季前賽

季前賽|7歲「晴晴」阿Bean秒喊獲讚 成姜濤Stanley爭寵對象!

最新娛聞

廣告

ViuTV新劇《季前賽》近日正在熱播,劇中兩位小童星都大受觀眾喜愛,其中飾演Stanley(邱士縉)女兒「晴晴」的7歲阿Bean(豆豆),在劇中幾秒間又喊又笑,演技備受讚賞,連姜濤都冧爆小妹妹,早前曾多次為了「晴晴」同Stanley「爭鋒呷醋」,結果被Stanley一下K.O.!
季前賽 阿Bean在《季前賽》飾演Stanley女兒「晴晴」。
阿Bean在《季前賽》飾演Stanley女兒「晴晴」。(圖片來源:ViuTV《季前賽》劇照)

《季前賽》「晴晴」表演秒速又喊又笑

現年7歲的阿Bean(豆豆)在《季前賽》飾演Stanley女兒「晴晴」,一幕在幾秒間又喊又笑的戲份,獲網民大讚演技收放自如,阿Bean媽媽Sally在接受傳媒訪問時,就透露阿Bean能夠話喊就諴,全因想起逝去的倉鼠。原來那隻倉鼠阿Bean已養了3年,有日阿Bean放學回家,發現倉鼠忽然死了,令她喊足幾個鐘。

季前賽 阿Bean在劇中幾秒間就喊到出嚟,原來係因為諗起突然去世嘅心愛倉鼠。
阿Bean在劇中幾秒間就喊到出嚟,原來係因為諗起突然去世嘅心愛倉鼠。(圖片來源:ViuTV《季前賽》截圖)
季前賽 之後又好快笑番。
之後又好快笑番。(圖片來源:ViuTV《季前賽》劇照)
季前賽 劇中阿Bean被阿媽逼住去學餐桌禮儀,現實中阿Bean鍾意學咩就學咩,近年她愛上學拉丁舞和溜冰,又愛學空中瑜伽。
劇中阿Bean被阿媽逼住去學餐桌禮儀,現實中阿Bean鍾意學咩就學咩,近年她愛上學拉丁舞和溜冰,又愛學空中瑜伽。(圖片來源:IG@dellapietraalexandra)

姜濤Stanley鬥播「晴晴」語音

拍攝《季前賽》期間,姜濤曾在限時動態公開與晴晴的語音訊息截圖,更Tag埋「情敵」Stanley說:「你睇到啦,佢(晴晴)悶到搵我㗎!」又留言話︰「晴晴是愛我的。」Stanley隨即展開反擊,也在限時動態中公開了與晴晴的語音訊息截圖,對姜濤表示︰「少年,你太年輕了!」原來晴晴在語音中問Stanley瞓咗覺未,又說:「我梗係有掛住你啦,你有冇掛住我先得㗎嘛!」

季前賽 姜濤公然向Stanley宣戰,爭奪阿Bean嘅寵愛。
姜濤公然向Stanley宣戰,爭奪阿Bean嘅寵愛。(圖片來源:IG@keung_show)
季前賽
(圖片來源:IG@keung_show)
季前賽 原來阿Bean臨瞓時send語音畀姜濤搵佢傾偈。
原來阿Bean臨瞓時send語音畀姜濤搵佢傾偈。(圖片來源:IG@keung_show)

不少網友紛紛搞笑留言說:「大表哥個voice message比姜生嗰個早1分鐘,大表哥完勝」、「俾大表哥一嘢KO」、「大表姜爭愛」、「晴晴是日大贏家」、「姜DD點及大表哥冧人咁老手啊,阿Bean把聲甜到漏」等等,又安慰姜濤說:「姜姜唔好太傷心,你仲有我哋,P.S.妹妹係有一手」。

季前賽 Stanley反擊姜濤。
Stanley反擊姜濤。(圖片來源:IG@stanleysc_)
季前賽 一句「SORRY~」講得勁風騷。
一句「SORRY~」講得勁風騷。(圖片來源:IG@stanleysc_)
季前賽 睇嚟「晴晴」都係愛爸爸多啲!
睇嚟「晴晴」都係愛爸爸多啲!(圖片來源:IG@stanleysc_)

同「老闆仔」成好友

因為拍《季前賽》,阿Bean同「老闆仔」黃梓樂(Sean)成為好友,最近仲一齊去行金魚行玩爬蟲。阿Bean近日又上載了同劇中父母Stanley及Evelyn(蔡穎恩)的合照,形容爸爸是綿羊、媽媽是老虎,但她說:「still love you both!」非常Sweet。

季前賽 一家三口合照。
作為混血兒的Bean母語是英語。(圖片來源:IG@dellapietraalexandra)
季前賽 阿Bean同「老闆仔」因拍劇成為好友,不時攬頭攬頸。
阿Bean同「老闆仔」因拍劇成為好友,不時攬頭攬頸。(圖片來源:IG@dellapietraalexandra)
季前賽 兩個人都咁鍾意玩蟲蟲!
兩個人都咁鍾意玩蟲蟲!(圖片來源:IG@dellapietraalexandra)

姜濤問阿Bean:我係邊個?

