鍾欣潼

龍虎豹蛇合體!容祖兒趕及攞簽證 飛美國見證阿嬌婚禮

最新娛聞

廣告

鍾欣潼(阿嬌)和台灣「醫界男神」賴弘國(Michael)於美國時間25日在洛杉磯舉行甜蜜婚禮,準新郎Michael與親友從台灣飛抵當地打點場地,要給阿嬌一個浪漫完美的婚禮,好姊妹蔡卓妍(阿Sa)、Yumiko及何超蓮等都已經飛抵當地,容祖兒(Joey)早前因美國簽證過期,本來未能夠到當地見證阿嬌嘅人生大事,不過阿Sa剛剛喺社交網上載與Joey等人嘅合照,原來Joey最後成功攞到簽證,仲趕得切飛嚟美國出席婚禮,真係恭喜晒!

撰文:東方新地 |圖片:Instagram、新傳媒圖片

龍虎豹蛇合體!容祖兒趕及攞證 飛美國見證鍾欣潼結婚

Joey興奮地發文表示:「傻人有傻福,經歷了最驚險的四天,機票改了又改。尋晚出境又唔記得帶身分(份)證,在飛機又成晚瞓唔着,到步後仲唔見左(咗)頂帽,頭大容量細的悲歌。總之過程唔重要最緊要結果,我終於在最後一刻拿到簽證,可以給我最親愛的嬌一個驚喜,開心感動刺激兼而有之,我嘅人生好像過山車一樣,祝明天一切順利!#龍虎豹蛇合體」

傻人有傻福 經歷了最驚險的四天 機票改了又改 尋晚出境又唔記得帶身分證 在飛機又成晚瞓唔着 到步後仲唔見左頂帽 頭大容量細的悲歌 總之過程唔重要最緊要結果 我終於在最後一刻拿到簽證 可以給我最親愛的嬌一個驚喜 開心感動刺激兼而有之 我嘅人生好像過山車一樣 祝明天一切順利 #龍虎豹蛇
Joey Yung 容祖兒(@yungchoyee)分享的貼文 於 張貼

兩人低調籌備婚禮事宜,據知一對新人選在洛杉磯一間有近百年歷史的五星級酒店「Millennium Biltmore Hotel Los Angeles」舉行婚禮,預計半百親友見證新人的喜悅。

Finally!!!! 經過數日嚟嘅努力 終於禽日攞到簽證 即刻買到機票飛過嚟!! 真係孝感動天😭😭😭😭 #齊腳 #開枱 #全世界最大頭🍤嘅容祖兒 #去到機場又唔記得帶身分證 #仲跌埋頂帽係機場 #係咪激死 #不過過程唔重要 #最緊要結果 👍🏻 #龍虎豹蛇
Charlene Choi(@choisaaaa)分享的貼文 於 張貼

醫生男友賴弘國求婚 阿嬌怕醜甜笑

阿嬌於早前宣布與台灣醫生男友賴弘國訂婚喜訊,說是「在對的時間遇到對的人」、更力讚賴弘國「超過100分」、「包容我所有壞習慣」,真的是超幸福呢!同時她亦否認大肚傳聞,更笑言:「我5月演唱會喎!」

而阿嬌被求婚一刻片段在較早前曝光,當日正是阿嬌1月21日37歲生日當天,特別有意義,據知當日賴弘國在阿嬌家中秘密布置求婚現場,在窗簾上掛住不少星形藍色閃燈和氣球,在浪漫氣氛下跪在阿嬌面前,向佢遞上鑽戒,阿嬌怕醜甜笑,向男友伸出左手,帶上訂婚鑽戒後,就同男友來個甜蜜抱抱,引發現場朋友一齊歡呼!恭喜晒!

