吳業坤

吳業坤想追女兒珊珊? 家燕姐咁回應……

最新娛聞

廣告

吳業坤入行後緋聞對象超過一打,因此得到「偽毒坤」之名號,食女功力絕對毋須質疑。不過高處未見高,當對住年長四十歲的家燕姐,都仲可以口花花,仲竟然傳埋緋聞!早前吳業坤仲開到口話想家燕姐大女珊珊(石祐珊),睇吓家燕姐點回應先~

吳業坤同家燕姐都傳緋聞

話說逢女都冧、魚翁撒網式媾女,合作親都傳緋聞,無堅不的吳業坤早前再下一城,同67歲家燕姐去到台灣拍新年特備節目都竟然「撻得著」!人人叫「家燕姐」,佢叫「阿燕」,人人對前輩恭恭敬敬,佢竟然夠膽死當家燕姐係𡃁妹咁撩,爭住食家燕姐口水尾、食完話可以間接接吻、仲冧到爆話「仲有餘溫」㖭!

即係咁,有觀眾都睇唔過眼坤哥對住長輩冇禮貌,不過冧女嘅嘢你哋就真係有排都未去到坤哥境界,重點係氹到佢口中的「家燕」、「阿燕」好開心!坤哥,你又得咗喇!

 

吳業坤想追家燕姐大女?

話說早前吳業坤到新城接受家燕姐訪問,當時家燕姐曾笑稱勸坤哥唔好成日口花花,咁唔知家燕姐會唔會向坤哥介紹女仔?坤哥呢個時候竟然搶答:「珊珊 (家燕姐大女石祐珊)吖嘛,我電話都攞埋啦!」見慣大場面的家燕姐都當堂窒一窒,話感情事要慢慢來!

家燕姐咁樣回應…

家燕姐呢日出席節目《流行經典50年》錄影,被問到與吳業坤的緋聞,家燕姐笑稱根本係誤會,話坤哥只係口花花,並無實際行動。咁坤哥係咪想追其大女石祐珊呢?家燕姐就解釋係珊珊擔心兩人的緋聞,所以send訊息叫坤哥唔好亂嚟!正因為咁坤哥先會有珊珊電話。無論家燕姐又好、珊珊又好,坤哥都係收吓把口比較好,唔好亂嚟啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!