曾淑雅Jumbo

曾淑雅Jumbo晒三點式靚相止旅行癮 網民狂like:眼睛已經去緊旅行

最新娛聞

廣告

曾淑雅Jumbo唔止有「長腿女神」之稱,最近仲被封「三點式女神」,因為她上載了3年前外遊時的三點式照,望梅止渴,希望快些可以再去旅行,而一眾網民都被她深深吸引,紛紛留言支持Jumbo,仲話睇佢啲相,眼睛已經去緊旅行。

曾淑雅 Jumbo Jumbo放了一張3年前外遊時的三點式照。
Jumbo放了一張3年前外遊時的三點式照。(圖片來源:IG@jumbotsang)
曾淑雅 Jumbo Jumbo留言非常掛念旅遊的日子。
Jumbo留言非常掛念旅遊的日子。(圖片來源:IG@jumbotsang)

曾淑雅Jumbo三點式舊相受歡迎

曾淑雅Jumbo身高174cm,腿長超過40吋,身形上的優勢加甜美樣子,被封「長腿女神」,日前她在社交網晒出一系列外遊靚相,留言寫上「3年前」,並hashtag「旅行的日子」、「愈來愈近」、「throwback」、「2019」,當中一張身穿三點式側側身坐在泳池邊飲橙汁的照片,即時引起一陣網上哄動。

曾淑雅 Jumbo 另一張Jumbo與大象的合照,被網民大讚可愛。
另一張Jumbo與大象的合照,被網民大讚可愛。(圖片來源:IG@jumbotsang)
曾淑雅 Jumbo Jumbo被網民認出3年前的外遊地點是新加坡。
Jumbo被網民認出3年前的外遊地點是新加坡。(圖片來源:IG@jumbotsang)

曾淑雅Jumbo被網民大讚無敵

曾淑雅Jumbo上載了一共8張外遊舊相,目的只為一止旅行癮,不過網民就大飽眼福,有人留言話:「最鍾意有身形嘅女仔咁樣坐」、「眼睛已經去咗旅行」、「簡直無敵」等等,更有不少網一眼就認出3年前Jumbo是去了新加坡玩,仲有新加坡粉絲留言歡迎Jumbo再去呢!

曾淑雅 Jumbo
(圖片來源:IG@jumbotsang)
曾淑雅 Jumbo
(圖片來源:IG@jumbotsang)
曾淑雅 Jumbo
(圖片來源:IG@jumbotsang)
曾淑雅 Jumbo
(圖片來源:IG@jumbotsang)
曾淑雅 Jumbo Jumbo入行多年,除了是無綫女藝人,更是當紅KOL。
Jumbo入行多年,除了是無綫女藝人,更是當紅KOL。(圖片來源:IG@jumbotsang)

曾淑雅Jumbo登「三」添成熟美

去年7月Jumbo正式踏入三字頭,日前她出po留言「女人三十一枝花」,Jumbo雖然出道多年,30歲的她依然keep得好好,增添另一種初熟美,除了身形得天獨厚,Jumbo更勤於運動keep fit,即使疫情期間亦經常去行山放輕鬆,生活非常健康。

曾淑雅 Jumbo Jumbo今年30歲,散發出一種初熟女的感覺。
Jumbo今年30歲,散發出一種初熟女的感覺。(圖片來源:IG@jumbotsang)
曾淑雅 Jumbo
(圖片來源:IG@jumbotsang)
曾淑雅 Jumbo 留港抗疫的日子,Jumbo冇得去旅行,只能戴住口罩望海。
留港抗疫的日子,Jumbo冇得去旅行,只能戴住口罩望海。(圖片來源:IG@jumbotsang)
曾淑雅 Jumbo Jumbo每次去行山都著得好清涼,健康感十足。
Jumbo每次去行山都著得好清爽,健康感十足。(圖片來源:IG@jumbotsang)

曾淑雅Jumbo IG 貼靚相 過萬like走唔甩

早前曾淑雅Jumbo現身屯門行山路徑,沿途不停打卡影女神相,bra top同運動褲都超級貼身,搞到現晒形,更有網民直斥佢咁著簡直係引人犯罪!