此外姜濤又曾被阿Bean認錯係Anson Lo!姜濤早前在IG上載了一段影片,影片一開頭他就笑問:「妹妹,我係邊個?」似乎已經對答案有所準備,結果小妹妹不太肯定地回答:「Anson Lo?」姜濤狀似無奈地重複:「我係Anson Lo。」接著又說:「Bye Bye啦!」似乎想結束影片。

季前賽 姜濤在影片中問小妹妹:「我係邊個?」
姜濤在影片中問小妹妹:「我係邊個?」(圖片來源:IG@keung_show)
季前賽 可能已被多次詢問,所以小妹妹不太肯定地回答:「Anson Lo?」
可能已被多次詢問,所以小妹妹不太肯定地回答:「Anson Lo?」(圖片來源:IG@keung_show)

193亂入勁得戚

姜濤被小妹妹認錯後,一臉無奈想停止拍片,但這時ERROR成員193(郭嘉駿)卻亂入鏡頭中,指著自己追問小妹妹:「我係邊個?」小妹妹就望向他並回答:「193。」193即笑住拍姜濤的膊頭,稱呼他:「Anson Lo。」然後勁得戚地轉身離開,留下一臉尷尬的姜濤,令場面非常搞笑。

季前賽 193亂入問小妹妹:「我係邊個?」這次小妹妹較為有信心地回答:「193。」
193亂入問小妹妹:「我係邊個?」這次小妹妹想也不想便回答:「193。」(圖片來源:IG@keung_show)
季前賽 193即得戚地笑拍姜濤的膊頭,並稱呼他為「Anson Lo」。
193即得戚地笑拍姜濤的膊頭,並稱呼他為「Anson Lo」。(圖片來源:IG@keung_show)

保錡笑爆:3哥個樣!

姜濤在影片下@了Anosn Lo,並附上一個笑著流淚的emoji,影片上載短短半日便有多達34萬次觀看量,並有近10萬人讚好。193隊友保錡也笑爆留言:「3哥個樣!」引來不少網友回應「知我咩料嘅樣」、「好得戚」、「勁沾沾」、「威番次」等。

季前賽 姜濤在影片下@了Anosn Lo。
姜濤在影片下@了Anosn Lo。(圖片來源:IG@keung_show)
季前賽 保錡笑爆193個得戚樣,而ViuTV節目《賭命夫妻》的Maegi就提議姜濤可以扮成Anson Lo去做壞事。
保錡笑193個得戚樣,而ViuTV節目《賭命夫妻》的Maegi就提議姜濤可以扮成Anson Lo去做壞事。(圖片來源:IG@keung_show)

阿Bean親自解答叫錯名原因

小妹妹阿Bean的母親其後在社交網重提叫錯姜濤事件,原來小妹妹竟然以為姜濤同Anson Lo係同一個人,她說:「我以為佢個中文名叫姜濤(唔連姓叫),因為啲人叫我中文名都係兩個字(唔連姓)。」所以她以為姜濤係姓盧,英文名係Lo Keung To(Anson Lo)!

之後姜濤再上載影片,片中阿Bean話:「姜濤就係姜濤,Anson Lo就係Anson Lo,我而家識分㗎喇!」同日Stanley又在IG分享另一段影片,是事件的後續,片中見到姜濤追問阿Bean鍾意他還是Anson Lo多些,晴晴就為難地回答:「Same!」

季前賽 小妹妹澄清佢係識姜濤嘅,只係以為姜濤英文名叫Anson Lo。
小妹妹澄清佢係識姜濤嘅,只係以為姜濤英文名叫Anson Lo。(圖片來源:IG@dellapietraalexandra)

童星阿Bean 為新一代廣告寵兒

其實今次認錯姜濤的小妹妹是已經拍過不少廣告的童星阿Bean(豆豆),中文名為楊千筱,英文名為Alexandra Della Pietra,是個混血兒,媽媽Sally亦是中泰混血,爸爸家族中亦混有多國血統,包括意大利、法國、美國印第安、南斯拉夫及愛爾蘭。現年7歲的阿Bean,由3歲開始入行拍廣告,曾拍過匯豐、海洋公園、雅培等多個大公司廣告,去年又取代Celine(楊鎧凝),成為新一代「美心妹妹」。早前她更有份參演電影《出租家人》。

季前賽 阿Bean自去年開始成為新一代「美心妹妹」。
阿Bean自去年開始成為新一代「美心妹妹」。(圖片來源:FB@美心MX)
季前賽 早前阿Bean首次拍戲,在電影《出租家人》中與周家怡演母女。
早前阿Bean首次挑戰拍戲,在電影《出租家人》中與周家怡演母女。(圖片來源:IG@dellapietraalexandra)

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV《季前賽》劇照及截圖、IG@dellapietraalexandra、IG@keung_show、IG@stanleysc_、FB@美心MX