姚焯菲

姚焯菲16歲生日被fans驚喜整喊 唔再同男仔單獨慶祝指行為唔恰當

最新娛聞

廣告

姚焯菲(Chantel)今日(22日)正式踏入16歲,上周六(17/9)一眾粉絲們特意提前為她慶祝生日,並在香港迪士尼公園樂園舉行神秘生日派對為她送上驚喜,現場氣氛非常熱鬧。

姚焯菲 姚焯菲喊住踏入16歲。
姚焯菲喊住踏入16歲。(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)
姚焯菲 姚焯菲喊住踏入16歲。
姚焯菲喊住踏入16歲。(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)

fans籌備驚喜姚焯菲感動到喊

Chantel接受訪問時開心表示:「其實我唔知道今日佢哋為我搞生日。一開始佢就同我講話係去欣澳補拍《陽光與空氣》MV,但我心諗點解要補拍,首歌MV已經出咗。一開始我係有少少懷疑,而我都有問話Aska(張馳豪)佢都話係嘅,最後就被人車咗嚟呢度。不過我真係好開心,係因為細個嘅時候未必有諗過可以喺呢度搞生日會,況且我都唔知道迪士尼原來係可以搞生日會,咁所以今次真係好難忘。」

姚焯菲 Chante表示非常感動
Chante表示非常感動(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)
姚焯菲 據說有幾十人出席
據說有幾十人出席,fans鼎盛呀!(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)

被問到正日生日會否和男生單獨慶祝?Chantel笑言不會:「一班人係可以嘅,單對單就未必。」記者問是否怕爸爸鬧,她就回答:「唔關事,而係我覺得好唔恰當。不過係朋友嘅身份係可以嘅,但都係最好就一班人。」被問及會否談戀愛,她回答:「暫時都唔諗。」然後記者問是否要爸爸批准,她就回答:「其實我就唔知佢嘅標準係點,而佢又冇話得唔得,又冇話幾多歲先得,但佢想我成熟啲嘅時候再諗,咁我又認同嘅。」當她被問到會否覺得做藝人後冇晒自由,Chantel就回答:「係一定會有嘅。但我就覺得呢一啲都係犧牲,但我就唔覺係好慘嘅,又唔會話冇咗呢樣嘢我就唔鍾意呢行。」

姚焯菲捲片段流出風波 表示已原諒鬈毛男

姚焯菲今年7月曾經捲入與鬈毛男的情愛風波,期間更疑似有影片流出,後來姚焯菲出席公開活動接受傳媒訪問時曾表示「對方」有向她講「對唔住」,自己亦原諒了對方。經歷緋聞後姚焯菲曾經到紐西蘭度假,直到新歌《#BFF》推出後才重新回歸公眾眼前。

姚焯菲 無懼36度高溫,現場人頭湧湧!
無懼36度高溫,現場人頭湧湧!(圖片來源:娛樂新聞台截圖)

睇睇現場盛況

姚焯菲親回應鬈毛男緋聞

姚焯菲接受傳媒訪問時被問到有關早前與「鬈毛男」的緋聞,她表示經過今次之後當係「經一事長一智」,澄清二人只是朋友,亦會以此為鑑提醒自己,關於私人影片流出的事件則不打算追究。提到早前姚父的「禁愛令」,姚焯菲亦透露爸爸建議自己以學業為重,未有下令禁愛。

姚焯菲 大方回應緋聞
大方回應緋聞(圖片來源:娛樂新聞台截圖)
姚焯菲被指與鬈毛男拍拖。
姚焯菲被指與鬈毛男拍拖。(圖片來源:網民截圖)

姚焯菲表示有意到紐西蘭升學

另一方面,姚焯菲亦透露自己有興趣到紐西蘭升學,但不打算放棄演藝事業,會在放假的時候回港繼續經營。提到好友炎明熹剛從內地參加《聲生不息》後回港,姚焯菲笑指對方長高了,更透露打算與她及其它聲夢同學一起去迪士尼玩,十分期待!

姚焯菲
(圖片來源:娛樂新聞台截圖)
姚焯菲 有指姚焯菲與男友同行,更被爆出有自拍短片及合照。
有指姚焯菲與鬈毛男同遊迪士尼,更被爆出有自拍短片及合照。(圖片來源:IG@chantelyiu)
姚焯菲被指與鬈毛男拍拖。
姚焯菲被指與鬈毛男拍拖。(圖片來源:網民截圖)

重溫姚焯菲接受無綫娛樂新聞台訪問

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:TVB娛樂新聞台、IG@chantelyiu資料或影片來源:TVB娛樂新聞台