Ivy So

我哋係COLLAR|Ivy So錫細佬一面冧盡fans 仍逃不過被指賣樣冇實力

最新娛聞

廣告

女子組合COLLAR自出道起就掀起不少討論,其中成員Ivy So蘇雅琳更成為焦點,被指是團內「顏值擔當」但沒有歌唱、跳舞底子而備受質疑,不過近日有網民開post說:「做Ivy So細佬點忍?」事關早前在ViuTV節目《我哋係COLLAR》中,Ivy So與細佬的互動令網民羨慕。

Ivy So原來係宅女 錫細佬一面冧死網民

《我哋係COLLAR》第4集中,Ivy So拉埋細佬一齊出鏡,大晒錫細佬一面冧盡網民。而Ivy So細佬亦笑言:「今日你哋睇到Ivy So,都係因為我咋!」事關當初Ivy報名參加《全民造星4》時,家人都反對,唯獨細佬一人支持家姐去追夢。Ivy So亦在鏡頭前大展身手,為細佬及朋友下廚,就連細佬都話家姐煮飯好食。

Ivy So拉埋細佬出鏡,錫細佬的一面冧死網民。
Ivy So拉埋細佬出鏡,錫細佬的一面冧死網民。(圖片來源:《我哋係COLLAR》節目截圖)
Ivy So自認宅女,平時鍾意同細佬打機。
Ivy So自認宅女,平時鍾意同細佬打機。(圖片來源:《我哋係COLLAR》節目截圖)

有網民開post問「做Ivy So細佬生活點忍?」,有人讚Ivy So入得廚房「想每日食佢煮嘅嘢」,又直呼「老婆」;不過有網民則表示,如果有家姐的話不會有如此感受,亦有網民發現Ivy So細佬脫下口罩貌似鍾培生。

有網民發現Ivy So細佬貌似鍾培生。
有網民發現Ivy So細佬貌似鍾培生。(圖片來源:《我哋係COLLAR》節目截圖)

網民質疑Ivy So實力覺得淨係賣樣

雖然大部分網民認同Ivy So擁有仙氣美顏,已經好吸引觀眾,但仍有網民對佢嘅顏值表示質疑,直言未能欣賞到Ivy So嘅靚,亦有網民留言表示覺得Ivy So樣貌普通,未至於靚到可以靠樣搵食而忽視佢嘅能力。

Ivy So 有網民質疑Ivy So未夠靚。
(有網民質疑Ivy So未夠靚。圖片來源:LIHKG討論區)
Ivy So 網民表示Ivy So樣貌普通。
(網民表示Ivy So樣貌普通。圖片來源:LIHKG討論區)

未出道已退學追夢Ivy So高估自己?

有網民近日以「其實ivyso由頭到尾都係諗住用個樣搵食」為題,於討論區上發文指Ivy So沒有唱歌及跳舞底子,但未出道已經退學追夢,全因佢有自信可以靠靚樣不用靠實力就已經可以躋身娛樂圈,更直言Ivy So這種心態很難融入女團當中。

Ivy So Ivy So未出道已收穫不少fans!
Ivy So未出道已收穫不少fans!(圖片來源:Instagram@ivyysooo)
Ivy So 有網民以「其實ivyso由頭到尾都係諗住用個樣搵食」為題發文。
有網民以「其實ivyso由頭到尾都係諗住用個樣搵食」為題發文。(圖片來源:LIHKG討論區)

網民留言:樣靚自然機會多,實力當係Bonus

發文一出就於討論區上惹熱議,大部分網民留言覺得Ivy So的確生得靚女好吸晴,已經係實力嘅一種,由其係娛樂圈發展靚女確實比較吃香,而且顏值高的確容易比其他人多機會,相對之下有實力只需當係Bonus。

Ivy So 網民留言表示正因為Ivy So和 Candy 由顏值先入團。
網民留言表示正因為Ivy So和 Candy 由顏值先入團。(圖片來源:LIHKG討論區)
Ivy So 亦有網民表示因為Ivy So夠靚,所以願意比機會佢。
亦有網民表示因為Ivy So夠靚,所以願意比機會佢。(圖片來源:LIHKG討論區)

即睇《我哋係COLLAR》預告

Ivy So細佬似邊個?

Ivy So細佬於節目中戴住眼鏡,只露出面半部,有網民話貌似鍾培生⋯⋯詳情請看

Ivy So被指「花瓶」?

雖然大部分網民認同Ivy So擁有仙氣美顏,但仍有網民對佢嘅顏值表示質疑,更認為她實力普通⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:《我哋係COLLAR》節目截圖、網頁截圖