孫耀威

孫耀威借西裝不甘被騙 嬲爆指:我送俾你都得啦馬先生!

最新娛聞

廣告

早前,孫耀威(Eric)於尖沙咀開設禮服訂製專門店,同時一直忙於音樂同禮服生意。日前,他突然嬲爆於網上發帖大罵,指有位姓馬藝人於其開的禮服專門店借西裝,出席名店CHANNEL的活動,但後來Eric才得悉該「馬先生」原來講大話,究竟係邊個?

撰文:東方新地|圖片:facebook、instagram、新傳媒圖片庫

孫耀威借西裝不甘被騙

昨日,孫耀威(Eric)於社交網嬲爆發帖大罵,指一名姓馬藝人自稱借西裝出席大型品牌活動,但實情其實只係去馬來西亞出席朋友的婚宴,Eric得悉後事實的真相後,即刻嬲嬲豬直斥對方根本無需講大話!

孫耀威嬲爆指對方低手

孫耀威發文講出事件的來龍去脈,除了表示對方只要講出真實用途就可以,直指對方的隱瞞只會顯得他的低手,仲嬲爆揚言:「我送俾你都得啦馬先生!」

由於孫耀威直接表明對方姓馬,因此帖文一出,立即有網友猜測「馬先生」身份,留言問是否馬國明或者馬浚偉。

隨後,Eric都否認並非以上兩位藝人,同時表示「我不在fan page post已經仁至義盡!不想炒新聞!益埋佢!」

「馬先生」是誰?

雖然Eric到事件最後都冇公開到該位「馬先生」是誰,但點知近日著名形象設計師馬天佑,就咁啱同吳千語於吉隆坡參加友人婚宴,並穿上禮服影照到社交平台。

其後,馬天佑回覆傳媒承認事件,不過佢就解釋事前自己「真係唔知道」,因為他在公司試衫時「無問清楚西裝係如何借返嚟就攞咗出trip」呢個解釋唔知Eric接唔接受呢?

馬天佑同時透過回應傳媒時,衷心向Eric道歉,並提醒同事不可再有同樣事情發生,「今次件事真係好對唔住,我會再親自同Eric道歉。」

孫耀威

早前,孫耀威於尖沙咀開設禮服訂製專門店,同時一直忙於音樂、指戲同禮服生意,為搵多個錢非常努力不懈!

孫耀威更會著上親自設計嘅西裝出席活動,實行做埋模特兒,親身宣傳自家西裝,認真一舉兩得!

孫耀威 陳美詩大婚

孫耀威與Macy拍拖8年多,並在美國洛杉磯註冊結婚,兩人上年於假堅尼地道的佑寧堂舉行婚禮,孫耀威着上型格紫色西裝,而Macy則身穿低胸魚尾婚紗,配上價值逾500萬的珠寶首飾,兩人襯到絕!

孫耀威在過百親友見證下為Macy套上婚戒、讀出誓詞,兩人當然唔少得係咁咀嘴啦!

孫耀威冇洞房

孫耀威自爆結婚當晚不停被朋友隊酒,12點幾已經飲醉咗,連洞房都冇,真係嘥咗!反而太太Macy酒量好好,仲同班姊妹傾偈傾天光。佢又表示結婚後責任感大咗,覺得要盡一個男人的本份,希望將最好的都俾晒太太。

孫耀威透露太太Macy重返樂壇,佢笑說希望太太成功,因為自己可以食吓軟飯!及後,佢笑稱Macy從冇為自己煮過飯,覺得自己好慘!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!