姚嘉妮

39歲姚嘉妮自揭保持身型秘訣 兩種運動絕不能做!

最新娛聞

廣告

最近,劇集《BB來了》熱播,當中飾演過氣MK妹陪月員朗朗的姚嘉妮除了表現亮眼外,大眾更為關注的是她的身型,雖然下個月便40歲但其索爆身型,完全不比任何一位年輕女星差!近日,姚嘉妮自揭保持身型的秘訣,如果大家都想有索爆身型,就一定要睇啦!

撰文:東方新地|圖片:instagram、新傳媒圖片庫、TVB

姚嘉妮踏入人生第四個十年

最近,姚嘉妮於熱播劇集《BB來了》中飾演過氣MK妹陪月員朗朗,性格開朗跳脫、外形窈窕亮麗,一身青春打扮完全零違和感,令人留下深刻形象!唔講大家可能冇留意,原來姚嘉妮下個月就已經踏入人生第四個十年!

已有兩個仔女的姚嘉妮雖然下個月便踏入40歲之齡,但她於劇中著上小熱褲,大騷長腿,吸睛度極高!

姚嘉妮樣靚身材正,不過近年拍劇唔算多,幸好每次演出都成功令觀眾關注,去年在《超時空男臣》的演出亦獲激讚!

姚嘉妮自揭保持身型的秘訣

相信唔少人見到姚嘉妮生咗兩個小朋友,但依然可以有弗爆身型,而感到非常羨慕!不過,近日她自揭保持身型的秘訣,好讓令大家都可以與她一樣,keep身型住靚靚!

來自長洲的姚嘉妮,自爆細個最鐘意游水,表示一次過游30-50個塘,因為游水屬伸展運動,例如自由式,因雙水經常要伸前,所以身形會靚啲。

難怪她經常都帶囡囡去游水,原來想自細開始訓練游水,令個女長大後身形可以好似自己一樣咁靚!

據知,姚嘉妮細個是個籃球隊成員,而打籃球是一項全身運動,不時要拍球、拋球和轉身,對每個動作都可以鍛煉身體各個部分。

當身體每個肌肉都可以適當地運用,同時亦令身體可以達到很好的塑形效果,除咗可以減肥,仲可以令身型變得更勻稱!

除咗打籃球,姚嘉妮同時亦指跳舞都屬全身運動,因消耗量好大,可以達致修身修腿的效果。

她建議大家平日盡量抽時間做運動,因為帶氧運動,對瘦身塑身有很好的效果,同時她亦提醒各位盡量不要做負重運動,避免令肌肉過度發達,影響女士的手腳條線!

姚嘉妮除咗提議大家可做嘅運動外,她指自己以前曾經經常打羽毛球,但因打羽毛球成日要向前踏,結果令小腿突然粗咗好多,故她日後冇再打羽毛球。

另外,她坦言自己曾經有段時間打泰拳,可能打得太勁太落力,結果令三頭肌爆咗好多肌肉出嚟,令成個人望落好大隻!所以,如嘉妮所說,想要保持手腳纖幼,就不要打泰拳了!

《都市閒情》長腿吸睛

無綫節目《都市閒情》觀眾多為家庭主婦,但近年竟多咗唔少年輕觀眾,就係為咗睇一眾索女主持!除了大家都好熟悉的彭慧中外,姚嘉妮亦吸引唔少男觀眾追捧!

擁大量男性fans

姚嘉妮雖然今年8月就踏入4字頭,不過樣貌身材都keep得非常好,聲線比較嬌嗲,另外一雙修長美腿更是老中青觀眾通殺!雖然多年來星途平平、發展一般,不過吸納大量男性fans!

|育有一子一女

姚嘉妮2006年時與前藝人林祖輝成婚,現育有一子一女,現時姚嘉妮除了幕前演出外,則做個索爆靚媽照顧一對仔女~

|98年亞姐季軍

回到那些年,姚嘉妮1998年參加亞洲小姐獲得季軍,之後成為亞視旗下藝人,至2001年轉投無綫

|那些年泳衣照出土

姚嘉妮出道後星途平平,不過勝在樣貌身材出眾,年輕時拍唔少性感照,其中更唔介意拍含雪條意淫相,可以話係含雪條女星始祖!

姚嘉妮一雙美腿確係最煞食!大家慢慢繼續睇相,但記得睇到最後!

|激罕性感照重溫

姚嘉妮早年曾為本刊拍過一輯性感照,漁網絲褲肉搏男模,依家睇番都覺得大膽……

肉搏男模

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
姚嘉妮