曾淑雅 白色bra top襯紅色長運動褲,Jumbo以呢身打扮去行山,真係好搶眼。
白色bra top襯紅色長運動褲,Jumbo以呢身打扮去行山,真係好搶眼。
曾淑雅 有網民好激動,投訴Jumbo著到咁去行山係引人犯罪。
有網民好激動,投訴Jumbo著到咁去行山係引人犯罪。
曾淑雅 Jumbo唔係波霸級別,賣嘅係修長同高度,不過呢日上下都現晒形,另大家錯晒重點。
Jumbo唔係波霸級別,賣嘅係修長身形同高度,不過呢日上下都現晒形,令大家錯晒重點。
曾淑雅 Jumbo帶大家去行屯門出名嘅彩虹欄杆,但佢啲靚相吸引過條行山路徑多多聲囉!
Jumbo帶大家去行屯門出名嘅彩虹欄杆,但佢啲靚相吸引過條行山路徑多多聲囉!

30歲嘅曾淑雅(Jumbo Tsang)早出道,多年嚟吸納咗唔少粉絲,IG粉絲人數早已破50萬,係咁易喺社交網上載一張靚女相,閒閒地都過萬人like,不過Jumbo絕不欺場,三點式性感相任睇,近年仲多咗好多bra top運動look,因為Jumbo除咗愛上行山,亦不時放做運動視頻上社交網。

曾淑雅 影女神相最緊要係角度,呢個低抄將Jumbo條大長腿表露無遺。
影女神相最緊要係角度,呢個低炒將Jumbo條大長腿表露無遺。

被封「山系女神」嘅Jumbo不時分享行山照片及路線,過去兩年行遍香港九龍新界嘅山頭野嶺,早前行到去屯門,Jumo喺著名打卡勝地「彩虹欄杆」影咗大量靚相,全身半身大頭乜都齊,不過大家都肯定錯晒重點,唔係欣賞條欄杆同風景,係欣賞Jumbo嘅健美修長身形囉!

曾淑雅 前面誇啦啦嘅Jumbo,背面一樣吸引。
前面誇啦啦嘅Jumbo,背面一樣吸引。
曾淑雅 仲有素顏一樣見得人,Jumbo絕對係有樣有身材。
仲有素顏一樣見得人,Jumbo絕對係有樣有身材。

曾淑雅修長身形搶fo

呢日Jumbo身穿白色bra top加紅色運動長褲,174cm身高同對長腿真係好搶fo,全身衣物都咁貼身,乜都現晒形,有網民睇完呢輯相,直斥Jumbo著到咁去行山簡直係引人犯罪,著得少都投訴?下次Jumbo著樽領衫去行山好唔好?

曾淑雅 究竟呢日邊個同行仲幫Jumbo影咁多女神相?咪就係曾經同Jumbo一齊主持《姊妹淘》嘅鄧伊程囉!不過佢早前宣布結束兩年嘅無綫主持生涯,專注跳高訓練。
究竟呢日邊個同行仲幫Jumbo影咁多女神相?咪就係曾經同Jumbo一齊主持《姊妹淘》嘅鄧伊程囉!不過佢早前宣布結束兩年嘅無綫主持生涯,專注跳高訓練。
曾淑雅 同場加映,Jumbo最近頻頻喺IG上載做運動視頻,全部都係bra top,真係百看不厭!
同場加映,Jumbo最近頻頻喺IG上載做運動視頻,全部都係bra top,真係百看不厭!
曾淑雅 Jumbo做運動都有愛犬陪住,歌仔都有得唱「做隻貓做隻狗不做情人」。
Jumbo做運動都有愛犬陪住,歌仔都有得唱「做隻貓做隻狗不做情人」。
曾淑雅 Jumbo仲教大家用輔助工具去做運動,胸壓膠圈可以更加輕易做到掌上壓,各位男士很想做條膠圈吧!
Jumbo仲教大家用輔助工具去做運動,胸壓膠圈可以更加輕易做到掌上壓,各位男士很想做條膠圈吧!

曾淑雅Jumbo曾到那裡旅遊?

相中的曾淑雅Jumbo身穿三點式坐在泳池邊,看來似東南亞的地方,有網民認出…詳情請看

曾淑雅Jumbo如何為封「山系女神」?

曾淑雅Jumbo不時分享行山照片及路線,而照片中她的行山穿著性感,健美修長身型大受網民熱棒….詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@jumbotsang