阿嬌宣布訂婚 Mani送祝福

阿嬌宣布訂婚後,其經理人霍汶希(Mani)回應表示:「好開心知道呢個消息,因為其實我都等咗今日好耐,希望阿嬌永遠幸福,其實阿嬌係一個非常非常之值得人愛嘅女仔,佢亦都係一個心地非常好嘅女仔,希望佢嘅另一半能夠永遠幸福 ,令佢永遠都可以有愛嘅感覺!」

阿嬌宣布訂婚 好姊妹容祖兒送祝福

而同阿嬌同公司嘅大師姐兼好姊妹容祖兒表示:「昨晚睇到佢個instagram,其實我真係好開心同埋好感動,嗰一刻有啲想喊,咁一直以嚟我覺得阿嬌係一個好好、心地好善良,好有愛心嘅女仔,喺我心目中佢好值得有一個人全心全意咁去愛佢、照顧佢同埋錫佢!咁亦都覺得佢好ready進入人生嘅另一個階段,無論佢嘅年紀同狀態,咁所以真係知道呢個消息,作為佢嘅好朋友真係好高興,咁我梗係好開心聽到呢個消息啦!但未知幾時真係結婚嘅,不過無論佢幾時我都一定會mark好個期同佢分享呢個人生最大嘅日子!所以好希望大家都戥佢高興,都祝福佢啦!」

阿嬌甜蜜談婚訊

阿嬌之前出席藝人惠英紅生日會,接受傳媒訪問,首度回應與男友賴弘國訂婚一事。一開始阿嬌高舉雙手,笑稱今日唔記得戴戒指,又話未婚夫太邋遢所以唔帶佢出嚟見人。阿嬌稱被求婚時自己無喊,反而係宣布訂婚時超級緊張,「紅都面晒」幾個鐘頭,而且個心跳得好快!

另外,兩人雖然係異地戀,不過阿嬌冧爆指賴弘國落力去維繫,就算自己因工作唔可以成日去見佢,但對方都會盡力配合,激讚未婚夫超過100分呀!

雖然同賴弘國只係拍拖半年左右,不過阿嬌都願意付託終身,佢就話未婚夫當然有佢價值,對自己好好:「對嘅時間,遇到對嘅人。」而賴弘國最令阿嬌感動的,係對方的包容:「佢好包容晒我,我好多壞習慣,畀晒壞嘅一面佢睇,佢照單全收。我唔會包裝自己,好攰!」

至於最重要的婚禮,阿嬌就話雖然已知會雙方家長,但其實咩都未plan好,有消息會即時通知大家,更稱之後會帶埋未婚夫出來同大家見面,由佢自己親口交代求婚過程及婚禮詳情等。再次恭喜阿嬌!

阿嬌情路屢受傷害 終于覓得理想情人

現年37歲的阿嬌鍾欣潼雖然是衆人的女神但在情路上可以說屢次受傷,2017年10月突然公開與「台灣醫界王陽明」賴弘國相戀,男方大有來頭,有學識,有外貌更是貼心暖男,二人拍拖後不時在IG放閃,羡煞旁人。想不到還拍拖不到一年就閃婚,根據消息人士透露,二人都很喜歡小朋友,想趕在狗年生BB所以一拍即合。因爲阿嬌剛開完演唱會需要做激烈的運動和表演,相信應該不是奉子成婚。

連好姐妹阿SA 都留言祝福相信一早已經知道賴弘國會有所行動

拍拖未夠一年不時甜蜜曬恩愛

二人不時到處旅行,曬恩愛合照,就算相隔兩地也不是問題,而阿嬌也放下明星身段,願意做跟得夫人陪男友到外地談公事,絕對是100分的女友。

阿嬌情史豐富

鍾欣潼向來是一眾男士心目中的女神,與余文樂、麥浚龍、方力申,都傳過緋聞,但得到阿嬌確認的只有陳冠希和2012年曾公開戀情的韓籍男友K先生權寧一,可惜他們都不是阿嬌的真命天子,戀情瞬間即逝,不過近日阿嬌終於再度公開戀情,重新投入愛河,對方就是「台灣醫界王陽明」賴弘國。

二人經朋友介紹撻著

阿嬌早前到台灣拍劇,有知情人士透露他們經過朋友介紹,一見面就對對方產生好感,男方更出了不少冧招打動冰山女神!

賴弘國與王陽明(右)一起拍攝公益短片真的有如孖生兄弟!

賴弘國喜愛健身,絕對能保護嬌小的阿嬌!Man爆啊!

感情滋潤春風滿臉

早前阿嬌post出淡妝照,令人驚訝,已經37歲的她笑容有如少女般甜美,原來是有了愛情的滋潤!還在網上放話喜歡食台灣美食,原來有言外之意!

恨生小朋友 第一胎想生囡

阿嬌曾在訪問中說過很喜歡小朋友,特別是女孩子,看她IG的相愛心爆棚就知道,她一定會是個好媽媽!阿嬌一定要幸福啊!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!