方媛

34歲方媛身材火辣激罕分享湊女日常 網民大讚生咗兩個仲咁靚

最新娛聞

廣告

天王嫂方媛為郭富城誕下兩名女兒,長女Chantelle和幼女Charlotte,身為兩女之母的方媛身材依然火辣,日前她激罕分享湊女日常,曼妙身材令網民讚嘆。

天王嫂方媛與郭富城結婚5年,育有兩女。
天王嫂方媛與郭富城結婚5年,育有兩女。(圖片來源:IG@mokafy)

92年專訪曝光 郭富城「揀糭預測未來老婆」

無綫節目節目《尋寶記》找來 1992 年《娛樂新聞眼》的採訪片段,當年主持邀請未婚藝人「揀糭預測未來老婆」遊戲,受訪包括青春爆燈的劉德華、黎明及郭富城。節目中劉德華選擇揀鹼水糭,被指「鍾情有錢女」,主持解釋謂:「因為『揀水』,即係揀一個好有水嘅老婆!」黎明選擇裹蒸糭的被指佔有欲強,對此黎明即時拿出金句反擊:「每個人都可以當自己係專家,我嘅睇法係覺得裹蒸糭好有內涵!」至於當年27歲的郭富城選擇龍兜糭,被指擇偶必要條件是「相貌突出」,十分搞笑。

方媛 節目中27歲的郭富城選擇「龍兜糭」,主持預測城城未來老婆會係下巴兜兜!順帶一提,城城接受訪問這一年,方媛只係5歲!
節目中27歲的郭富城選擇「龍兜糭」,主持預測城城未來老婆會係下巴兜兜!順帶一提,城城接受訪問這一年,方媛只係5歲!(圖片來源:tvb.com)

方媛激罕分享湊女日常

作為兩女之母的方媛,婚後專心做人妻,日前在IG激罕分享湊女日常,帶囡囡到動植物公園遊玩,又到泰國餐廳食晚飯,享受天倫之樂。照片中方媛背影火辣,纖細長腿加上S腰線如少女無異,引來網民留言:「好瘦啊,腿也好長」、「生咗兩個小朋友仲可以咁靚」、「孩子都長大了,媽咪還是這麼辣,跟少女一樣」。

方媛罕有地分享湊女日常,淨係睇背影都見到佢非常fit,完全睇唔出係兩女之母。
方媛罕有地分享湊女日常,淨係睇背影都見到佢非常fit,完全睇唔出係兩女之母。(圖片來源:IG@mokafy)
方媛帶囡囡去動植物公園遊玩。
方媛帶囡囡去動植物公園遊玩。(圖片來源:IG@mokafy)
方媛自拍充滿少女味。
方媛自拍充滿少女味。(圖片來源:IG@mokafy)

方媛分享如何練成辣媽身材

方媛身材火辣,線條緊緻無多餘贅肉兼有馬甲線,保持身材的不二法門就是堅持運動。所以她經常到健身室跳舞、瑜珈,兼夾做埋HIIT(高強度間歇訓練)全方位燒脂。

方媛生完兩位小朋友之後身材一樣火辣。
方媛生完兩位小朋友之後身材一樣火辣。(圖片來源:IG@mokafy)
方媛生完兩位小朋友之後仲keep到馬甲線,睇嚟下咗多苦功。
方媛生完兩位小朋友之後仲keep到馬甲線,睇嚟下咗多苦功。(圖片來源:IG@mokafy)
方媛勤做運動keep住好身材。
方媛勤做運動keep住好身材。(圖片來源:圖片來源:IG@mokafy)
方媛 要有好身材就唔懶得。
要有好身材就唔懶得。(圖片來源:IG@mokafy)
方媛連HIIT都做埋。
方媛連HIIT都做埋。(圖片來源:IG@mokafy)
方媛
(圖片來源:IG@mokafy)
方媛
(圖片來源:IG@mokafy)

曾疑似重P惹網民爭議

方媛成個人Upgrade晒,出入上流社會高級場所,亦有國際時裝品牌搵她影相做代言,周身名牌變身闊太。以往她在小紅書上載了多張靚相,照片中的方媛身穿粉紅色的Tube Dress,背景是中環的匯豐銀行總行,只見方媛全身的個人照影到9頭身超模一樣,兩張躺在沙發上的照片,不知是P圖過度還是低炒角度問題,身高約1.6米的她,睇落腿長竟然有1.5米,真係好震撼!

方媛穿上一條粉紅色的Tube Dress,大晒白滑美腿,不過就有眼利網民話佢P圖對腳好大。
方媛以往曾經P圖太重手惹網民懷疑身高。(圖片來源:方嫂小紅書)

回顧「元祖版」方媛冇P圖真身

今時今日的方媛,生咗兩個女依然保養得宜,被指身材和樣貌都沒有太大改變,更看不出已經34歲,不過當年方媛未識城城仍是𡃁模時,曾為本刊拍下一輯靚相,其身材與樣貌同現在都判若兩人喎!方媛未經P圖的真身,有圖有真相。

當年廿歲出頭的方媛,身形比較豐滿。
當年廿歲出頭的方媛,身形比較豐滿。(圖片來源:東方新地)
方媛 當年仲未有長腿。
當年仲未有長腿。(圖片來源:東方新地)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@mokafy