周星馳

周星馳最新近照曝光 網友慨嘆「真的老了」

最新娛聞

廣告

最近,網上瘋傳一張55歲國際武打巨星李連杰嘅近照,照片中他憔悴蒼老兼駝背,俾網友話望落似個老人家。而今年將56歲嘅周星馳,近年已退居幕後,理應養尊處優,生活舍意,但最近其近照曝光,見到星爺同李連傑一樣老態盡現!

撰文:東方新地|圖片:微博

周星馳最新近照曝光

而家55歲嘅周星馳好耐冇出現喺螢幕出現,但就有傳佢將會聯同手機品牌合作。近日,該品牌的總裁就在微博上載兩張同星爺嘅合照,相中見到星爺戴上白色帽及面留鬍鬚,但啲鬍鬚卻已變全白,望落蒼老之餘,又欠缺精神。

近鏡望到星爺,睇落更顯幾分老態。睇嚟,星爺得閒要休息多啲!

2013年,李連杰公開表示自己患上甲狀腺機能亢進症,其後作品產量大減,同時亦減少公開露面。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!