姜濤

疑似姜濤街場打籃球被網友捕捉 身形漲爆似200磅肥仔

最新娛聞

廣告

MIRROR成員姜濤早前在叱咤頒獎典禮的表演惹來網民熱議,不少網民都批評他暴走落台兼亂咁嗌之餘,在養傷期間未有好好管理自己身形。早前除了有杜汶澤隔空安慰姜濤之餘,電台DJ楊樂笙亦有發文為姜濤打氣,批評網民的留言「似係想佢(姜濤)死,多過想佢進步」。

神隱半個月打波 再脹一個碼

叱咤頒獎典禮後,一度成為網民箭靶的姜濤連日受到網民攻擊。神隱半個月,姜濤至今在社交網站還未有更新動態,不過有網友疑似捕捉到姜濤穿著全身黑衫黑褲打藍球,期後這名網友拍攝了影片上傳在社交網站。從片中看見姜濤疑似身形再次暴漲,比起叱咤頒獎典禮那時,明顯再胖了一個碼,更被網友嘲笑體重像200磅。

姜濤 疑似姜濤被捕捉。
疑似姜濤被捕捉。(圖片來源:網上影片)
姜濤 姜濤被網友話佢行行企企點減肥。
姜濤被網友話佢行行企企點減肥。(圖片來源:網上影片)
姜濤 目測真係肥咗好多。
目測真係肥咗好多。(圖片來源:網上影片)

姜濤日食8.6巨無霸 先可以到200磅

因為MIRROR 12子曾任麥當勞代言人,姜濤還曾代言Big Mac餐,所以遭網友揶他,問他吃了多少個Big Mac餐!網友更認真地幫他計算卡路里,指無得做運動的他身體明顯發福,目測88kg,即係 194磅,比去年11月籃球時受傷的73kg,足足多了15公斤,而以每個巨無霸496卡路里計算,每日需要吃8.6個才能達到194磅體重,並總結:「姜濤要連續50日每日食8.6個巨無霸total食434個就可以達到佢而家嘅身型!」

姜濤親身示範急口令。
姜濤之前曾代言麥記及巨無霸餐。(圖片來源:官方發相)
姜濤 有網民幫姜濤計算,若他以目測的體重來量度,每天需吃至少8個巨無霸,才到達現在的體重
有網民幫姜濤計算,若他以目測的體重來量度,每天需吃至少8個巨無霸,才到達現在的體重(圖片來源:連登討論區)

港版《男兒爭入樽》Stanley、193笑姜濤漲似安西教練

之前AK江𤒹生、Edan呂爵安、Stanley邱士縉和ERROR的193郭嘉駿出席《Slam Dunk 電影版》香港首映禮,四子在接受傳聞訪問時,被問到佢地適合做港版《入樽》邊個角色嘅時候,當提到MIRROR成員姜濤最適合當《Slam Dunk》邊個角色嘅時候,Stanley同193就即刻話:「姜濤宜家似安西」,嚇到Edan都即刻劃清界限:「嗱嗱嗱,係Stanley同193講㗎!」

姜濤 當被問到MIRROR成員姜濤最適合當《Slam Dunk》邊個角色嘅時候,Stanley同193就即刻話安西教練!
當被問到MIRROR成員姜濤最適合當《Slam Dunk》邊個角色嘅時候,Stanley同193就即刻話安西教練!(圖片來源:東方新地)
姜濤 MIRROR 仔細睇又真係幾似
仔細睇又真係幾似(圖片來源:Slam Dunk漫畫)
MIRROR 姜濤 姜濤細細個開始已經肥底
姜濤細細個開始已經肥底(圖片來源:ViuTV截圖)

姜濤漲爆現身叱咤 自爆唔敢上磅

姜濤腳傷後首次亮相於元旦舉行的《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》,當日姜濤漲爆登場,又跪地又落台跳來跳去,有網民更估計姜濤至少有200磅。姜濤在後台接受訪問時,亦表示因為腳傷做唔到運動之餘,更加擔心到唔敢上磅。雖然姜濤發福不少,但一班粉絲表示毫不介意,反而大讚姜濤肥得可愛,連肥嘟嘟嘅手指都肥得可愛!

