問,大呻做大波妹之苦況。
君琳接受艾力訪問,大呻做Double May之苦況。(圖片來源:YouTube@艾力影片截圖)
君琳 行山片 君琳 君琳擁傲人身材,不過佢話有苦自己知!
君琳擁傲人身形,不過佢話有苦自己知!(圖片來源:YouTube@艾力影片截圖)

君琳大爆被人DM問過夜價

君琳其後大數苦況:「揀衫呢好煩㗎,會著到個人好厚好脹,行樓梯好辛苦,好攰,又要用手遮住,襯衫又好麻煩,呢啲日常煩惱。」君琳又提到不時會收到社交網DM問佢幾錢晩?上圍級數?「討論區會講埋啲生殖器官,不過我睇完得啖笑囉」。

君琳 行山片 君琳 君琳樣子甜美!
君琳樣子甜美!(圖片來源:YouTube@艾力影片截圖)
君琳 行山片 君琳 君琳身高嬌小但擁澎湃上圍。
君琳身高嬌小但擁澎湃上圍。(圖片來源:YouTube@艾力影片截圖)

君琳大數Double May之煩惱!有片!

君琳正職從事金融月入可觀

君琳又透露對幕前演出及主持好有興趣,但畢業搵了份正職,現時業餘才拍片,她透露現時在私人銀行任職,雖然沒有直接講出收入,但她指:「如果啱啱畢業,係私人銀行大約收入$45,000至 $70,000,如果投資銀行係$70,000至$100,000十萬,係底薪嚟既啫,仲有bonus。」不過佢話擇偶條件不一定要有錢人,指質素才是最重要!又話細心才最重要,不是用金錢去衡量!

君琳 行山片 君琳 君琳去年跟行山達人行山澗,又攀石又濕身,好博!不過佢自認只是行山初哥,笑指大家都誤以為她是「行山精」。
君琳去年跟行山達人行山澗,又攀石又濕身,好博!不過佢自認只是行山初哥,笑指大家都誤以為她是「行山精」。(圖片來源:YouTube@行山勿近影截圖)
君琳 行山片 君琳 一片爆紅的君琳!
一片爆紅的君琳!(圖片來源:IG@kwanlam218)

有片!行山濕身超動感片!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地(內容轉載自New Monday)圖片來源:YouTube@艾力影片截圖、IG@kwanlam218、YouTube@行山勿近影截圖資料或影片來源:原文刊於NewMonday