我和殭屍有個誤會 Yanny陳穎欣

試當真99%還原《我和殭屍有個約會》 Yanny晒長腿加銷魂癦更勝萬綺雯?

最新娛聞

廣告

《我和殭屍有個約會》是亞視神劇兼8、90後集體回憶,香港四大YouTube頻道之一「試當真」昨日(7月4日)上載《我和殭屍有個誤會》,網民紛紛讚好大讚神還原,還未夠24小時已經衝破10萬views。

試當真神還原《我和殭屍有個約會》 Yanny長腿十足萬綺雯

試當真昨日(7月4日)上載《我和殭屍有個誤會》致敬亞視神劇《我和殭屍有個誤會》,網民紛紛大讚神還原,由角色、造型、配樂、音效、特技、色調、對白、打鬥場面加埋4:3比例等等都執到足,最重要係刺激位去廣告這些細節都令網民留言大讚,成浸亞視味出晒嚟!。其中令網民一秒入戲的就是Yanny(陳穎欣)晒長腿,跟當年馬小玲(萬綺雯飾)一樣搶眼。

試當真拍《我和殭屍有個誤會》致敬《我和殭屍有個誤會》,網民大讚神還原。Yanny連萬綺雯嘴角粒銷魂墨都點埋,真係捉到神髓。
試當真拍《我和殭屍有個誤會》致敬《我和殭屍有個誤會》,網民大讚神還原。Yanny連萬綺雯嘴角粒銷魂墨都點埋,真係捉到神髓。(圖片來源:YouTube@試當真)
我和殭屍有個誤會 Yanny要cosplay萬綺雯當然有晒長腿啦。
Yanny要cosplay萬綺雯當然有晒長腿啦。(圖片來源:YouTube@試當真)
我和殭屍有個誤會 萬綺雯飾演馬小玲簡直係集體回憶。
萬綺雯飾演馬小玲簡直係集體回憶。(圖片來源:《我和殭屍有個約會》劇照)
我和殭屍有個誤會 42寸長腿係萬綺雯嘅標記。
42寸長腿係萬綺雯嘅標記。(圖片來源:《我和殭屍有個約會》劇照)

《我和殭屍有個約會》VS《我和殭屍有個誤會》角色對照

除了Yanny神似萬綺雯,其他角色一樣似。當中Locker大頭激似尹天照,皺眉表情同變殭屍大叫一幕都似十足;Jessica cosplay楊恭如﹐那副金絲眼鏡加「木口木面」,再連廣東話唔正都扮埋。亦有網民大讚岑珈琪捉到杜汶澤的「無厘頭」,以及Ernest的確很似吳廷燁。

我和殭屍有個誤會 6大角色對照圖。
6大角色對照圖。(圖片來源:IG@trialanderror924)

《我和殭屍有個誤會》有隱藏訊息?網民咁樣解讀

試當真致敬《我和殭屍有個約會》獲網民大讚之餘,有眼利網民睇得出入面有不少彩蛋。例如:游學修為cosplay陳啟泰特意加一句「一百萬嘅問題」、岑珈琪說了句:「又捉錯好鬼呀?香港真係慘,啲壞人死極都死唔去。」另外,Yanny出絕招結手印時間太長,岑珈琪忍不住說:「誅邪啦!」明顯抽水電視劇鍾意拖時間。

我和殭屍有個誤會 岑珈琪扮杜汶澤的確幾生鬼。
岑珈琪扮杜汶澤的確幾生鬼。(圖片來源:YouTube@試當真)
我和殭屍有個誤會 《百萬富翁》先係陳啟泰代表作。
《百萬富翁》先係陳啟泰代表作。(圖片來源:YouTube@試當真)

最似真係Locker同況天佑!

Yanny陳穎欣飾演咩角色?

令網民一秒入戲的就是Yanny(陳穎欣)晒長腿,跟當年馬小玲(萬綺雯飾)一樣搶眼⋯⋯詳情請看

除了Yanny神似萬綺雯,其他角色最神似係邊個?

當中Locker大頭激似尹天照,Jessica 仲cosplay楊恭如⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@試當真、IG@trialanderror924、《我和殭屍有個約會》劇照