嘉盈

姊妹們的國際市場|嘉盈引發鍾意飛機場定Double May爭議 霍哥都出聲!

最新娛聞

廣告

「熊仔頭」嘉盈向來以驕人身形為賣點,深受巴打們喜愛,近日她上ViuTV節目《姊妹們的國際市場》做嘉賓,除了自封「港女」代表,焫㷫不少絲打外,節目中她一番關於男仔無可能喜歡「飛機場」的言論,亦引發網民熱烈爭議,連「微辣」霍哥都忍唔住落場講番兩句!

即睇《姊妹們的國際市場》參加者詳細介紹

嘉盈指男仔話鍾意「飛機場」係講大話

嘉盈在《姊妹們的國際市場》中講到:「如果係男仔話鐘意『飛機場』(意指平胸)嘅話,我唔會話佢,但我會覺得,你講咩大話啫!」引發起眾多網民對男仔鍾意「飛機場」定「Double May」的爭議。

嘉盈 港女 嘉盈頻顏爆金句,仲話男仔無可能喜歡平胸。
嘉盈在節目中頻爆金句,話男仔無可能鍾意平胸。(圖片來源:ViuTV《姊妹們的國際市場》截圖)
嘉盈 港女 嘉盈認為自己的定係搞笑多過「賣樣」。
嘉盈又認為自己在YouTube頻道「熊仔頭」中的定義係搞笑多過「賣樣」。(圖片來源:ViuTV《姊妹們的國際市場》截圖)

巴打:真嘢唔好拎出嚟講

有網民認同嘉盈的觀點,表示:「鐘意平胸係因為媾唔到大波,真嘢唔好拎出嚟講」、「話鍾意平胸嗰啲男人一定係好鍾意做善事」、「身為男人真係100%認同,胸係女性最突顯嘅外觀,平胸真係成個男人咁」、「諗起王怡興話同住屋一樣,細唔緊要,不過愈大愈好囉」、「其實同錢一樣,你可以知足,但唔好同我講唔想多d囉」、「希望香港有多啲平胸支持者,咁就有少啲人同我爭食」等等。

亦有網民反駁指:「大唔代表靚,只係手感觀感好」、「各有所好啫,平胸都索得㗎」、「細波有細波正」、「唔覺得大好核突㗎咩,即係個範圍可以由a-b接近c咁囉,過c已經覺得over」、「唔明白點解我嘅審美觀要比人綁架,討厭大波既人有罪呀?」等。

在爭論間還有不少網民舉許志安做例子,重提其「安心偷食」事件,指他雖然娶了公認的「飛機場」Sammi鄭秀文,但都要偷食算係「Double May」的黃心穎,令許志安「躺著也中槍」!

嘉盈 許志安 「安心偷食」事件後,許志安形象跌入谷底。
「安心偷食」事件後,許志安形象跌入谷底,今次「躺著也中槍」。(圖片來源:IG@jacquelinebwong)

霍哥力撐:嘉盈堅抽!

「微辣」霍哥不時同嘉盈合作拍片,今次他在社交網專頁「對白Cap圖王」中,就先後數次留言力撐嘉盈,除了大讚「嘉盈堅抽!」外,又點讚「就算鍾意平胸,都一樣可以鍾意大波」的留言,乘機宣傳他的「世界大愛」觀!在專頁「爆片王」,他又向節目組力Sell自己說:「我有機會上節目嘅話,我會著西裝梳油頭講四書五經,驚人話我唔正經。大家唔好懷疑,我係R緊撈,快啲搵我上!」

嘉盈 霍哥曾經多次同嘉盈合作拍片,非常熟落。
霍哥曾經多次同嘉盈合作拍片,非常熟落。(圖片來源:IG@jeffreyfok_224)

嘉盈一句焫㷫港女:我就係最標準嘅香港女仔

嘉盈於《姊妹們的國際市場》第二集繼續低胸貼身上鏡,一向作風大膽的嘉盈更以一句話激怒港女們。在節目中來自牙買加的外國型男Kiva表示覺得香港女生們「有啲嘈」,並且直指嘉盈便是5位女生中最嘈最煩的女生。嘉盈接受訪問時表示:「我畀人哋嘅印象係好嘈好冇禮貌,因為我就係好標準嘅香港女仔,我比起Maisy佢哋係更加貼地,但係呢我其實好尊重人,所以我唔會撻著到人哋嘅地雷嘅﹗」

