徐天佑

徐天佑相隔21年重遊康城影展激似天王郭富城 又被指似荃灣豬肉檔AK?

最新娛聞

廣告

徐天佑現身在法國康城參加影展,適逢39歲生日,令他憶起當年的18歲初入行時,亦是在康城影展度過生日,他更接連出post,大晒自己在康城影展上影的靚相,網民祝佢生日快樂之餘,驚訝他與近日爆紅的「豬肉檔AK」阿威撞樣!
徐天佑 徐天佑咁靚仔都會畀人認錯?
徐天佑咁靚仔都會畀人認錯?(圖片來源:IG@chuihammer)

徐天佑複製郭富城蛋包飯髮型

而無戴口罩、只影著側面的徐天佑,就被網友錯認為天王郭富城,有網友更話由好細個開始,已經覺得徐天佑好似郭富城,特別係徐天佑近日換上新髮型後更加似,原來係因為郭富城以前都留過同樣的髮型,不過當時郭富城這個金黃色的髮型,曾經因為顏色太過偏黃,而被網友形容為似蛋包飯和玉子壽司!

徐天佑 另一個post中,徐天佑晒出無戴口罩、只影著側面的靚相,就被指似郭富城。
另一個post中,徐天佑晒出無戴口罩、只影著側面的靚相,就被指似郭富城。(圖片來源:IG@chuihammer)
徐天佑 郭富城曾經留過同樣的髮型,但因為髮色太過偏黃,曾經被網友形容為似在頭上放上蛋包飯或玉子壽司。
郭富城曾經留過同樣的髮型,但因為髮色太過偏黃,曾經被網友形容為似在頭上放上蛋包飯或玉子壽司。(圖片來源:IG@aaronkwokxx)
徐天佑 山崖 出事
徐天佑入行時已被指似郭富城,二人曾在電影《父子》和《風再起時》中合作!(圖片來源:IG@chuihammer)

徐天佑:廿一年兜咗個大圈又返番嚟

徐天佑近日於康城度過39歲生日,趁機在社交網連環出post晒靚相,並感慨表示:「18歲入行就喺康城影展過生日,人生匆匆,廿一年兜咗個大圈又返番嚟,估唔到又係一個新開始。」網友在送上生日祝福之餘,又大讚他「真心型」、「唔似過左20年」、「廿年後更有型靚仔」、「型佬」、「成熟了」等。

徐天佑 徐天佑相隔21年重遊康城。
徐天佑相隔21年重遊康城。(圖片來源:IG@chuihammer)
徐天佑 山崖 出事
1997年,還在讀中三時的徐天佑被陳果導演發掘拍攝飲品廣告,繼而簽下經理人發展其演藝事業,2001年,徐天佑憑黎妙雪執導的《玻璃少女》獲邀出席康城電影節,當時的他只得18歲!(圖片來源:IG@chuihammer)

網友:第一眼以為係豬肉威

不過有不少網友話第一眼都睇錯,以為戴著口罩的徐天佑是近日爆紅的「豬肉檔AK」阿威,紛紛表示「以為係嗰個豬肉檔的AK」、「咁似荃灣嗰個豬肉佬」、「豬肉佬去康城」、「係豬肉男似佢至啱」、「好彩唔係得我第一眼以為係豬肉威」、「因為天佑都係靚仔。威威又係靚仔。大家差唔多類型」等等。

徐天佑 荃灣豬肉佬 豬肉檔
呢個係被封為「豬肉檔AK」的阿威,齋睇對眼同徐天佑係有啲似!(圖片來源:Facebook群組「荃灣人」)

撰文:東方新地圖片來源:IG@chuihammer