岑珈其

岑珈其孖廖子妤翻拍《天若有情》 拉埋老婆落水搞大龍鳳

最新娛聞

廣告

32歲岑珈其拍試當真新片《極速珈其》!夥拍三大美人:Yanny(陳穎欣)、Fish廖子妤、余香凝,向經典飛車港產片致敬,包括:《烈火戰車》、《烈火戰車2極速傳說》、《天若有情》。

岑珈其 岑珈琪自肥拍住Yanny、余香凝及廖子妤翻玩三大經典飛車港產片。
岑珈琪拍住Yanny、余香凝及廖子妤翻玩三大經典飛車港產片。(圖片來源:YouTube@試當真)

32歲岑珈其拍片孖住三大女神翻玩經典飛車港產片

32歲岑珈其拍攝試當真新片《極速珈其》,當中夥拍三大女神:Yanny(陳穎欣)、Fish廖子妤、余香凝翻玩三套經典港產飛車片的橋段,包括有《烈火戰車》、《烈火戰車2極速傳說》及《天若有情》。Yanny一身全黑打扮加上撩人眼神飾演《烈火戰車2極速傳說》中的林熙蕾,廖子妤身穿白婚紗坐岑珈其車尾是致敬《天若有情》的吳倩蓮,而余香凝一句「我就嚟十八歲喇」是致敬《烈火戰車2極速傳說》中的張柏芝。岑珈其仲講咗句《天若有情》的經典對白:「江湖人情債,一世都還唔晒!」

岑珈其 余香凝做《烈火戰車2極速傳說》中張柏芝的角色。
余香凝做《烈火戰車2極速傳說》中張柏芝的角色。(圖片來源:YouTube@試當真)
岑珈其 Yanny一身造型明顯是《烈火戰車2極速傳說》中的林熙蕾。
Yanny一身造型明顯是《烈火戰車2極速傳說》中的林熙蕾。(圖片來源:YouTube@試當真)
岑珈其 廖子妤身穿婚紗坐電單車仲要追車,一睇就知係玩緊《天若有情》條橋。
廖子妤身穿婚紗坐電單車仲要追車,一睇就知係玩緊《天若有情》條橋。(圖片來源:YouTube@試當真)
岑珈其 廖子妤可謂亮點,一句「你至少都車我出九龍吖!」然後喊住從婚紗攞煙出嚟點。
廖子妤可謂亮點,一句「你至少都車我出九龍吖!」然後喊住從婚紗攞煙出嚟點。(圖片來源:YouTube@試當真)
岑珈其 廖子妤真係好玩得!
廖子妤真係好玩得!(圖片來源:YouTube@試當真)

《極速珈其》配角一樣出色:Ern9有陳豪神髓

《極速珈其》中除了三大女主角吸引,配角一樣有睇頭。Ern9(潘宗孝)致敬《烈火戰車2極速傳說》,行路一拐一拐之餘仲有經典道具「針筒」非常傳神。而LD發致敬任達華,演繹對白:「連車尾燈都睇唔到,點解?」同樣有任達華的感覺。

岑珈其 Ern9做陳豪個角色好入戲。
Ern9做陳豪個角色好入戲。(圖片來源:YouTube@試當真)
岑珈其 陳豪「愛滋針」呢一幕夠晒經典!
陳豪「針筒」呢一幕夠晒經典!(圖片來源:《極速傳說》截圖)
岑珈其 LD發左)扮任達華。
LD發(左)扮任達華。(圖片來源:YouTube@試當真)
岑珈其 任達華一句:「連車尾燈都睇唔到!點解?」又係經典。
任達華一句:「連車尾燈都睇唔到!點解?」又係經典。(圖片來源:《極速傳說》截圖)

岑珈其搞大龍鳳原來放閃光彈

岑珈其夥拍三大女神翻玩《烈火戰車》、《烈火戰車2極速傳說》、《天若有情》經典橋段,原來鋪到最尾係放閃,請埋自己老婆桂玫出嚟,桂玫仲要戴住副大眼鏡,十足十《烈火戰車》中的梁詠琪。

岑珈其 岑瑭其搞場大龍鳳原來係係放閃。
岑瑭其搞場大龍鳳原來係係放閃。(圖片來源:YouTube@試當真)
岑珈其 岑瑭其老婆桂玫出場,呢場戲咁sweet唔係扮!
岑瑭其老婆桂玫出場,呢場戲咁sweet唔係扮!(圖片來源:YouTube@試當真)
岑珈其 桂玫戴大眼鏡出場十足十梁詠琪《烈火戰車》中的角色。
桂玫戴大眼鏡出場十足十梁詠琪《烈火戰車》中的角色。(圖片來源:《烈火戰車》截圖)

網民反應兩極:岑珈其做呢類角色好尷

網民睇過《極速珈其》後反應兩極,有人覺得:「純粹珈其自肥放閃,冇內涵冇諷刺冇深度」、「岑珈其做呢類角色好尷」。不過亦有網民覺得岑珈其同老婆一齊出場「好閃」, 又大讚Ern9是他心目中永遠的MVP,又表示好開心終於有廖子妤出現喺試當真。另外有網民錯重點, 奉勸女士們落電單車要學Yanny從左邊落,否則會被死氣喉燙傷。亦有網民希望加入Locker做《極速傳說》中「趴地」譚耀文的角色,又想游學修加入做錢嘉樂的角色。

岑珈其
(圖片來源:網頁截圖)
岑珈其
(圖片來源:網頁截圖)
岑珈其
(圖片來源:網頁截圖)
岑珈其
(圖片來源:網頁截圖)

即睇片重溫!

岑珈其試當真新片向邊三套經典港產片致敬?

岑珈其夥拍三大女神拍攝試當真新片,更向三套經典港產飛車片致敬⋯⋯詳情請看

岑珈其試當真新片被批自肥無深度?

網民睇過《極速珈其》後反應兩極,岑珈其仲搵埋老婆桂玫客串,戴住大眼鏡似足⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@試當真