徐天佑

拍拖八年結婚兩年 徐天佑:同太太計劃生BB

最新娛聞

廣告

組合Shine徐天佑與黃又南,繼2012年的《Shine Passion Live》跨年騷後,敵逢今年係佢哋出道15年,兩人覺得ready可以再喺紅館開個唱,於是入紙申請6次,終成功取得紅館檔期,Shine將於3月2及3日再踏紅館舉行第二次《Shine Moments Live 2018》演唱會,二人事業有成,講到感情生活,天佑在2015年11月迎娶了拍拖八年的圈外女友兼中學師妹Olive,講到生B計劃,他指當初結婚時仲未ready好,感覺有太多顧慮,但經過兩年多婚姻生活後,他的想法已經改變:「同老婆傾過,依家計劃緊,忙埋呢排先啦!」

撰文:東方新地

圖片:新傳媒圖片庫

徐天佑 結婚獲粉絲支持

徐天佑兩年前跟舊同學走進教堂共諧連理,他自己都話覺得好難得:「我同佢拍拖嗰個年代,出街仲係唔拖得手、鬼鬼祟祟、又驚畀人影到,我覺得點解個世界仲係咁,所以我先至公開,到兩年前我老婆都三字頭,我就諗我唔係吓吓諗住自己嘅新聞,都係時候結婚嘞。之後外間同粉絲嘅反應又OK喎,原來大家都好支持!」

感情慢熱

被問到咁多年嚟有冇女仔埋身?徐天佑答:「其實都有遇到嘅,但因為我認識一個人之後,要有長啲嘅時間至發展到,要有好熟嘅感覺先得,要我認識一個新嘅人,重新去培養感情,唔係咁易,所以可能我畀人感覺專一啲。」徐天佑又讚老婆令他學識儲錢:「我之前一個人有幾多使幾多,反而係識咗我老婆,先知道原來係要儲錢。」

忙完演唱會計劃「造人」

講到結婚兩年多,有冇計劃生B?徐天佑笑言:「有呀,啱啱結婚嘅時候,我係未ready,太多顧慮,我自己諗好多嘢,生出嚟,邊個睇住佢、工人會唔會整親佢,乜嘢都諗,依家結咗婚兩年,同老婆傾過,又覺得好似ready啲,依家計劃緊,忙埋呢排先啦!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!