徐子淇

徐子淇盛裝高貴出席晚宴 透露留定家傳之寶俾新抱

最新娛聞

廣告

日前,劉嘉玲、徐子淇、梁詠琪、周麗淇和謝婷婷等人在灣仔出席卡地亞Résonances de Cartier高級珠寶展晚宴。各人都盛裝出席之外,徐子淇以一身高貴白色打扮現身晚宴,而一向心善的她更在活動上指希望為落後地區婦女請命。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、Instagram

徐子淇盛裝高貴出席晚宴

昨晚,一眾名人紅星到灣仔出席鐘錶珠寶品牌所舉辦的晚宴,席上徐子淇更穿上一身白色修身魚尾長裙,盡顯女性體態美外,亦顯高貴大方。母親節將至,被問到會如何慶祝,佢就表示都是跟媽媽和奶奶一家人吃飯,又表示今年母親節的感觸較大,因為去咗做探訪。

徐子淇關注落後地區婦女問題

徐子淇指,全球有好多18歲以下嘅少女結婚,並指自己見到好多個案的屋企都好窮,例如12、13歲就嫁俾啲好年長嘅男人,但生咗BB就不幸過身,故認為母親節應要關注吓呢類型事件,並認同香港18歲才可以結婚的規定。

徐子淇帶小朋友探訪

因此,佢認為母親節應該要關注吓呢類型事件,又提到將會帶小朋友去柬埔寨探訪,擴闊視野。另外,當佢被問到咪好期待收到母親節禮物,佢就話唔期待子女送驚喜:「最重要是他們有心,送心意卡已經很開心」。

徐子淇留定家傳之寶

因徐子淇二女李晞兒就嚟9歲生日,被問到唔想啲囡囡咁早結婚時,佢就話睇緣分,最緊要唔好未成年,但自己唔介意咁快抱孫,仲話留定家傳之寶俾新抱,啲女就有老公買畀佢哋,而佢啲珍藏就會留番俾兩個仔嘅老婆。

劉嘉玲同場華麗出席

至於,同場出席晚宴嘅仲有劉嘉玲,佢就表示自己有收藏珠寶的習慣:「我有做投資地產、藝術品,女孩子少不免會買珠寶的」。

而嘉玲即將與老公梁朝偉快踏入結婚十週年,佢就笑言自己沒有要求偉仔送珠寶:「我從來不會開口叫他買東西給我,但是他還是蠻會做的,適當的時候還是會買一些」,認真羨煞旁人。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!