新四十二章

新四十二章 | 盤點7大美女造型排行榜 爆炸頭、生鬚 個個博到盡!

最新娛聞

廣告

《新四十二章》正在播映,一直愛將劇中演員造型大改造的監製陳維冠,要求一眾女演員放棄女神形象,又癡鬚又玩爆炸頭,在劇集中扮鬼扮馬刷新形象。以下盤點了劇中7大美女造型排行榜,齊來看看哪位演員玩得最盡!

盤點《新四十二章》7大美女造型排行榜

在《新四十二章》中,每位有份演出的女演員都一撇過往女神形象,除了要扮鬼扮馬之餘,某幾位演員更收到監製Order要狠心剪去長髮。其實今次已經不是監製第一次玩髮型,監製前一齣劇集《七公主》已經要高海寧剪短髮扮男人頭、要求黃翠如剪短至齊肩「強人look」,今次《新四十二章》就玩得更盡,我們一起看看7位美女在劇中的新穎造型!

新四十二章 今次已經不是監製第一次玩髮型,監製前一齣劇集《七公主》已經要高海寧剪短髮扮男人頭、要求黃翠如剪短至齊肩「強人look」
今次已經不是監製第一次玩髮型,監製前一齣劇集《七公主》已經要高海寧剪短髮扮男人頭、要求黃翠如剪短至齊肩「強人look」(圖片來源:網上圖片)

第7位:史穎喬(26歲)飾演大孖辮碩士生

在《新四十二章》中飾演龔嘉欣好同學竹姬的史穎喬,眼大大加上大大孖辮在第二集出場後即刻引起熱議。有「翻版梁詠琪」的史穎喬在2020年參加《衝上雲霄大選》而加入無綫,私下亦是中國研究系碩士生,讀書厲害又靚女,難怪一出場就吸引大批網民!

新四十二章 眼大大的史穎喬加上大孖辮的造型,一出場就即刻惹起熱議;平時的史穎喬都係行清純路線,非常GFable!
眼大大的史穎喬加上大孖辮的造型,一出場就即刻惹起熱議;平時的史穎喬都係行清純路線,非常GFable!(圖片來源:TVB《新四十二章》劇照、IG@clementinesze)

第6位:譚凱琪(41歲)Bob頭臨床心理學家 / 飾神龍教教主洪安通轉世

一直都是中短髮的譚凱琪,今次在《新四十二章》中飾演臨床心理學家,以型格Bob頭新造型示人。譚凱琪在接受訪問時坦承角色髮型是由監製指定,更表示自己一直想改造型,今次終於等到《新四十二章》幫佢嚟個造型大改造:「我都一路等緊一個劇同我做個大改造,因為平時啲造型都係穩陣派,呢個髮型幾有新鮮感。」

新四十二章 一直都是中短髮的譚凱琪,在劇中以Bob頭造型示人!
一直都是中短髮的譚凱琪,在劇中以Bob頭造型示人!(圖片來源:TVB《新四十二章》劇照、IG@zozotam1o1o)

第5位:羅毓儀(26歲)激罕演壞女孩

憑《下流上車族》「車蔓蔓」一角人氣急升的羅毓儀,今次在《新四十二章》一撇乖乖女形象,激罕以壞女孩造型示人。不少網民都大讚羅毓儀的壞女孩造型有新鮮感:「蔓蔓學壞了」、「好正」、「真係唔認得,化妝威力真係勁」。

新四十二章 羅毓儀在最新一集以壞女孩造型登場,同之前乖乖女形象有180度嘅改變!
羅毓儀在最新一集以壞女孩造型登場,同之前乖乖女形象有180度嘅改變!(圖片來源:TVB《新四十二章》劇照、IG@yukyukyukee)

第4位:糖妹(35歲)齊蔭型女+丐幫骯髒造型 / 飾陳近南轉世

一登場以美艷十足的造型登場的糖妹,雖然齊蔭頭造型好似熟口熟面,但都只是她在劇中「第一型態」的造型。從官方劇照中可見,糖妹在結局篇即將會以丐幫般的骯髒「獨眼造型」登場,飾演劇中武功最高強的角色,與龔嘉欣展開貨倉終極決戰!