MIRROR 姜濤 姜濤腳傷後首次亮相於元旦舉行的《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》
姜濤腳傷後首次亮相於元旦舉行的《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》(圖片來源:東方新地)
MIRROR 姜濤 粉絲們都話就算姜濤肥都肥得可愛
粉絲們都話就算姜濤肥都肥得可愛(圖片來源:東方新地)
MIRROR 姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)
MIRROR 姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)
MIRROR 姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)

杜汶澤雪中送炭 暗暗予姜濤鼓勵

今年叱咤樂壇頒獎禮的賽果以及頒獎禮上的表現,令姜濤受到不少壓力,有網民甚至撰寫三千字長文「 姜濤,其實你有冇諗過點解咁多人唔鍾意你」狂數姜濤8宗罪,文章獲過萬讚好的同時,難免有「打落水狗」式攻擊持續針對姜濤甚至MIRROR的表現,這個時間杜汶澤在社交平台分享了應對「Haters」的心得,雖然沒有點名回應姜濤事件,但其內容仿如雪中送炭,令到不少姜糖感釋懷!

杜汶澤 姜濤 金句 plt 杜汶澤的文章並沒有點名回應姜濤,但文章發表時間正好遇上連登仔長文攻擊,對付Haters的心得恰好派上用場。
杜汶澤的文章並沒有點名回應姜濤,但文章發表時間正好遇上連登仔長文攻擊,對付Haters的心得恰好派上用場。(圖片來源:杜汶澤@facebook)

「大人做大事 自然有好有壞」

杜汶澤的文章一開始直接斷言「一個人出來行走江湖,根本不需理會 haters 。」

人生總有對錯,你又不是聖人,善事、惡行,都有做過,大人做大事,辦事越多,自然有好有壞,不可能事事完美。但到最後,只要你利益過某些人,盡量給自己和家人過好日子,沒有立壞心腸,這樣就Ok啦!

杜汶澤 姜濤 金句 plt 姜濤在商台頒獎禮上演出《鏡中鏡》失準 。
姜濤在商台頒獎禮上演出《鏡中鏡》失準 。(圖片來源:商業電台)

杜汶澤:haters 只是剛巧路過你山腳的怨婦而已

杜汶澤又說到 haters 「無事生非」的特性 「至於haters ,回顧一生,你去問他們做過些什麼?他們會說:『我有在網上留過言。』這和沒有人生有什麼分別?所以,不要恨 haters,你要做的事還有很多,至於他們,只是剛巧路過你山腳的怨婦而已⋯⋯」

最後他又引用《正義迴廊》電影金句作結:

你憎我啦你憎我啦我無問題㗎!

杜汶澤 姜濤 金句 plt 杜汶澤的短文得到過萬讚好,還有四百多次轉發。
杜汶澤的短文得到過萬讚好,還有四百多次轉發。(圖片來源:杜汶澤@facebook)
杜汶澤 姜濤 金句 plt 呢個肥仔嘅金句好好用。
呢個肥仔嘅金句好好用。(圖片來源:《正義迴廊》劇照)

健吾持續食花生

與此同時,一向對香港近年造星方式抱質疑的健吾持續關注攻擊姜濤的文章,轉發之餘亦加上自己的心聲。

杜汶澤 姜濤 金句 plt 疑似係對於攻擊姜濤文章的心聲。
疑似係對於攻擊姜濤文章的心聲。(圖片來源:健吾Facebook )
杜汶澤 姜濤 金句 plt 開名批評姜濤的文章有十幾萬like,健吾截圖轉發。
開名批評姜濤的文章有十幾萬like,健吾截圖轉發。(圖片來源:健吾Facebook )

健吾嘲娛圈前輩跟紅頂白盲撐MIRROR

除了有網民開po插姜濤外,近日KOL健吾在社交網發文「看到一些自稱是資傳媒人的人,為了討好鏡粉而寫的Mirror baiting真的覺得這一行很難撈」,火速引起網民激烈討論大表認同,有網民留言「好多資深歌手都係咁啦」,健吾即回覆:「個個痴埋去話幫年輕人,有時我都會諗,你依家好紅好多嘢撈?哈哈哈」,又再留言「跟紅頂白,我明。」不少網民畀like。

杜汶澤 姜濤 金句 plt 姜濤 叱咤樂壇 plt 姜濤 mirror MIRROR
(圖片來源:健吾Facebook )

撰文:東方新地圖片來源:IG@malisheep、my903