姜濤

姜濤腳傷後脹爆復出 被Stanley 193笑身形似安西教練

最新娛聞

廣告

《Slam Dunk 電影版》香港首映昨晚舉行,MIRROR成員Anson Kong江𤒹生、Edan呂爵安、Stanley邱士縉和ERROR的193郭嘉駿都有份出席首映。當被問到MIRROR成員姜濤最適合當《Slam Dunk》邊個角色嘅時候,Stanley同193都異口同聲話安西教練,認真大膽!

姜濤 MIRROR成員Anson Kong江𤒹生、Edan呂爵安、Stanley邱士縉和ERROR的193郭嘉駿都有份出席《Slam Dunk 電影版》香港首映。
MIRROR成員Anson Kong江𤒹生、Edan呂爵安、Stanley邱士縉和ERROR的193郭嘉駿都有份出席《Slam Dunk 電影版》香港首映。(圖片來源:東方新地)

港版《男兒爭入樽》選角鏡仔逐個點評 笑阿jer個嘴似赤木剛憲

AK江𤒹生、Edan呂爵安、Stanley邱士縉和ERROR的193郭嘉駿都有份出席《Slam Dunk 電影版》今晚的香港首映禮,四子在接受傳聞訪問時,被問到佢地適合做港版《入樽》邊個角色嘅時候,Edan就話想做三井壽,AK就櫻木花道,Stanley就想做流川楓,193就選擇做晴子。不過其他三子都話晴子唔可以高過櫻木花道,193就話:「咁做個籃球啦,最多戲份啊!」

當記者問到哪位成員最適合做赤木剛憲嘅時候,Stanley就搞鬼回應話阿Jer最適合:「赤木好大隻喎,我覺得個嘴最似就係阿Jer嘅」,之後Edan又插嘴話:「咁個鼻哥窿就一定係我喇!」,最後四子一致都話身形方面Jeremy就最似赤木。

姜濤 赤木剛憲
赤木剛憲(圖片來源:《Slam Dunk》漫畫)
姜濤 Stanley搞鬼話阿Jer嗰嘴唇最似赤木。
Stanley搞鬼話阿Jer嗰嘴唇最似赤木。(圖片來源:IG@jeremylaous)

Stanley、193笑姜濤漲似安西教練

當被問到MIRROR成員姜濤最適合當《Slam Dunk》邊個角色嘅時候,Stanley同193就即刻話:「姜濤宜家似安西」,嚇到Edan都即刻劃清界限:「嗱嗱嗱,係Stanley同193講㗎!」

姜濤 當被問到MIRROR成員姜濤最適合當《Slam Dunk》邊個角色嘅時候,Stanley同193就即刻話安西教練!
當被問到MIRROR成員姜濤最適合當《Slam Dunk》邊個角色嘅時候,Stanley同193就即刻話安西教練!(圖片來源:東方新地)
姜濤 仔細睇又真係幾似
仔細睇又真係幾似(圖片來源:Slam Dunk漫畫)
姜濤 姜濤細細個開始已經肥底
姜濤細細個開始已經肥底(圖片來源:ViuTV截圖)
姜濤 季前賽 193 坐監 入樽 角色 plt 雖然劉錫賢唔係籃球教練,但在感化曾犯錯的籃球員方面,有異曲同弓的效果。
劉錫賢喺《季前賽》都飾演港版安西教練嘅角色。(圖片來源:ViuTV《季前賽》截圖)

姜濤漲爆現身叱咤 自爆唔敢上磅

姜濤腳傷後首次亮相於元旦舉行的《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》,當日姜濤漲爆登場,又跪地又落台跳來跳去,有網民更估計姜濤至少有200磅。姜濤在後台接受訪問時,亦表示因為腳傷做唔到運動之餘,更加擔心到唔敢上磅。雖然姜濤發福不少,但一班粉絲表示毫不介意,反而大讚姜濤肥得可愛,連肥嘟嘟嘅手指都肥得可愛!

姜濤 姜濤腳傷後首次亮相於元旦舉行的《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》
姜濤腳傷後首次亮相於元旦舉行的《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》(圖片來源:東方新地)
姜濤 姜濤塊面都多咗好多肉
姜濤塊面都多咗好多肉(圖片來源:東方新地)
姜濤 粉絲們都話就算姜濤肥都肥得可愛
粉絲們都話就算姜濤肥都肥得可愛(圖片來源:東方新地)
姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)
姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)
姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)

Edan都增磅 自嘲成為「真呂腫」

除了姜濤之外,同團的Edan都被粉絲稱為「呂腫」,Edan雖然冇透露自己肥咗幾多,但都大方承認自己腫咗:「係呀,真係腫啊。其實『呂腫』呢個名係之前拔智慧齒嘅時候,塊面腫咗所以就改咗呢個名,但宜家就唔係之前嗰隻腫,係真係肥嘅腫。」

姜濤 同團的Edan都話自己肥咗!
同團的Edan都話自己肥咗!(圖片來源:東方新地)
姜濤 Edan曾經喺拔完智慧齒之後,Po自己面腫嘅照片上IG
Edan曾經喺拔完智慧齒之後,Po自己面腫嘅照片上IG(圖片來源:IG@edanlui)
姜濤 仲自稱自己為「真·呂腫」
Edan自封為「真·呂腫」(圖片來源:IG@edanlui)

即睇足本訪問:

https://www.youtube.com/watch?v=lbc3Q2OUWjI

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:東方新地、Slam Dunk漫畫、ViuTV《季前賽》劇照、網民留言截圖、IG@edanlui