小儀

小儀自爆曾同森美不和互數臭對方 冧指Edan呂爵安令自己回春

最新娛聞

廣告

ViuTV節目《晚吹–有酒今晚吹》搵來小儀任嘉賓,同主持強尼、練美娟以及專業品酒師黃詩詩一起邊飲酒邊講爆料﹗

小儀爆同森美多衝突

下周一晚(18日)播出第101集,邀請到阮小儀擔任嘉賓,與主持品嘗來自本地酒廠的氈酒。幾杯下肚後的小儀分享指最多爭執的拍檔一定是森美,尤其是森美受情緒病困擾的時候,二人的衝突更為嚴重。

小儀直認曾在森美背後講佢壞話﹗
小儀直認曾在森美背後講佢壞話﹗(圖片來源:ViuTV)
小儀 強尼同娟姐每次都成功令嘉賓們講真話同爆料,今集小儀都唔例外﹗
強尼同娟姐每次都成功令嘉賓們講真話同爆料,今集小儀都唔例外﹗(圖片來源:ViuTV)

小儀為了森美要落地獄

小儀指:「嗰陣時做好多嘢都會令佢好嬲,無論係On Air定背後都會話你。嗰時我唔明發生咩事,有時仲會同幕後同事講壞話同吐苦水,但係依家終於明。」小儀開玩笑指如果自己會落地獄的話,原因一定是歸咎於森美:「譬如佢結婚同生小朋友,我係好早知。但係記者問我嘅時候,一定要幫佢講大話隱瞞。如果講大話會落地獄嘅話,我落地獄嘅原因一定係佢。」

小儀飲多幾啖就開始爆料﹗
小儀飲多幾啖就開始爆料﹗(圖片來源:ViuTV)
小儀同森美合作多年,互相知道外界不為人知的秘密,互相好信任對方﹗
小儀同森美合作多年,互相知道外界不為人知的秘密,互相好信任對方﹗(圖片來源:FB@阮小儀)

小儀對Edan第一印象:個樣怪怪哋

隨後,小儀自爆成為MIRROR成員Edan(呂爵安)Fans的心路歷程。她坦言雖然《全民造星》時十分欣賞Edan的才華,但因當時覺得對方的樣子好奇怪,所以並沒有加倍留意。

小儀以前是草蜢粉絲,現已轉投Edan懷抱﹗
小儀是草蜢忠粉,更是蔡一傑頭號粉絲,曾在節目中自肥搵蔡一傑做一日男朋友,現已轉投Edan懷抱﹗(圖片來源:FB@阮小儀)
小儀 Edan新歌《Elevator》MV搵來多位圈中好友客串,當中有小儀、Anson Lo、Jer及羅家英等,小儀在MV穿上血漬斑斑的婚紗扮新娘,Edan邀請小儀火速答應﹗
Edan新歌《Elevator》MV搵來多位圈中好友客串,當中有小儀、Anson Lo、Jer及羅家英等,
小儀在MV穿上血漬斑斑的婚紗扮新娘,Edan邀請小儀時,她火速答應﹗(圖片來源:FB@阮小儀)

Edan令小儀回春:後生嘅荷爾蒙出晒嚟﹗

直至《全民造星II》時,小儀才正式被Edan圈飯。小儀笑言:「嗰陣覺得Edan呢個人好全面,同埋個樣好番啲,開始順眼,就慢慢留意佢多咗。」小儀表示Edan的出現令她再次回春,陷入年輕時瘋狂追星的狀態:「Edan嘅出現令我feel到自己好唔同,所有後生嘅荷爾蒙出哂嚟,直頭係回春呀。」小儀又指雖然姜濤亦令她有回春的感覺,但未能如Edan般令她這麼雀躍瘋狂。

小儀被Edan認證為正印,見到Edan紙牌都會去影,係die hard﹗
小儀被Edan認證為正印,見到Edan紙牌都會去影,係die hard﹗(圖片來源:FB@阮小儀)
小儀 小儀勁冧Edan,更邀請對方及阿正上屋企玩,感情好好,Edan同小儀愛犬合照﹗
小儀勁冧Edan,更邀請對方及阿正上屋企玩,感情好好,Edan同小儀愛犬合照﹗(圖片來源:FB@阮小儀)
小儀認都好冧姜濤,不過始終最愛Edan﹗
小儀認都好冧姜濤,不過始終最愛Edan﹗(圖片來源:FB@阮小儀)
小儀 小儀好支持Mirror﹗
小儀好支持Mirror﹗(圖片來源:FB@阮小儀)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV、FB@阮小儀