守護神之保險調查

【守護神之保險調查】欠缺宣傳兼排炮灰檔期 邵氏新作必睇四大賣點

最新娛聞

廣告

緊接《兄弟》後播出的中港合拍電視劇《護神之保險調查》是邵氏兄弟與愛奇藝首次合作拍攝及製作,劇中講述幾位主角藉某事件去調查受保人有否騙保險金,集合查案、懸疑及動作於一身。不過此劇就略嫌欠缺宣傳,純粹是《兄弟》大結局播映後就播放《守護神》第一集預告,拍攝一年後被安排在《萬千星輝頒獎典禮》之後才播出,成為「炮灰劇」。不過即使是「炮灰劇」,其實仍有其賣點,今次就跟各位分析一下此劇4大賣點。

撰文:東方新地 |圖片:劇照

【守護神之保險調查】必睇四大賣點

邵氏兄弟首次跟內地愛奇藝合拍電視劇《守護神之保險調查》,雖則此劇宣傳麻麻,但是也有幾個必看賣點!

1. 主題曲有新鮮感

近年無綫劇集主題曲多為「星夢幫」主唱,例如菊梓喬、吳若希、鄭俊弘等,今次就落重本請來台灣天后A-Lin (黃麗玲)獻唱。今次製作班底非常有誠意,為劇集主題曲製作廣東話版本《世世》及國語版《真相》,觀眾終於不用再聽「星夢幫」了!

插曲及片尾曲也製作了雙語版本,插曲被品冠與黃齡合唱,而片尾曲則由吳業坤主唱,可謂花不少製作費在歌曲之上。

2. 大製作

雖然劇集是中港合拍,但是劇情都加入港人非常熟悉的事故,好似「迷你倉大火事件」、「粉塵爆炸事件」等,劇集內容就是透過種種意外或事件去令人想起保險問題。今次劇組遠赴馬來西亞、內地、布拉格拍攝(當然少不得香港),而且大約兩集就會有大場面發生。

3. 盛大演員陣容

今次劇集由三哥苗僑偉黃宗澤劉心悠領銜主演,久未露面的徐子珊邵美琪、鮑起靜、艾威等人亦會參演,增加劇集「卡士」。對於一眾好戲之人有份演出,相信令劇集質素有保證。

4. 題材新穎

電視劇集主要以專業人士,好像醫生、律師、警察等職業為題材,而今年最佳劇集《跳躍生命線》也是首次以救護員職業為主題,已經比起過往有創意。今次以保險業人士著手,令人知道更多保險調查員背後的調查工作及辛酸。

苗僑偉新加入IG大家庭

最近唔少前輩級藝人潮玩IG,而日前亦多咗一位60歲嘅男藝人開咗個IG戶口,講梗嘅呢位男藝人就係男神三哥苗僑偉!

三哥加入IG大家庭,第一張就post出同一對仔女,27歲長女苗彤及25歲幼子苗俊嘅合照,雖然暫時就未見有三嫂戚美珍嘅相,但相信大量嘅三嫂都唔會介意俾仔女搶先出現喺三哥IG度嘅!

View this post on Instagram

Happy dinner 😋

A post shared by Michael Miu (@michaelkiuwaimiu) on

View this post on Instagram

呢頂四方帽来得不容易🎉🎉🎉

A post shared by Michael Miu (@michaelkiuwaimiu) on

比汪阿姐更識潮玩

三哥個IG開咗三日就已經有接近一千粉絲追隨,而三哥暫時只關注咗18人,而三哥亦用IG宣傳有佢份主演嘅新戲《守護神》,而且亦都識得Tag一對仔女嘅帳戶,睇嚟三哥都好識玩喎!

View this post on Instagram

#守護神#12月6日愛奇藝首播🍾🍾🍾

A post shared by Michael Miu (@michaelkiuwaimiu) on

講到三哥嚟梗會出街嘅新戲《守護神之保險調查》,係邵氏同愛奇藝網站首次合作拍攝製作,將於本月6日喺愛奇藝首播,至於香港觀眾想喺電視免費睇到呢套戲就要等耐啲啦!

苗僑偉晒全家福賀仔仔大學畢業

苗僑偉(三哥)與戚美珍結婚28年,育有一名27歲長女苗彤及25歲幼子苗俊。光陰似箭,昔日的兒子已經長大成人,並且大學畢業了。兩姊弟均在加拿大留學,日前三哥連同三嫂便飛往加拿大出席仔仔大學畢業典禮,並拍下溫馨的全家幅。

養大兒子到二十五歲,看到他大學畢業三哥都在微博寫道:「畢業了!開心!並不是什麼學業有成,而是你的堅持和努力被肯定。是你學懂了怎樣面對困難和挫折,學懂怎樣面對孤獨和無助。你大個仔了,恭喜Murph! ​​​​」

苗俊遺傳了三哥的高大身型,兩年前宣布與富二代女友Jasmine拍拖,不時在Instagram發放閃光彈,看來三哥三嫂已經接納了這位女友。

大女苗彤主修心理發社會學,有傳2009年時曾獲TVB邀請她參選港姐,不過三哥出面婉拒。雖然父母都是娛樂圈中名人,不過苗彤就無意投身娛樂圈,她熱愛拍攝,遂追夢成為攝影師。

苗彤早前與幾位同學開設攝影工作室,雖然09年未有參選港姐,不過為2016年港姐競選擔任攝影師。

苗彤拍下的三哥笑到「見牙唔見眼」。

一定照顧她一生一世

60歲嘅三哥仲係非常有型,其實從以前開始三哥畀人嘅感覺已經係好瀟灑、成熟穩重,82年苗僑偉同戚美珍合作《飛越十八層》擦出愛火,90年結婚至今已經28載。雖然三哥間唔中都會傳出緋聞,但戚美珍依然相信三哥,三哥接受本刊訪問時曾經講過:「佢 (戚美珍) 為我生小朋友,每個人年紀都會大,樣貌會變,冇理由生完小朋友就丟咗佢,做男人要學識承擔,同你生活咁多年,唔可以半途拋棄佢,結婚時已經係一個承諾,我同太太經歷過好多風浪,一定照顧佢一生一世。」深情告白,難怪兩公婆能夠恩愛如此。

當年嘅三哥同三嫂!

結婚25年大放閃光彈

三年前三哥仲趁住結婚周年紀念,在微博大放閃光彈!佢仲寫到:「二十五年不算長,但肯定是不短的時光,謝謝有你的陪伴,謝謝有你們的祝福……感恩!」

一仔一女幸福滿滿

三哥同戚美珍育有一仔一女,大女苗彤已經27歲,盡得屋企人真傳身材非常好,前年仲獲邀成為港姐嘅御用攝影師,前途無可限量。但係上年就曾經傳出苗彤同鄭俊弘擦出愛火,搞到三哥派三嫂睇住囡囡,愛女心切,相信所有為人父母嘅都明白嘅。而囝囝苗俊則長駐係加拿大。

仔女健康最重要

三哥說,一個男人,無論在外面怎樣撒野馳騁,總向往回家的溫暖感覺。「見到一對仔女開開心心、健健康康,好過給我一個男主角獎。」說來老土,但相信是天下父母的心聲。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!