張繼聰

又做晒女狂魔?張繼聰扮毛公仔甜攬囡囡

最新娛聞

廣告

自從張繼聰與謝安琪的小女兒Karina出生後,便萬千寵愛在一身。好爸爸張繼聰更經常在個人社交網站上分享與女兒互動的一點一滴,被譽為新一代的「晒女狂魔」。近日張繼聰在IG貼出一段「攬攬」的影片,片中女兒贈送了爸爸一個愛的抱抱,張繼聰更指自己是「佢最大果(𠴱)隻毛公仔」!

編輯:東方新地 |原文:東方新地、Sunday kiss|圖片:張繼聰IG

張繼聰:我係佢最大𠴱隻毛公仔

張繼聰首先分享了一張個人照片,見他拿著兩個毛公仔,指自己最近經常陪1歲大嘅女兒Karina玩毛公仔:「依排玩咩?陪妹妹玩毛公仔」。

不一會兒,張繼聰又分享一段影片,片中見到Karina主動跑去抱著爸爸,張繼聰sweet爆指:「我就係佢最大果(𠴱)隻毛公仔」,大晒幸福!

謝安琪呷醋:我係佢最鍾意𠴱隻

作為Karina的媽媽,謝安琪當然也不甘示弱,在老公的影片中留言:「但係我係佢最鍾意𠴱隻」,醋味超濃!

一起睇睇父女二人有幾sweet:

我就係佢最大果隻毛公仔👧🏻❤️
張繼聰 Louis(@louischeung2013)分享的貼文 於 張貼

要哥哥定爸爸?張繼聰同11歲張瞻爭女

自從細女Karina出世後,張繼聰全家都非常愛錫囡囡,簡直當囡囡係公主!早前張繼聰就同囝囝張瞻玩爭寵,片中囡囡Karina企喺囝囝同張繼聰中間,囝囝同爸爸各自引Karina前往自己身邊,最後輸左嗰個竟然抱頭痛哭⋯⋯

只見最後囡囡揀咗攬哥哥,哥哥笑到見牙唔見眼!

而張繼聰爭寵失敗,竟然碌地兼「抱頭痛哭」!

爭女全程睇:

比賽過程峰迴路轉,補時階段,右方被絕殺🤦🏻‍♂️🤣 賽後雙方表情各異😂
張繼聰 Louis(@louischeung2013)分享的貼文 於 張貼

張瞻教妹妹1至10英文數字 KaKaBall

其實難怪妹妹要哥哥張瞻不揀爸爸,因為11歲的瞻瞻實在對妹妹愛惜有加,亦盡好哥哥本份,日前阿聰在IG上載一段張瞻教妹妹1至10英文講數字的片段,阿聰則搞笑留言:「好老師,好學生」

片中見到張瞻好有耐性教妹妹讀One to ten,而張靖亦乖乖跟住哥哥讀,最後兩兄妹還齊齊拍掌叫Yeah,畫面真係好有愛﹗

哥哥都忍不住留言讚妹妹:「I taught my sister 1-10!! Don’t mind it. She says 4 as “Choi “ and eight as “ faggot” how cute is that?!!!」

牙牙學語的KaKaBall手指指跟住哥哥讀,偶有發不到音就再讀多次,讀完還拍手掌讚好。

1-10😱 好老師,好學生👦🏻👧🏻 ❤️
張繼聰 Louis(@louischeung2013)分享的貼文 於 張貼

張繼聰 同囡囡玩「機動遊戲」

不過張繼聰都有絕招,就係同囡囡玩打關斗,呢樣「機動遊戲」哥哥就做唔到啦!

遊戲開始,先見囡囡衝埋張繼聰度,之後佢將囡囡成個擺咗上腳,再舉起雙腳,令囡囡幾乎倒立!

最後又成個秤起囡囡,安全落地!

連機動遊戲都撈埋🤨💪🏼
張繼聰 Louis(@louischeung2013)分享的貼文 於 張貼

張繼聰話呢類親子活動其實對小朋友大腦,平衡力發展等都好有幫助,又提醒大家「動作係經老師教導,各位朋友切勿隨意嘗試」!

睇完上條片,有人問妺妹有冇好驚? 佢的確係好驚,好驚冇得再玩😂 依類親子活動其實對小朋友大腦,平衡力發展等都好有幫助👍🏼 不過動作係經老師教導,各位朋友切勿隨意嘗試😉
張繼聰 Louis(@louischeung2013)分享的貼文 於 張貼

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!