戀講嘢

戀講嘢|Emma揭開富豪私人派對絕密一面 大爆「女伴育成共享」計劃內幕

最新娛聞

廣告

第59集《戀講嘢》今次以「共享育成女友」為題,邀請到擔任模特兒超過10年的Emma鄭綽芹上節目爆料,揭開現實中「超級有錢人」的私人派對真面目,仲大爆有錢人世界中一個「女伴育成」的遊戲規則,令193等主持們非常震驚!

戀講嘢 Emma現時31歲
Emma現時31歲(圖片來源:IG@emmacheng)

「Sugar Friend」曾向Emma開4萬一個月作為「伴遊」

Emma在節目中透露,大約十一、二年前,她在大學讀書的時間,當時她初初入行做模特兒,對行內的事情並不熟悉,及後因為一個「卡啦OK開幕活動」而認識了當時年約35歲的富豪已婚紳士。之後二人經常以「朋友」的身份一齊去高級餐廳食飯,閒時又會向Emma送上一些有牌子的「小禮物」,Emma在節目上稱對方為「Sugar Friend(意思大概是有錢的朋友)」,更曾試過開出$40,000一個月作為「伴遊」費,不過當時已經入行做模特兒的Emma表示錢太少,拒絕對方的邀約。

戀講嘢
(圖片來源:IG@emmacheng)

超級有錢人的「秘密聚會」

終於,該位Sugar Friend有一次帶同Emma出席一個私人派對,Emma透露該場所位置在半山一間佔地二、三千呎的別墅級豪宅內,而室內都是「富貴」的裝修和擺設,桌球室、私人影院等娛樂設施應有盡有。而同場Sugar Friend的朋友亦會帶同兩、三名女伴。不過最詫異的,就是別墅中「有幾張床」:「我記得啲房全部都喺二樓嘅角落位,都分得好開,(193問:會有人突然間入房?)有入房嘅佢哋,(床單)濕唔濕我唔知,但佢哋係開心地出嚟。」

戀講嘢 不過Emma表示自己當時冇入過房,而帶佢去私人會所嘅Sugar Friend對佢亦都非常有紳士風度,沒有作何僭越行為。
不過Emma表示自己當時冇入過房,而帶佢去私人會所嘅Sugar Friend對佢亦都非常有紳士風度,沒有作何僭越行為。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

超級有錢人的「女伴育成」遊戲

除了有錢人私生活令Emma大開眼戒之外,Emma又透露原來該群「有錢人」之間原來有個「女伴育成計劃」,Emma透露他們會將「富豪知識」教導女伴,然後將該名女伴作為禮物「贈送」予其它朋友。另一方面,Emma一爆再爆,揭開有錢人在世界上不同地方都會「圈養」女伴的基地,例如中東的阿布札比以及日本的東京和大阪都有,那些地方都是富豪經常到訪開會的地點,基地內會有幾名「女性」長駐,每次有香港有錢人到訪當地就會吩咐她們作陪伴:「我都唔知個金額有幾多,要去幾耐。」

戀講嘢 最後Emma寄語:「其實要令自己去高攀有錢人嘅世界,唔係咁舒服,日日都要化妝同埋著高踭鞋!」
最後Emma寄語:「其實要令自己去高攀有錢人嘅世界,唔係咁舒服,日日都要化妝同埋著高踭鞋!」(圖片來源:IG@emmacheng)

網民劣評Emma

節目播出之後,有不少網民都開始搶心Emma的人生安全,事關她爆出的資訊實在太多太仔細。但另一方面又有網民對Emma人身攻擊「咁嘅質地,4萬蚊好貴」、「佢除咗瘦邊忽靚」、「點睇都畀多佢」、「係咪男人嚟」等等。不過亦都有網民錯重點,笑稱Emma講嘢極多懶音「offa, 美割,尿斯land, 貧友, 去旅痕, bet pet…姐姐, 妳邊度人? 」

即重溫Emma的驚爆言論:

戀講嘢 其實Emma的現任丈夫香港知名音樂人何山,曾女經為很多知名歌手擔任編曲、以及音樂製作,亦曾參與多個大型演唱會的樂手以及導演等角色。
其實Emma的現任丈夫香港知名音樂人何山,曾女經為很多知名歌手擔任編曲、以及音樂製作,亦曾參與多個大型演唱會的樂手以及導演等角色。(圖片來源:IG@kawayamasan)

即睇Eama IG靚相:

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
戀講嘢
圖片來源:IG@emmacheng、《戀講嘢》截圖資料或影片來源:ViuTV