唐文龍

唐文龍 秘撻「10億咪神」黃文意

最新娛聞

廣告

48歲唐文龍闊別無綫11年,去年重返娘家拍劇,挑戰《溏心風暴3》渣男角色,為報仇不擇手段,與陳敏之演出多場不倫激情戲,大晒fit爆肌肉,人氣再度急升。曾自認單身嘅佢,原來與25歲「10億咪神」黃文意暗撻半年,並曾喺網上傳情洩「蜜」!

撰文:東方新地
圖片:網上圖片及新傳媒圖片庫

唐文龍與女友sweet慶生

童星出身嘅黃文意(Mandy)現年25歲,1992年出生的,不單樣子童顏,仲擁有36D逼爆身材,成功在《3日2夜》彈起,更重要的是她有個被稱為內地「LED燈大王」嘅富爸爸黃裕發,傳聞身家超過十億!據知佢同相差23歲嘅唐文龍喺電視台邂逅,被唐文龍主動「抄牌」力追,隨後更在社交網互動傳情,成功攻陷無綫新一代「咪神」。除咗被影到去尖沙咀撐枱腳,去年11月唐文龍生日,兩人到大嶼山慶生,Mandy曾錯手po出與唐文龍sweet合照,隨後立即刪除。日前Mandy換新髮型,唐文龍更留言大讚女友:「女神焗油都幾好睇!俾心機 ~有男版焗油嗎?」而Mandy則冧爆回應:「有㗎!有『CEO焗油』㗎!」認真sweet!

《溏心3》晚晚同陳敏之激戰

 

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!