家族榮耀

家族榮耀|楊茜堯張智霖轉足8圈激嘴成經典 過情中整跌掛飾係彩蛋?

最新娛聞

廣告

在《家族榮耀》第22集中,觀眾終於可以欣賞到楊茜堯與張智霖在劇中最激烈的一場親熱戲!當中二人轉足8圈可以話夠晒經典!但眼利嘅觀眾絕對唔放過任何細節位,仲發現到有驚喜添!

家族榮耀 呢一場走廊大戰發生在劇中楊茜堯同黃浩然結婚之前。
呢一場走廊大戰發生在劇中楊茜堯同黃浩然結婚之前。(圖片來源:《家族榮耀》截圖)
家族榮耀 二人非常之投入。
二人非常之投入。(圖片來源:《家族榮耀》截圖)
家族榮耀 難怪成為經典場面之一。
難怪成為經典場面之一。(圖片來源:《家族榮耀》截圖)

睇片重溫(「 湯馬斯回旋8個圈」嘅走廊激嘴在尾段):

楊茜堯激嘴張智霖解密

呢場楊茜堯與張智霖的激嘴戲被封為「 湯馬斯回旋8個圈」,劇情大概係甄芯(楊茜堯飾)跟馬耀祖(黃浩然飾)結婚之前,她與Marco(張智霖飾)到酒吧飲至酩酊大醉後一齊返到甄芯屋企,情到濃時就由家門開始激嘴再轉入房。及後張智霖接受訪問時透露拍攝時的情況:「始終自己(年紀)唔細,廿幾三十歲做呢啲理所當然,但人愈大就好似唔應該太親熱。其實拍之前有好多唔同方案,最後都係揀咗要激啲,所以就諗反正都係喇,咁不如去盡啲啦。」

楊茜堯張智霖嘴整跌幅畫係彩蛋?

由最初首次播、以至新聞報道及至今免費播放時,相信有不少觀眾已經欣賞過此場激嘴戲兩次以上。而眼利嘅網民就發現,在楊茜堯張智霖進行「 湯馬斯回旋8個圈」過程中整跌了一幅掛飾,非常忘我!亦因為其實當時楊茜堯正準備結婚,所以全屋掛滿了囍字,估計掉落的畫亦與黃浩然有關,意外地添加了一份諷刺,但到底二人在激嘴過程中整跌掛飾嘅真相係…

家族榮耀 家中全部都係「囍」字。
家中全部都係「囍」字。(圖片來源:《家族榮耀》截圖)
家族榮耀 到底給圈呢件掛飾係咪要營造諷刺嘅氣氛?
到底給圈呢件掛飾係咪要營造諷刺嘅氣氛?(圖片來源:《家族榮耀》截圖)
家族榮耀 相信會令抱有寄望的觀眾失望了。
相信會令抱有寄望的觀眾失望了。(圖片來源:《家族榮耀》截圖)
家族榮耀 應該係幅維港海景油畫!
應該係幅維港海景油畫!(圖片來源:《家族榮耀》截圖)

即睇:家族榮耀|結局周26-30集劇情劇透:楊茜堯張智霖頻頻上床、羅嘉良結局現身

家族榮耀 家族榮耀|結局周26-30集劇情劇透:甄芯展鴻頻頻上床、羅嘉良結局現身
家族榮耀|結局周26-30集劇情劇透:甄芯展鴻頻頻上床、羅嘉良結局現身(圖片來源:TVB《家族榮耀》劇照)

《家族榮耀》大結局將於何時播出?

《家族榮耀》大結局將於3月18晚播出…即睇播放詳情

《家族榮耀》楊茜堯哪一集開始「黑化」變成奸角?

《家族榮耀》至播出以來,無論是劇情或是演員都成功引起多個話題,即睇:楊茜堯新劇鼻樑透光成焦點李彩華劇中勾心鬥角出神入化

撰文:東方新地圖片來源:《家族榮耀》截圖資料或影片來源:TVB (official) YouTube、娛樂新聞台