周董

周董又做老竇?昆凌晒新相 孕味濃

最新娛聞

廣告

周杰倫2014年同昆凌結婚,昆凌先後為他誕下大女「小周周」Hathaway和兒子「小小周」,不過今日昆凌貼咗張同大女嘅合照﹐相中嘅佢孕味超濃,網民紛紛猜測周董係咪又做老竇⋯

撰文:東方新地|圖片::東方新地、昆凌@IG

周董又做老竇?昆凌晒新相孕味濃

今日昆凌喺社交網上載咗一張同「小周周」嘅合照,二人穿上母女裝,好有愛!昆凌條裙雖然係鬆身,但依然見到腹部有啲微隆,網友紛紛留言問佢係咪再度懷孕,但昆凌同周董都未有回應,解開網友的疑問。

昆凌先後為周杰倫誕下大女「小周周」Hathaway和兒子「小小周」!

周杰倫疑拍《頭文字D》 昆凌 來港做跟得夫人

周杰倫同余文樂早前齊齊現身中環,現場唔止出現咗一架白色嘅舊版及新版AE86,周圍也有工作人員在拍攝,個個都猜測係咪開拍《頭文字D》續集!而周杰倫連日在港工作,昆凌都有嚟做跟得夫人,真係見少一面都唔得!

昆凌來港 等周杰倫收工食飯

之後一行人再往山頂取景,周董和余文樂在晚上8點左右離開山頂,又再坐車到尖沙咀海景餐廳,估唔到呢個時候昆凌隨後搭手扶梯出現,在工作人員陪同下進入餐廳,原來等埋老公食飯。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!