姊妹們的國際市場 嘉盈第二集就激慶網民!
嘉盈第二集就焫㷫網民!(圖片來源:ViuTV《​​姊妹們的國際市場》截圖)
嘉盈 不過原來嘉盈唔係同牙買加型男Kiva配對,而係配泰仔阿傑!
不過原來嘉盈唔係同牙買加型男Kiva配對,而係配泰仔阿傑!(圖片來源:ViuTV《​​姊妹們的國際市場》截圖)

港女群起反擊:嘉盈綁架全香港女仔

嘉盈以「標準嘅香港女仔」自居,引起港女們不滿,紛紛衝到ViuTV的FB專頁留言狂轟:「唔好講自己係代表香港女仔啦,你只係得個嘈字,成日插嘴無禮貌」、「綁架全香港女仔」、「影衰晒香港女性,唔係個個都係你咁成個八婆咁」、「可唔可以Cut走佢?」、「MK妹扮港女」、「過咗火啦,令人討厭」、「對佢好反感,填表寫特徵寫大波,真係睇到O咗嘴」等。

姊妹們的國際市場 嘉盈節目中動作大大,言論亦非常大膽!
嘉盈節目中動作大大,言論亦非常大膽!(圖片來源:ViuTV《​​姊妹們的國際市場》截圖)
嘉盈 港女 嘉盈 嘉盈在五女當中相當突出。
嘉盈在五女當中相當突出。(圖片來源:ViuTV《姊妹們的國際市場》截圖)

巴打衝出解圍:你哋班港女妒忌嘉盈啫!

嘉盈被圍攻,一班網民即衝出來代為還拖:「我鍾意佢夠真喎﹗」「可能佢話嘅標準香港女仔,係指直接,唔造作,夠真,佢只係動作大啲誇張啲啫」、「如果五個女仔style一樣就唔好睇啦」、「你班港女唔抵得人有你地冇啫」、「根本妒忌人哋童顏大胸」、「就係鍾意佢講粗口勁過地盤佬」等。

嘉盈 港女 嘉盈 擁33E上圍的嘉盈之前為小薯茄拍了一條片講大胸的煩惱。
擁33E上圍的嘉盈之前為小薯茄拍了一條片講大胸的煩惱。(圖片來源:IG@kaaying219)
嘉盈 港女 嘉盈 嘉盈擁童顏巨乳。
嘉盈擁童顏巨乳。(圖片來源:IG@kaaying219)

嘉盈向KIVA下戰書:可能你會第一次鍾意嘈嘅女仔!

姊妹們的國際市場|泰仔阿KIT再選擇嘉盈

ALEX完成兩次約會,阿KIT亦再次揀嘉盈約會,嘉盈亦表示開心被阿KIT再揀。二人將會進行嘉年華約會,阿KIT亦似乎仲係太怕醜!

姊妹們的國際市場 嘉盈
嘉盈與泰仔阿KIT二人將會進行嘉年華約會(圖片來源:ViuTV《姊妹們的國際市場》截圖)

嘉盈IG有超過23萬Followers

擁有33E逼爆上圍的嘉盈BB深受一班宅男粉絲愛戴,在YouTube頻道「熊仔頭FHProductionHK」中,以其率直的個性吸引大班網友支持,獲封新一代網絡女神。嘉盈BB拍片不時會衝口而出爆粗,以致被封為「MK妹」代表,但她的IG粉絲人數一直有增無減,已成功累積超過23萬Followers,非常厲害!

姊妹們的國際市場 擁有33E逼爆上圍的嘉盈BB深受一班宅男粉絲愛戴
擁有33E逼爆上圍的嘉盈BB深受一班宅男粉絲愛戴(圖片來源:IG@kaaying219)
姊妹們的國際市場 嘉盈BB最大賣點係擁有33E逼爆身材,亦毫不吝嗇不時會在社交網大派福利。
嘉盈BB最大賣點係擁有33E逼爆身材,亦毫不吝嗇不時會在社交網大派福利。(圖片來源:IG@kaaying219)

嘉盈靚相合集:

霍哥如何力撐嘉盈?

「微辣」霍哥不時同嘉盈合作拍片,今次他在社交網專頁上先後數次留言力撐嘉盈,除了大讚「嘉盈堅抽!」外,又想乘機宣傳他的「世界大愛」觀⋯⋯詳見:嘉盈引發爭議 霍哥都出聲力撐!

「Double May」有咩起源呢?

「Double May」據聞是跟一個台灣流傳的笑話有關⋯⋯詳見:林明禎被笑係Double May?

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV《姊妹們的國際市場》截圖、IG@jacquelinebwong、FB@對白Cap圖王、IG@jeffreyfok_224、FB@爆片王、FB@ViuTV、IG@kaaying219