呂爵安

呂爵安被揭發IG愛喪𥄫性感女 網民開Po揶揄:Edan真係鍾意大架

最新娛聞

廣告

Edan呂爵安@MIRROR向來星途極好,隨金像獎入圍名單公佈,呂爵安更獲兩項最佳新演員的提名,事業發展可謂一帆風順。最近呂爵安更衝出香港,現身法國巴黎時裝周上台彈琴,還在羅浮宮前拍了MV,將《天水圍Gang Gang》改詞翻唱成《Paris嘅Gang Gang》,氹得大家開心。呂爵安在網上的話題不斷,網友對他加倍留意,有眼利網民揭發呂爵安私下在IG𥄫女,而肇事女生發布的照片尺度頗大膽!

呂爵安 Edan 技能解鎖後,Edan 得到「無恥便無敵」技能,在羅浮宮前將《天水圍Gang Gang》改詞翻唱成《Paris嘅Gang Gang》。
最近呂爵安衝出香港,現身法國巴黎時裝周上台彈琴。(圖片來源:IG@edanlui)
呂爵安 Edan 呢條片製作超級認真,Edan仲搵人剪輯同混音,未睇嘅快啲去睇啦!
呂爵安話題不斷,有眼利網民揭發呂爵安私下在IG𥄫女。(圖片來源:IG@edanlui)

呂爵安飢餓本色盡現 被揭IG望性感女

在連登討論區有一篇名為「edan真係鍾意大波妹架」的帖文,內容有照片顯示某女生IG story的觀看者記錄,在眾多用戶中驚現呂爵安本尊的IG(edanlui)。而呂爵安關注的IG story內容頗大膽,清楚看到一名身材極好的女生疑坐在床上,身穿緊致的灰色連身裙,可能挑選的尺碼較細,明顯裙子貼實肌膚,身材的線條顯而易見,女生的上圍更完全蓋不住,胸前的「事業線」清晰可見,難怪網民發現呂爵安𥄫女後,開post討論反應極大,同時有網友貼上呂爵安在《大叔的愛》的經典對白揶揄一番:「我淨係鐘意大波妹架炸!!!」

呂爵安 呂爵安留意的story。
呂爵安留意的story。(圖片來源:[email protected]
眼利網民發現餓底呂爵安𥄫女。
事主發現呂爵安𥄫佢。(圖片來源:連登討論區)
呂爵安
(圖片來源:《大叔的愛》畫面截圖)

呂爵安回應係被損友陷害

呂爵安今天(15日)出席公開活動,就此事回應記者指有關的IG story𥄫女一事:「講起呢壇嘢真係,啲損友囉,大家都知道可能Send畀你啲嘢,唔小心開咗就瀨嘢。(Follow咗個AC?)緊係冇啦,見到即刻熄咗。」對於肇事女生吹奏呂爵安留意自己,他則指沒所謂,只要大家開心就好。

呂爵安 Edan好尷尬。
Edan好尷尬。(圖片來源:東方新地)
呂爵安 原來睇性感女係FD整蠱佢。
原來睇性感女係FD整蠱佢。(圖片來源:東方新地)

肇事女生IG擁三萬粉絲 狂派福利圖夠吸晴

受到呂爵安關注的女生IG名為cola.smile,擁逾三萬粉絲,非常威水。她經常IG大派福利圖,在炎熱夏日穿泳衣大騷身材,已算普通料,就算平時逛街自拍也會高炒,讓蓋不住的上圍呈現粉絲眼前。平常食飯,cola.smile會把上圍部分放托在餐桌上,作風非常大膽。

查看cola.smile照片,發現她原來已有男友,曾於IG公開親蜜照,兩人這麼恩愛,看來男友也不介意女友平時大膽的作風。

呂爵安 乳女性感相大放送。
性感相大放送。(圖片來源:[email protected]
呂爵安
(圖片來源:[email protected]
呂爵安
(圖片來源:[email protected]
呂爵安 乳女平時的IG story也派福利。
平時的IG story也派福利。(圖片來源:[email protected]
呂爵安
(圖片來源:[email protected]
呂爵安
(圖片來源:[email protected]
呂爵安 乳女已經封盤。
已經封盤。(圖片來源:[email protected]

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@edanlui、連登討論區