周子瑜

周子瑜素顏上陣拍片 驚變「無眉娘」

最新娛聞

廣告

子華神話齋,「卸咗妝後仲認得叫做化妝,唔認得嘅叫做喬裝。」近日韓國女團TWICE為慶祝社交平台成立12周年,上載咗一條周子瑜的祝賀短片,不過周子瑜喺片中素顏上陣,雙目比較無神,而且眉毛實在有啲稀疏黯淡,變咗「無眉娘」!

撰文:東方新地

周子瑜封全球第3美

來自台灣的周子瑜出生於1999年,依家只係得18歲,高佻身材及亮麗外表非常出眾,舉手投足都散發陣陣仙氣,在亞洲各地的人氣極高!子瑜去年更在每年一度的「全球百大美女排行榜」勇奪第三,真係為台灣大大爭光呀!

 

日前TWICE喺官方推特上載一條影片,係周子瑜出鏡祝賀TWICE推特成立12周年,子瑜更加係素顏上陣!見到佢雙目比較無神,而且眉毛實在有啲稀疏黯淡,變咗「無眉娘」!

不過難得子瑜大方地素顏出鏡,對住鏡頭係咁擺甫士,又用手係咁送心心,真係迷死人!除咗條眉稀疏啲之外,其實佢皮膚又白又滑,素顏又添咗份清純感~ 同時亦有人批評TWICE所屬的JYP娛樂,點解唔等子瑜化好個靚妝先拍片?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!