新四十二章 一登場以美艷十足的造型登場的糖妹,雖然齊蔭頭造型好似熟口熟面,但都只是她在劇中「第一型態」的造型。
一登場以美艷十足的造型登場的糖妹,雖然齊蔭頭造型好似熟口熟面,但都只是她在劇中「第一型態」的造型。(圖片來源:TVB《新四十二章》劇照)
新四十二章 官方劇照劇透咗糖妹在結局篇將會以獨眼造型登場,完全就係180度大變身!
官方劇照劇透咗糖妹在結局篇將會以獨眼造型登場,完全就係180度大變身!(圖片來源:TVB《新四十二章》劇照、IG@kandybubu)

第3位:鄺潔楹(30歲)爆炸頭 / 飾雙兒轉世

「哈比女神」鄺潔楹亦拋開以往女神形象,在新劇飾演滿臉雀斑、頭頂「巨無霸」級爆炸頭的「雙兒」轉世。鄺潔楹曾自爆因為劇中的爆炸頭造型,而經歷過各種辛酸:「第一次試呢個髮型都成個半鐘,又試過勾到啲道具,吊威也又勾到條線。」鄺潔楹在前年10月就已經公開過每日長時間變髮過程影片,並且留言表示「Everyday is Halloween」。

新四十二章 「哈比女神」鄺潔楹今次大爆炸髮型非常突出。
「哈比女神」鄺潔楹今次大爆炸髮型非常突出。(圖片來源:TVB《新四十二章》劇照、[email protected]
新四十二章 鄺潔楹在前年10月就已經公開過每日長時間變髮過程影片,並且留言表示「Everyday is Halloween」。
鄺潔楹在前年10月就已經公開過每日長時間變髮過程影片,並且留言表示「Everyday is Halloween」。(圖片來源:[email protected]

第2位:江嘉敏(28歲)短髮秒變TB /飾韋小寶轉世

雖然江嘉敏今次被監製下令要為新劇狠心剪掉長髮,以男仔頭造型飾演「現代韋小寶」的角色,但網民似乎對江嘉敏的新造型不太買賬,反而認為女神大跌Watt:「完全Carry唔到短髮」、「顏值大減」、「未到三十就滲出師奶味」,甚至有網民笑指她撞樣仙杜拉!

新四十二章 江嘉敏今次被監製下令要為新劇狠心剪掉長髮,卻被指女神跌watt,都係原本嘅江嘉敏順眼啲。
江嘉敏今次被監製下令要為新劇狠心剪掉長髮,卻被指女神跌watt,都係原本嘅江嘉敏順眼啲。(圖片來源:IG@kaman_kong)

第1位:龔嘉欣(33歲)鬍鬚豬肉婆豁出去 / 飾鰲拜轉世

在《新四十二章》最震撼觀眾的造型,一定就係龔嘉欣在劇中的鬍鬚造型。今次龔嘉欣捨棄美女包袱,在劇中飾演定期生鬚、擁有驚人神力豬肉檔檔主朱螢嬌、「鰲拜」轉世。雖然有網民睇到鬍鬚造型龔嘉欣嘅鬍鬚黐得極馬虎,近鏡就睇到唔少膠水痕,但不少網民都大讚龔嘉欣夠放得開,將角色演得非常自然:「黐晒鬚個樣都仲係咁靚」、「佢個角色好難演,但佢做得好好,好自然」、「好突破同攪笑,真係有資格爭視后」。

新四十二章 龔嘉欣今次鬍鬚造型一公開就惹起網民熱議,被網民大讚佢願意為劇集改變造型,夠放得開!
龔嘉欣今次鬍鬚造型一公開就惹起網民熱議,被網民大讚佢願意為劇集改變造型,夠放得開!(圖片來源:TVB《新四十二章》劇照、IG@kungkaty)

圖片來源:TVB《新四十二章》劇照、IG@kungkaty、IG@kaman_kong、[email protected]、IG@kandybubu、IG@zozotam1o1o、IG@clementinesze